Se indlæg
 Udskriv debat
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
Trutidutten
Omtalte bar Er og har Altid været en Røverrede og Narkobule !

Men måske det er den "hyggelige" julestemming der fortrænger virkeligheden ?

Mon ikke der er et sammenfald, med profilerne i det første link og profilerne i denne tråd, som med næb og klør forsvare Kloarken i Pattaya ?

Link...

http://www.dansk-...&c_start=0

http://www.bt.dk/...tede-lonne

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

Nirvana
Det kan ikke være rigtig at man ikke kan lade verdigenstande lige på et et hotelværelse det kan ikke være rigtig at vis man skal en tur på stranden eller poolen at man skal slæbe det med der til det liger frit fremme til en vær kan stjæle det
Come As You Are

Payanak
Det er af risikoen for indbrud på værelset, at man ikke bør have værdier liggende. Personalet bør man da kunne stole på, ikke stjæler ens ting. Gør de det alligevel, så er de godt nok dummere end politiet tillader, ja jeg mener man skal ikke være raketforsker, for at opklare den forbrydelse. At tyven så benytter ens telefon, er godt nok også under IQ lavmålet - tak skæbne. Hvorfor ikke vedlægge et pasfoto, navn og adresse, samt et komplet sæt fingeraftryk Hammer
Og så er det er helt hul i hovedet, at have rengøringsdamer ansat, som er så langfingrede. Alle taber i den situation!

Robert Kronberg
Det er ikke nødvendigvis stuepigen, som stjæler, hvis der stjæles noget.

Måske har stuepigen ladet døren stå åben, da hun opdagede, at der manglene fx toiletpapir, hvorpå hun gik hen for at hente dette, og imens gik en anden ind på værelset. Det er en klassisk situation.

Ja, og personligt har jeg oplevet, at private gæster i mit hjem har troet at min maid havde taget deres penge, om end vi senere fandt frem til, at de selv havde glemt, at de havde brugt pengene.

Gennem årene, hvor jeg har været i rejsebranchen har jeg også oplevet en hel del...

Men aldrig oplevet selv at blive bestjålet, men jeg bruger også min sunde fornuft.

Denne bruger, som klager over Copenhagen Bar, fik sin forudbetaling retur, selvom han ikke har ret til det, og han fik 200 baht for samtalen på hans piges mobil, så han er godt hjulpet på vej. I Thailand har man ikke ret til at få sin forudbetalte betaling retur, hvis man tjekker ud i utide, men han fik denne betaling retur.

Derpå melder han sig alligevel ind på DTW og skriver indlæg samme dag, hvor han kommentere denne situation og sviner ejerne til.

Jeg kender ikke stedet, men DTW er vel ikke et forum, hvor folk kun melder sig ind for at lave hadeindlæg, selvom de har fået kompensation, som de end ikke har ret til.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Trutidutten
Teorierne er mange...

... Men, mon ikke den stakkels stuepige i Røver-reden , bare fik et akut anfald af kærlighedshunger, da hun opdagede den våde plet på lagnet ?....

... hun greb derfor nærmeste tilgængelige telefon for at søge trøst hos en af hendes mange kærster !

... Det skulle hun nok ikke have gjort ... for krokodilletårene væltede frem !

Da hun samtidig hørte skridt ude fra gangen, gik hun i panik og snuppede 3 hundrede Baht sedler, for at tørre de våde øjne !

Pigen er uskyldig !! ... (Thailogik)Sad

Ps:

Anmeldelse til politiet, skulle aldrig være foretaget ! ... da det jo kan afstedkomme at pigen taber ansigt, og dybt kriminelle danske elementer kan komme i søgelyset , sågar kaste et dårligt ry over rekutteringsstedet for melpose pendlere !

Dr.Watson Pibe
Redigeret af Trutidutten d. 25/12-2010 20:39
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

goldwing
Violin
Robert Kronberg skrev:
Det er ikke nødvendigvis stuepigen, som stjæler, hvis der stjæles noget.

Måske har stuepigen ladet døren stå åben, da hun opdagede, at der manglene fx toiletpapir, hvorpå hun gik hen for at hente dette, og imens gik en anden ind på værelset. Det er en klassisk situation.

Ja, og personligt har jeg oplevet, at private gæster i mit hjem har troet at min maid havde taget deres penge, om end vi senere fandt frem til, at de selv havde glemt, at de havde brugt pengene.

Gennem årene, hvor jeg har været i rejsebranchen har jeg også oplevet en hel del...

Men aldrig oplevet selv at blive bestjålet, men jeg bruger også min sunde fornuft.

Denne bruger, som klager over Copenhagen Bar, fik sin forudbetaling retur, selvom han ikke har ret til det, og han fik 200 baht for samtalen på hans piges mobil, så han er godt hjulpet på vej. I Thailand har man ikke ret til at få sin forudbetalte betaling retur, hvis man tjekker ud i utide, men han fik denne betaling retur.

Derpå melder han sig alligevel ind på DTW og skriver indlæg samme dag, hvor han kommentere denne situation og sviner ejerne til.

Jeg kender ikke stedet, men DTW er vel ikke et forum, hvor folk kun melder sig ind for at lave hadeindlæg, selvom de har fået kompensation, som de end ikke har ret til.
Hilsen, Robert

Åbenbart har han meldt sig ind på alle de forums der omhandler Thailand for at smide samme indlæg.
Så IKKE bare DTW.

Jeg er sgu kommet lidt i tvivl om trådopretter er helt rask, men jeg er ikke læge, så jeg afholder mig fra at stille en dom.

Men at bruge sin ferie i Thailand på at oprette sig som medlem på mange forums, kun for at brokke sig over måske 20 DDK som er brugt på en tlf.
Og så skide 300 DDK som han ikke aner hvor er.

Ja undskyld mig, er det virkelig noget at bruge sin ferietid på, og så bliver en kammerat også blandet ind i sagen.

At han gider, og så beskylder han ejerne for at være fordrukne og ikke passe deres arbejde, og jeg syns nu de har gjort deres job, pigen har de snakket med, og de har betalt 200 baht og betalt penge retur for værelset.

Hvor meget mere suppe kan der koges på denne latterlige sag, .....

Hold da kæft trådopretter må ked sig her i den søde juletid.......AngryShock

muddie14
Den udtalelse du kommer med flere gange " trudidutten " er meget tæt på injurier man må håbe for dig , at du har noget konkret at have den i. Vi er jo mange der har boet på copenhagen og aldrig mødt nogle af de " rockere, narkofolk og røvere " som du frem turer med.
Hvem er den kvinde der har oplysninger om det ? du burde gå til politiet med dine oplysninger , narkohandel er forbudt også i Thailand og der gives meget høje straffe for det.

Sagen der diskuteres så voldsomt på samtlige Thaisider er en storm i et glas vand og tydeligt en førstegangs besøgende. Den er ikke vær at beskæftige sig med , men du kommer med noget meget mere alvorligt.

Angry

chaingmai
det kan da glæde mig at der er så mange,der synes at det er synd for den thailanske pige, det plejer jo ikke at være stilen herinde, men som manden sagde,,der er forskel på fisk,han solgte tusser"Shock

muddie14
mere alvorligt end 300 kr ( som man ikke ved om man har brugt ) er : at flere har fået lænset deres bankkontoer for flere 100 tusind baht. det er flere banker der tales om og det er politianmeldt
Redigeret af muddie14 d. 26/12-2010 04:13

goldwing
Ja gu er det forkert at en stuepige sidder og taler i ens telefon, men dog en bagatel, mange steder i verden ville stuepigen sgu stjæle telefonen i stedet.

De 300 DKK der mangler, ja dem aner manden jo ikke hvor er, de kan være stjålet af hans egen pige, eller mistet et andet sted, ingen ved noget.

Herhjemme i DK kører der i TV om hjemmehjælpere som stjæler fra de gamle de skal passe, og problemet er vist meget stort omkring i landet.
Så det er sgu virkelig bagateller vi snakker om her.

Trudifutten skriver om hvilket kliantel der kommer på copenhagen, og jeg må da lige oplyse denne herre om at han skal passe lidt på hvad han skriver, undertegnede her kan han ikke sætte i disse båse, og jeg forventer at trudifutten lige sætter en uforbenholden undskylden ind på dette forum.

Husk på at det er Danskere der kommer på Copenhagen, og jeg kender altså en del som ikke passer på trudifuttens mening.
Og ja alle er jo et spejl af det danske samfund.

Jeg gider ikke forsvare Copenhagen eller Pattaya, men igennem mange rejser dertil har jeg sgu kun meget godt at sige om stedet og fortsætter med at komme der.

Jeg elsker sgu at sidde på copenhagen og nyde livet som passerer forbi udenfor.
Og jeg nyder at få en sludder med alle 3 ejere.

ja jeg syns det er synd at Copenhagen skal svines til at denne trådopretter.

sank
Headbanger Det lyder som om at trutiprutten er en Frustreret Kvinde der ikke har kunde klare sig i konkurrencen med de søde piger i Pattaya ?? jeg vil foreslå et læge besøg Kick you

chaingmai
ejerene af corpenhagen bar skal da reagere overfor en andsat der har nøglene til de værelser der er udlejet, det er vel det man i danmark kalder en betroet medarbejder, for hvad bliver det næste hvis man ikke griber ind, jeg mener når man har lejet et hotelværelse så er det ens hjem i den tid man har lejet det, for mig er grænsen overskredet og hotelejren burde bortvise pigen,hvad med næste gang, og næste gang. osv.Til hest

goldwing
chaingmai skrev:
ejerene af corpenhagen bar skal da reagere overfor en andsat der har nøglene til de værelser der er udlejet, det er vel det man i danmark kalder en betroet medarbejder, for hvad bliver det næste hvis man ikke griber ind, jeg mener når man har lejet et hotelværelse så er det ens hjem i den tid man har lejet det, for mig er grænsen overskredet og hotelejren burde bortvise pigen,hvad med næste gang, og næste gang. osv.Til hest

Selvfølgelig skal de reagere, og det har de også gjort.

Stuepigen har mistet jobbet som stuepige og blevet forflyttet til køkkentjansen

Trådopretteren har fået en undskyldning fra ejeren, og de har givet hianden hånd derpå-

Trådopretteren har fået 200 baht retur fra ejerne og fik refunderet pengene som var indbetalt for værelset.

Nu mangler trådopretter bare at fortælle sandheden vedr denne sag til alle de medlemmer af div. forums hvor han sviner stedet til.

Men at påstå at ejerne ikke har taget sig af sagen er sku en stor løgn

HUSK EN SAG ALTID HAR 2 SIDERAngry

chaingmai
man må gå ud fra, at trådopretteren skrev sandheden da han startede tråden, og nu er corpenhagen bar og hotel jo ikke et stort sted med stramt opdelt personale, det ved jeg for jeg kender stedet, og for mit vedkommende kun for det gode og jeg mener at en mobil telf. er en meget personlig ting, men een ting har glædet mig i denne tråd,deter at man tager overvejende pati for thaikvinden, de plejer elles at blive udstillet på en anden måde herinde men i dette tilfælde skulle hun fyresSad

goldwing skrev:
chaingmai skrev:

Selvfølgelig skal de reagere, og det har de også gjort.

Stuepigen har mistet jobbet som stuepige og blevet forflyttet til køkkentjansen

Trådopretteren har fået en undskyldning fra ejeren, og de har givet hianden hånd derpå-

Trådopretteren har fået 200 baht retur fra ejerne og fik refunderet pengene som var indbetalt for værelset.

Nu mangler trådopretter bare at fortælle sandheden vedr denne sag til alle de medlemmer af div. forums hvor han sviner stedet til.

Men at påstå at ejerne ikke har taget sig af sagen er sku en stor løgn

HUSK EN SAG ALTID HAR 2 SIDER
Angry

Nej goldwing, det kan du ikke mene, du må da skrive sådan her: HUSK EN SAG ALTID HAR 3 SIDER, de to parters sider og så som rosinen i pølseenden goldwings skarpsynede udlægning af, hvad der er skidt og kanel i denne sag, og det (hvis jeg forstår det ret) helt uden at være til stede. Det er dæl´me godt gået goldwing !

lung
en storm i et glas vand som andre ogsa har skrevet. mest synd for ejerne af Copenhagen, en darlig omtale som de IKKE fortjener.
de er altid hjalpsomme dernede..

lung

born
Nu kan der sku ikke koges mere suppe på den and...Headbanger
76 indlæg for en skide telefonregning.det er småtingsafdelingen

mvh.

joensen
Vorherre bevares, 300 DKK som du ikke er sikker i hvor er og saa en tjeneste pige der snakker i en mobil.
Kom dog ned paa jorden, magen til smaaligheder skal man lede laenge efter.
Man haenger ikke folk ud paa nettet for saa lidt, for at vaere helt aerlig so synes jeg at man aldrig skal haenge folk ud paa nettet.

Politi andeldelse?? det er helt ude i hampen.

Haaber du bliver klogere med tiden, du har lige faaet et par uvenner i Thailand det ligger helt fast.

Jeg maa gentage, 300 dkk som du maaske ikke ved hvor er, jeg siger bare vorherre bevares, du vil moede stoerre problemer med tiden.

vandango
Du skulle have haft lidt tålmodighed, der er så mange muligheder, for hvem der kunne have stjålet de 300 kr.

Er ikke et eneste øjeblik i tvivl om, at Flemming ville lade dig bo de 300 kr. op, hvis du lige havde givet ham lidt tid til at tænke over det.

Har selv kvajet mig i forbindelse med en motorcykel jeg havde lejet af Flemming pr. telefon til min kæreste i Pattaya.
Hun låste den inde ude i sit hus og tog nord på, den stod der i ugevis.
Ringede til Flemming og beklagede hendes brøler, Flemming sagde blot, "du betaler kun for de dage hun har kørt på den, og du betaler bare når vi ses igen".
Det var en ny motorcykel han lige havde købt.

Flemming er en person, jeg meget nødig vil undvære når jeg er i Thailand, kender ikke nogen der har et bedre humør end ham. Hans selskab er super, og han er ikke bleg for at hjælpe hvor han kan.

Søren har hjulpet mig meget, både ved køb af briller, veksle penge, og ellers forklare mig om faldgruberne i Thailand, og hjulpet med en masse andre ting.

Den nye Søren kender jeg dog ikke.

Har benyttet deres hotel rigtig meget, idag er det kun for en enkelt overnatning her og der, bor helst i hotellejlighed, idet jeg og min kæreste elsker at lave mad sammen.

Kan klart anbefale Copenhagen Bar Hotel, især for jer der kommer til Pattaya for første gang, men også for dem der ønsker at spare lidt på hoteludgifterne, men ønsker den bedste beliggenhed.

I Thailand snakker man og forhandler tingene til rette, er 100 procent sikker på, at du også ville have fået dine 300 kr. tilbage på den ene eller anden måde, Flemming kunne sagtens have handlet på det, men har har 2 andre partnere som skal ind over.

Gå ud og få en snak med ham, og beklag denne bål og brand, så vil du sikkert få dine penge tilbage.

Og spørg derefter om webmaster vil slette denne tråd.

Og ja, det er absolut ikke i orden at bruge en andens mobiltelefon, og ja jeg ville blive stiktosset hvis mine danske taxapenge blev stjålet fra mig, men jeg ved også at på Copenhagen, ville jeg have fået dem igen i en mindelig løsning.
Redigeret af vandango d. 26/12-2010 18:21

Nirvana
For mig at se så er det en krænkelse af privatlivets fred at benytte an andens mobiltelefon uden ejerens samtykke der kan ligge personfølsomme oplysninger på mobiltelefonen, derfor er det på sin pas at politi anmelde det
Come As You Are

Spring til debat: