Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
er i med
|
|
Havnso |
Lagt på d. 04/12-2010 16:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
vi er et par stykker der har fået nok da vi ikke længer mener at vi har noget at tabe ved at sige fra vi arbejder på at lave en aktion der kan vække politikkerene vi søger folk der som os har fået nok så bor du i danmark er gift med en udlæning og har fået nok vi skal bruge biler og lastbiler samt ca 20-50 menesker der ikke længer har noget at tabe skriv en pb til havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
flyer |
Lagt på d. 04/12-2010 17:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Godt gået..... Bare gi den gas!! Har job der ikke kan forense med det planlagte, men held og lykke! Ps.: Nice pic. :-) Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 04/12-2010 17:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Hoho...lyder som om at der kommer rav i gaden |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 04/12-2010 18:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jamen til jeres oplysning er der gang i planlægning af Demonstration som skal foregå d 8/12 kl 16-18 på Chr Borg slots plads denne demo er lavet af medlemmer af "KÆRLIGHED UDEN GRÆNSER" fra Face Book De har lige nu 15,982 der syntes godt om. Men jer der kan HOP MED PÅ jo flere jo bedre. Redigeret af Amagerdreng d. 04/12-2010 18:22 |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 04/12-2010 18:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Husk Thai-flag, Somtam-tam, rapænder, kanonslag og andet festligt! God tur, men det hjælper ikke en skid. Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 04/12-2010 18:39 |
|
|
Havnso |
Lagt på d. 04/12-2010 19:04
|
jamen det lyder da godt med en demonstration Meeennn suk vores venner inde på borgen er sku nok ligeglade det vi har gang i vil nok vække dem da det ikke kun er en flok demonstrander men noget der også giver genklang i udlandet og vi skal kun bruge 20 - 50 menesker samt lidt matriel er fame træt af at være den lille havnsø må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 04/12-2010 19:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Havnso skrev: jamen det lyder da godt med en demonstration Meeennn suk vores venner inde på borgen er sku nok ligeglade det vi har gang i vil nok vække dem da det ikke kun er en flok demonstrander men noget der også giver genklang i udlandet og vi skal kun bruge 20 - 50 menesker samt lidt matriel er fame træt af at være den lille havnsø fortæl noget mere evt. via P.B. Redigeret af TG950 d. 04/12-2010 19:10 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
natty |
Lagt på d. 04/12-2010 19:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
hvis I laver noget opsigtvækkende og spektakulært som får opmærksomhed og omtale , men fredeligt selvfølgeligt, synes jeg det er alle tiders ide. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 04/12-2010 19:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Hvorfor "Husk Thai-flag," Dette drejer sig jo ikke kun om dem der bliver forelsket i en Thai så mon ikke der skulle have stået VERDENS FLAG og nej måske hjælper det ikke men sidder man bare på sin flade R.. så sker der slet ikke noget og gør man visse ting i FRED OG AMEN så måske får man bare lidt opmærksomhed ude i verden. Man kan jo håbe. Men man skal huske på "DET HELE DREJER SIG IKKE KUN OM SIG SELV MEN OGSÅ DEM RUNDT OMKRING DIG" |
|
|
Havnso |
Lagt på d. 04/12-2010 19:30
|
hvor er det typisk dansk brok brok men ikke en eneste der tør være med desværre har jeg ikke det matriel der skal bruges derfor spørger jeg om der er nogle DANSKERE med NOSSER som tør rejse sig fra sofaen og være med JEG TAGER DET FULDE ANSVAR havnsø hvis du er til noget send en pb må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 04/12-2010 19:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Prøv at få fat i nogle thailandske varmluftballoner. Khååm Løøi. โคมลอย Det tror jeg ville kunne vække en vis opmærksomhed i medierne ikke mindst i betragtning af det berammede tidspunkt. (efter mørkets frembrud) Medierne er altid på jagt efter effektfulde fotografier. (Nok smart at have en line i disse balloner, så det ikke kan medføre ildspåsættelse) Meddel selvsamme medier omkring den forestående aktion. Ethvert kneb gælder. Om "borgen" er ligeglad eller ej er et eller andet sted lidt ligegyldigt. Hvad det drejer sig om, er at folk tilkendegiver deres standpunkt. Duk nakken og ingen hører dig. Sig fra og tilkendegiv din holdning, så har man i det mindste lavet et standpunkt. Andre grupper bør mobiliseres. Det er ikke kun thai/danske forhold der er på spil. Tænk bredt. |
|
|
Surmule |
Lagt på d. 04/12-2010 20:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
rinpoche skrev: Prøv at få fat i nogle thailandske varmluftballoner. Khååm Løøi. โคมลอย . Synes du ikke der er rigeligt med varmluftsballoner på Borgen i forvejen?? |
|
|
swaddii |
Lagt på d. 04/12-2010 20:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 258 |
rinpoche gir dig ret det er ik kun dansk og thai
en gang Isaan altid Isaan
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 04/12-2010 21:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Surmule skrev: rinpoche skrev: Prøv at få fat i nogle thailandske varmluftballoner. Khååm Løøi. โคมลอย . Synes du ikke der er rigeligt med varmluftsballoner på Borgen i forvejen?? Hehe, God kommentar |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 04/12-2010 23:26
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
De kunne nu godt trænge til en omgang franske metoder derinde.........
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
on og kent |
Lagt på d. 05/12-2010 01:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
må nok vente til de diskuterer løn, så plejer de at være nok så lydhører. men må se tilbage og det gik meget lettere da jeg mødtes med konen. ingen 24 års regel mv. og elsker hende jo stadig selv om hun er 46 år.heldigvis, nej hvor tiden dog går hurtigt. Kent |
|
|
Havnso |
Lagt på d. 05/12-2010 12:46
|
over 500 der har læst min besked og kun 1 der har været intreseret det er sku for ringe det er fame også jeres røv der er ude og svømme så kan jeg da godt forstå et dansk folkeparti har frit spel men at sidde her på sitet og rakke ned på hinande og svine andre til der har thai interesser det kan i men stå sammen når det virkelig gælder det kan i ikke FØJ siger jeg bare HAVNSØ må de skide politikker brænde i helvede
|
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 05/12-2010 13:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Havnso skrev: over 500 der har læst min besked og kun 1 der har været intreseret det er sku for ringe det er fame også jeres røv der er ude og svømme så kan jeg da godt forstå et dansk folkeparti har frit spel men at sidde her på sitet og rakke ned på hinande og svine andre til der har thai interesser det kan i men stå sammen når det virkelig gælder det kan i ikke FØJ siger jeg bare HAVNSØ Vi er også nogle der skal passe våres arbejde Come As You Are
|
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 05/12-2010 13:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Havnso skrev: over 500 der har læst min besked og kun 1 der har været intreseret det er sku for ringe det er fame også jeres røv der er ude og svømme så kan jeg da godt forstå et dansk folkeparti har frit spel men at sidde her på sitet og rakke ned på hinande og svine andre til der har thai interesser det kan i men stå sammen når det virkelig gælder det kan i ikke FØJ siger jeg bare HAVNSØ må de skide politikker brænde i helvede Hmmm... med det indlæg må du nok forvente, at opbakningen til dit latterlige ligegyldige "projekt" er stærkt faldende ! I stedet for at køre rundt om Christiansborg og båtte i hornet, skulle du nok overveje om der ikke ville være større opbakning hvis du blokerede Lufthavnen, Øresundsbroen, færgeoverfarten Helsingør-Helsingborg og hele den Dansk-Tyske grænse, da det jo er der de fleste kriminelle kulturberigere sniger sig ind i "smørhullet". Årsagen til stramningerne er at Danmark ER løbet over ende, af kriminelle mørkemænd , østeuropærer, sigøjner osv. Fat det dog ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 05/12-2010 13:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Havnso skrev: over 500 der har læst min besked og kun 1 der har været intreseret det er sku for ringe det er fame også jeres røv der er ude og svømme så kan jeg da godt forstå et dansk folkeparti har frit spel men at sidde her på sitet og rakke ned på hinande og svine andre til der har thai interesser det kan i men stå sammen når det virkelig gælder det kan i ikke FØJ siger jeg bare HAVNSØ Hov, hids dig lige ned ikke?! Jeg gider ikke Farang, hverken i DK eller LOS, alt for hovski-snovski og selvfede er de... Så er vi faktisk også nogle stykker der synes de nye regler er helt OK, og hellere vil sidde i fred og drikke vores bajere, og krybe på lillemor når vi er blevet godt plastret til! Skål... Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 05/12-2010 13:48 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |