Se indlæg
Bestod du
Nej jeg bestod ikke Nej jeg bestod ikke 8%[4 Stemmer]
Ja jeg bestod Ja jeg bestod 81%[43 Stemmer]
Hvad rager det mig Hvad rager det mig 11%[6 Stemmer]
Antal stemmer : 53
 Udskriv debat
kan-du-bestaa-indfoedsretsproeven
natty
Jeg tog den på kort tid og skulle/ville ikke tænke mig så meget om. Fik 36 ud af 40 rigtige. For at bestå skal man have 32 ud af 40. Så lad vær med at google spørgsmålene, bare svar efter bedste evne.
Nå, men der er mange tåbelige spørgsmål som hvem der har været topchef for DR, hvad har det med viden om det danske samfund at gøre? Det handler mest om paratviden, årstal osv.
Spørgsmål som der er rigtigt mange danskere der ikke kan svare rigtigt på, manglende viden om vores og verdens historie er jo det normale.
Hvorfor ikke flere spørgsmål om demokratiets væsen, ligestilling osv? Prøv selv og prøv at være ærlig Wink
http://politiken....tsproeven/
Redigeret af natty d. 02/12-2010 21:06

Robert Kronberg
Ups, fik kun 35.

Men hvad ved jeg om tennis og den slags...

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Lung Yao
natty skrev:
Jeg tog den på kort tid og skulle/ville ikke tænke mig så meget om. Fik 36 ud af 40 rigtige. For at bestå skal man have 32 ud af 40. Så lad vær med at google spørgsmålene, bare svar efter bedste evne.
Nå, men der er mange tåbelige spørgsmål som hvem der har været topchef for DR, hvad har det med viden om det danske samfund at gøre? Det handler mest om paratviden, årstal osv.
Spørgsmål som der er rigtigt mange danskere der ikke kan svare rigtigt på, manglende viden om vores og verdens historie er jo det normale.
Hvorfor ikke flere spørgsmål om demokratiets væsen, ligestilling osv? Prøv selv og prøv at være ærlig Wink
http://politiken....tsproeven/

Og noget meget "interessant" ville være at se hvor mange af disse såkaldte folkevalgte ville bestå/dumpe .
Måske især dem fra DF Angel
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Stampe
Du havde 39 rigtige besvarelser
1 var forkerte
Tidsforbruget var: 04:40 min
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

styrt3
Du havde 35 rigtige besvarelser
5 var forkerte
Tidsforbruget var: 09:03 min
http://www.yeha.dk/

natty
Jamen rart at jeg ikke vider mere CoolCool

waree
DDR

dejlige gamle DDanmaRk.
er vi gået for vidt.
kan ham på amalienborgJoker og de 2 Friendstøser fredensborg & møgeltønder bestå prøven.

http://politiken....tsproeven/ Angry

VI SES MÅSKE I ROSENKRANZ-RUDBØL
HVOR VI KAN RÅBE TIL HINANDEN
HVIS IKKE MUREN OG STØJSENDERNE ER SAT OP.

HVORNÅR BEGYNDER VI AT MARCHERE RUNDT OM TOSSETINGET

natty
Jamen vi begynder da straks at marchere i strækmarch waree. Det er ikke så svært, man skal bare få det lært. En-to-tre. Op med armen og ud med alle der ikke er hvide, lugter af hvidløg og HØR det, UVIDENDE: Jeg vil gerne have en intelligensprøve for alle som opholder sig i Danmark, hvorend de kommer fra, Mols, Lolland-Falster, århus, ålborg eller København.
Hvis den opnåes giver det 100 point eller 600
?.
Redigeret af natty d. 03/12-2010 03:05

TG950
Du havde 36 rigtige besvarelser
4 var forkerte
Tidsforbruget var: 07:25 min

hvad fanden har nordatlandstiske havkineser at gøre med indvandrer prøve Hmmmmmm
Redigeret af TG950 d. 03/12-2010 07:27
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

moon
Read the rules
50 % af de her spørgsmål er totalt tåbelige
Bla bla bla Men mærkelig nok havde jeg 35 rigtige og et tidsforbrug på 7.40
Angel HOLD DA KÆFT JEG MÅ VÆRE EN RIGTIG DANSKER
Mvh. Moon
Violin

HJB
Fik 32 rigtige udaf 40... tidsforbrug 5 minutter 32 sek.
Redigeret af HJB d. 03/12-2010 08:20

Rawirot
TG950 skrev:
4 var forkerte

hvad fanden har nordatlandstiske havkineser at gøre med indvandrer prøve Hmmmmmm

35 rigtige på 6:23Sad
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
b_j3ns3n
godt jeg bor i sverige.. jeg fik kun 30 på 4.02 min Frown
Redigeret af b_j3ns3n d. 03/12-2010 08:33
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

TG950
Rawirot skrev:
TG950 skrev:
4 var forkerte

beklager den lange svar tid, men var nød til at klø mig i røven et par gange Shock
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Rawirot
TG950 skrev:
Rawirot skrev:
TG950 skrev:
4 var forkerte

beklager den lange svar tid, men var nød til at klø mig i røven et par gange Shock

Ja den prøve er godt nok langt ude. Hvad betydning har det om en thai mm kan besvare det ? Bedre man så efter om vedkommende var villig til at bidrage til at tjene egne penge. Det er de fleste asiater generelt. Hehe-guy
Redigeret af Rawirot d. 03/12-2010 09:22
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Dit resultat

* Du havde 39 rigtige besvarelser
* 1 var forkerte
* Tidsforbruget var: 05:30 min

b_j3ns3n skrev:
godt jeg bor i sverige.. jeg fik kun 30 på 4.02 min Frown

Dit pas vil sikkert blive inddraget i nærmeste fremtid, men så kan du vel få svensk medborgerskab i stedet for. Wink

kiml
36 rigtige så mit statsborgerskab er i husTil hest

bagerbager
29 rigtige

DKPete
35 rigtige på 4:01 - Og må erkende at visse svar var rene gæt. Det er da en fuldstændig latterlig test der intet har at gøre med noget som helst....andet end Trivial Pursuit...

Spring til debat: