Se indlæg
 Udskriv debat
er i med
Stampe
Trutidutten skrev:
Havnso skrev:
over 500 der har læst min besked og kun 1 der har været intreseret det er sku for ringe det er fame også jeres røv der er ude og svømme så kan jeg da godt forstå et dansk folkeparti har frit spel

men at sidde her på sitet og rakke ned på hinande og svine andre til der har thai interesser det kan i men stå sammen når det virkelig gælder det kan i ikke

FØJ siger jeg bare

HAVNSØHeadbanger

må de skide politikker brænde i helvede

Hmmm... med det indlæg må du nok forvente, at opbakningen til dit latterlige ligegyldige "projekt" er stærkt faldende !

I stedet for at køre rundt om Christiansborg og båtte i hornet, skulle du nok overveje om der ikke ville være større opbakning hvis du blokerede Lufthavnen, Øresundsbroen, færgeoverfarten Helsingør-Helsingborg og hele den Dansk-Tyske grænse, da det jo er der de fleste kriminelle kulturberigere sniger sig ind i "smørhullet".

Årsagen til stramningerne er at Danmark ER løbet over ende, af kriminelle mørkemænd , østeuropærer, sigøjner osv.

Fat det dog !

Nu Har HAVNSO aldrig sagt at det var en demo på Christiansborg der var på tale.
Men du har fat i noget rigtigt der hvor du siger : hvis du blokerede Lufthavnen, Øresundsbroen, færgeoverfarten Helsingør-Helsingborg og hele den Dansk-Tyske grænse, da det jo er der de fleste kriminelle kulturberigere sniger sig ind i "smørhullet".
Så hvis det nu var 1eller 2 af overnævnte muligheder, hvor mange ville så melde sig til demo...
Jeg syntes at det er et god initeritiv Havnso kommer med,
så Meld jer under fanerne Drenge
Redigeret af Stampe d. 05/12-2010 13:51
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Amagerdreng
Hvor bliver jeg ked af denne bemærkning"
Så er vi faktisk også nogle stykker der synes de nye regler er helt OK, og hellere vil sidde i fred og drikke vores bajere,"
Det beviser jo bare at man kun tænker på sig selv (som skrevet tidligere) og ikke dem der måske kommer bagefter og det måske bare fordi man selv HAR fået sit på det rene. ???. Havnso ja jeg har skrevet til ham i PB (igen) Til hest

Gokinok
HVorfor bliver du ikke bare væk og ordner det hele pr. PB, Amagerboy??

Så har vi andre da frikvarter fra duksen så længe!

Rolll

Doc Gonzo

PS: Mit på det rene? Gu´har jeg da ej, læs dog mine indlæg og find ud af min situation inden du kvajer dig og viser din uvidenhed!
Redigeret af Gokinok d. 05/12-2010 14:08

Payanak
Er der noget vi kan gøre her fra Thailand?
Evt. skrive en P.B. til en eller anden? rol

Amagerdreng
Du tager mit sidste indlæg til dig hvorfor ?? Står der direkte at det er skrevet til dig ??? Det gælder jo alle der bare brokker sig men intet gør ved det. KLAP HESTEN.
Og at læse dine indlæg GIDER jeg så absolut ikke med mindre de er i samme tråd som mine. Har du mere på hjertet så beder jeg dig fremover sende PB til mig og ikke ødelægge indlæg med div menninger fra dig om mig i mine indlæg Pfft

Kan vi ikke komme tilbage til trådens enme tak?

Kunne godt tænke mig at høre hvad Havnso's ide mht til en demo er?

Gokinok
Havnso, her er lidt hjælp:

http://www.scribd...-rebeller-

http://www.leksik...3757&t=512

Tuttelu Tralla

Doc Gonzo

kylling
"smørhullet".
Hvor er det??????

bagerbager
Havnso skrev:
jamen det lyder da godt med en demonstration Meeennn suk vores venner inde på borgen er sku nok ligeglade
det vi har gang i vil nok vække dem da det ikke kun er en flok demonstrander men noget der også giver genklang i udlandet og vi skal kun bruge 20 - 50 menesker samt lidt matriel

er fame træt af at være den lille

havnsøHeadbanger
fortæl lidt mere så kan det være der kommer lidt interesse.......... er det 10 lastbiler der skal køre 30 danskere ned ? eller er der brug for de lastbiler til at transportere 30 døde væk eller hvad er det der skal ske ?????????

Gokinok
He-he!

Det er sgu´ bus-chauffør humor der vil noget, har-har!

Stjæl nogle pansrede mandskabsvogne hos militæret, og sæt kursen mod Pamper-Borgen, det skal nok få dem op af taburetterne...

Angry

Doc Gonzo

jimmikoldenborg
Ja hvad skal der ske.

Det lyder jo lidt fordækt når man ikke får at vide hvad det handler om!

Er der sprængstof involveret? Fortæl fortæl!!!!!

bagerbager skrev:
Havnso skrev:
jamen det lyder da godt med en demonstration Meeennn suk vores venner inde på borgen er sku nok ligeglade
det vi har gang i vil nok vække dem da det ikke kun er en flok demonstrander men noget der også giver genklang i udlandet og vi skal kun bruge 20 - 50 menesker samt lidt matriel

er fame træt af at være den lille

havnsøHeadbanger
fortæl lidt mere så kan det være der kommer lidt interesse.......... er det 10 lastbiler der skal køre 30 danskere ned ? eller er der brug for de lastbiler til at transportere 30 døde væk eller hvad er det der skal ske ?????????

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Havnso
suk støn efter at have læst div dumme indlæg
må jeg konstatere at der bestemt er en god grund til at det går som det går i danmark
når interessen nærmest er lig nul for at forandre tingene
der har været diskuteret meget om røde og gule i thailand men de gjorde sku da i det mindste noget godt eller dårligt men de satte sig i det mindste ikke ned og acepterede tingene som i gør

ja i har nok ret det går sikkert over en dag om 50 år eller i vågner op en dag når det er for sent

min tanke var nogle punkt blokader rundt omkring kbh hurra for en jubel idiot tænker i nok hvad hjælper det
moske det betød at almentlige danskere kunne fortelle dem inde på borgen at der er et samfund uden for borgen og at det består af amentlige mennesker ikke kun tal og statestikker

har selv mange ting jeg gerne ville fortelle til politikkerene men hvordan faen får man lige dem i tale og gider de lytte

mvh
havnsø

slut på denne episode indlægene stopper her
må de skide politikker brænde i helvedeHeadbanger

Thjaa
Havnso du er jo helt op at koere du glemmer lige at en ragti stor del af dem som laeser denne forum faktis IKKE befinder sig i danmark saa det kan da godt vare at 500 har sedt dit indslad men hvad hjelper det vis det er de 499 som befinder sig i udlandet

jeg vil da godt hjelpe vis det betyre at der er en fly belet og et hotel med oven i
Livet er forkort til store problemmer

Spring til debat: