Se indlæg
 Udskriv debat
Pointsystem kan være i strid med grundloven
Bo
Pointsystem kan være i strid med grundloven,

http://www.bt.dk/...grundloven

b_j3ns3n
det ville da være dejligt...
kender en som regner med at sælge hus, bil og sommerhus for at flytte til sverige næste år.. det ville være rart vis han og mange andre slap for dette..

bor selv i sverige og hilser alle velkommen.. Wink

utroligt der er så stor forskel på hver side af sundet.. Frown
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

TG950
det er lige en nyhed der passer til min morgenkrydder, og Torben Wilken er en mand der ved hvad han snakker om.

http://www.hjemti...

http://www.danskn...dk/nuke13/

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

moon
Kick you Ja man kan jo håbe så vil STASI DANMARK få et gok i nødden Hvad siger EU domstolen forøvrigt Danmark kan jo som hovedregel ikke bestemme en dyt Read the rules
men hvis det er i strid med grundloven laver PIA K og hendes sorte kompaner vel bare grundloven om så den passer til deres STASI METODER FØJ siger jeg bare LOL LOL
Mvh Moon
Violin

moon
Bvdrrrrrr
TG 950 skrev
DF bliver aldrig stuerene, og dem er der 479.532 af
Read the rules Nej nu er der i hvertilfald højst 479.531 men jeg tvivler jeg tror de bliver færre og færre FUCK dansk politik
Joker
Mvh Moon
Redigeret af moon d. 20/11-2010 10:25
Violin

Big-Viking
kan da godt være at mangen en lov denne regering laver, grænser lige på kanten af Grundloven og div. menneskerettigheder.. Men tror det desværre at regeringen har sikret sig.

Nirvana
Torben Wilken får min fule opbakning og jeg håber at han vinder
Come As You Are

thongsala
Sig mig lige engang,er I demokrater,,eller er I ikke demokrater ?

moon
Til hest
Thongsala skrev
Sig mig lige engang,er I demokrater,,eller er I ikke demokrater ?
Der er ikke nogle demokrater i det danske folketing de er alle sammen nassere og taburet klæbere der kun vil deres eget bedste LOL LOL
Se bare på en mand som Villy vendekåbe og hans sleske højrehånd den forhåndværende STASIPAMPER Ole Soohn
Fy for helvede siger jeg bare
Prøv lige at finde en ærlig kvinde som mand der har siddet der bare et 1/2 år Næ måske er de ærlige og gode når de kommer ind men når de har lært fiduserne er de alle som en BANDITTER
MVH MOON
Violin

moon
LOL LOL
Forøvrigt har DANMARK udviklet sig i høj grad som en bananrepublik før bekæmbede man den slags
Næ verdens største velfærdssamfund det er sku ikke danmark mere LOL LOL
Mvh Moon
Violin

TG950
moon skrev:
Bvdrrrrrr
TG 950 skrev
DF bliver aldrig stuerene, og dem er der 479.532 af
Read the rules Nej nu er der i hvertilfald højst 479.531 men jeg tvivler jeg tror de bliver færre og færre FUCK dansk politik
Joker
Mvh Moon

jamen der var 479.532 der stemte på dem ved sidste valg, og det er det grundlag der ligger til grund for deres arrogante fremmed had.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Thomas72
Danmark har den mest diskriminerende lov i Europa siden Nürnberglovene. Og jeg vil gå så langt og kalde medlemmerne af DF, for en flok "skabsnazister"
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

thaikurt1
Danmark har den mest diskriminerende lov i Europa siden Nürnberglovene. Og jeg vil gå så langt og kalde medlemmerne af DF, for en flok "skabsnazister
"

I sted for at komme med de samme argumenter
der brugt at venstreorientering og pladderhumanisme

Så kom med kendsgerningerne til at danmark i dag har Europa stramnings udlændingelovgivning.

Og hvorfor man forskelsbehandling og begrænset danskerne ret til familiesammenføring.
Redigeret af thaikurt1 d. 29/11-2010 05:09

http://nej
pee chang
thaikurt1 skrev:
Danmark har den mest diskriminerende lov i Europa siden Nürnberglovene. Og jeg vil gå så langt og kalde medlemmerne af DF, for en flok "skabsnazister
"

Så kom med kendsgerningerne til at danmark i dag har Europa stramnings udlændingelovgivning.

Og hvorfor man forskelsbehandling og begrænset danskerne ret til familiesammenføring.

Grin Thaikurt1 det må da være dig der bør komme med alle kendsgerninger og tal , så at os der er uvidende venstreorienterede , ikke danner vores meninger og holdninger ud fra forkerte informationer.

pee chang
pee chang skrev:
thaikurt1 skrev:
"

Grin Thaikurt1 det må da være dig der bør komme med alle kendsgerninger og tal , så at os der er uvidende venstreorienterede , ikke danner vores meninger og holdninger ud fra forkerte informationer.

Thaikurt1 der er nok flere end mig der venter på de famøse tal

pee chang
pee chang skrev:
pee chang skrev:
thaikurt1 skrev:
"

Thaikurt1 der er nok flere end mig der venter på de famøse tal

Har du svært ved finde tallene ?? Grin

thaikurt1
Jeg har ikke noget jeg skal bevise og hvis du vil havde tal
er der muligheder nok for du selv at finde dem.

http://nej
thaitildanmarkdk
Hej

Hjemmesiden [url]thaitildanmark.dk[/url] er i luften! Her kan I læse om, hvordan danskere, der har fundet kærligheden i Thailand, bliver berørt af det nye pointsystem, møde dansk-thailandske par og få styr på reglerne.
Hvis I har spørgsmål til de nye regler, som I kunne tænke jer vi undersøger, skal I ikke holde jer tilbage med at kontakte os.
Skynd jer ind og kig!

Husk også at blive fan af vores facebook-side Fra Thailand til Danmark på point (
http://on.fb.me/g...
). Her opdaterer vi dig løbende med de vigtigste nyheder om de nye regler for familiesammenføring.

Venlig hilsen
[url]thaitildanmark.dk[/url]

swed
thaikurt1 skrev:

Du er da en lille tomhjernet dreng , du slynger om dig med påstande , og forventer at dem der er uenige med dig skal fremlægge bevis for dine påstande , det virker nærmest som at du sidder med en eller fordummende klan bibel hvori du kan finde nogle smarte bemærkninger , men når du skal argumentere for dine påstande ,følger din hjerne ikke med , du er med stor sandsynlighed kort og godt for dum , en stakkels lille dum racist uden egen mening, og kan kun referere til partiet mening , du fatter med stor sandsynlighed ikke hvad du mener og hvad du siger, det er sku rart at du blev holdt ved ilden . tomhjernet dum lille intetsigende person det er hvad du er, jeg snupper bæret
Swed

Webmaster
swed skrev:
thaikurt1 skrev:

Du er da en lille tomhjernet dreng , du slynger om dig med påstande , og forventer at dem der er uenige med dig skal fremlægge bevis for dine påstande , det virker nærmest som at du sidder med en eller fordummende klan bibel hvori du kan finde nogle smarte bemærkninger , men når du skal argumentere for dine påstande ,følger din hjerne ikke med , du er med stor sandsynlighed kort og godt for dum , en stakkels lille dum racist uden egen mening, og kan kun referere til partiet mening , du fatter med stor sandsynlighed ikke hvad du mener og hvad du siger, det er sku rart at du blev holdt ved ilden . tomhjernet dum lille intetsigende person det er hvad du er, jeg snupper bæret

Som du nok selv er klar over, at dømme udfra afslutningen i dit indlæg, så snakker vi ikke sådan til hinanden herinde.
Det får du et rødt bær for.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: