Se indlæg
Thai kvinder
|
|
jager |
Lagt på d. 06/12-2005 06:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
du er da ikke særlig klog kronborg. du mener altså at fordi en befolkning ikke ved en skid om hvordan man beskytter sig eller ikke må, gør dem til fantastisk kloge. ja der findes kloge thaier men gør det op i procenter af hele befolkningen så er de vist ikke så fandens kloge, prøv at give dem et simpelt men bare lidt indviklet regnstykke og se hvor mange af dem der kan regne det ud. er man klog fordi man gifter sig med en dansker der har penge, når danskeren har bare lidt penge laver han jo særeje. hvorfor er danskerne kun 5 mill mennesker?? er det pga. soldaterne eller økonomien der var før i tiden, eller var det pga. en fordrukken elendig konge der tabte hele lortet fordi han ikke havde råd til flere lejesoldater. så det er nok det hele. jager |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 06/12-2005 08:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg har altid sagt de kloge paa landet og de mindre kloge bo i Bangkok mere er der ikke at skriver om KronbergTH indlaegr omkring Thai kvinder
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
yeya |
Lagt på d. 06/12-2005 10:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Nu er den vist ved at køre helt af sporet. Det er altså (undskyld) lidt som en børnehave, at diskutere hvem der er klogest... danskere eller thaier. Dette emne siger vist lidt om det........ |
|
|
rolan |
Lagt på d. 06/12-2005 10:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
som yelly siger har i glemt at emnet mintz kom med var om Thai kvinder til good for fallang jeg syntes du strammer den lidt med at kalde mintz en snot tøs jeg forstod godt hvad du mente men jeg kan også godt se at mintz ikke kunne forstå den da hun kommer fra thailand og ikke forstår det danske sprog på samme måde som os nu kan jeg ikke lige huske om du har en thai dame men hvis du reagere på samme måde hvis hun ikke forstår dig så |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 06/12-2005 10:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Og så tilbage til emnet: thai kvinder
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Mintz |
Lagt på d. 06/12-2005 14:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Ok .. kan se at det er mig der fortolk det forkert.. My bad .. men som Rolan sige ..er nok rigtig ..
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 06/12-2005 18:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
til good for fallang jeg syntes du strammer den lidt med at kalde mintz en snot tøs Jeg er altid flink, så længe folk er flinke mod mig Good for Falang |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 07/12-2005 05:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 471 |
jager skrev: du er da ikke særlig klog kronborg. du mener altså at fordi en befolkning ikke ved en skid om hvordan man beskytter sig eller ikke må, gør dem til fantastisk kloge. ja der findes kloge thaier men gør det op i procenter af hele befolkningen så er de vist ikke så fandens kloge, prøv at give dem et simpelt men bare lidt indviklet regnstykke og se hvor mange af dem der kan regne det ud. er man klog fordi man gifter sig med en dansker der har penge, når danskeren har bare lidt penge laver han jo særeje. hvorfor er danskerne kun 5 mill mennesker?? er det pga. soldaterne eller økonomien der var før i tiden, eller var det pga. en fordrukken elendig konge der tabte hele lortet fordi han ikke havde råd til flere lejesoldater. så det er nok det hele. jager Regerigen goer faktisk et stort arbejde for at faa folk til at beskytte sig mod graviditet og sygdomme og boernene bliver undervist i skolerne Problemet er nok mere at mange maend incl. mange faranger oensker at goere 'det' uden |
|
|
jager |
Lagt på d. 07/12-2005 06:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
men mister m hvor kloge er de så når de åbenbart har fået det banket ind i hovedet men ikke bruger noget alligevel?? jager |
|
|
latour82 |
Lagt på d. 07/12-2005 12:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Sjovt at der også kommer børn ud af et tilfældigt engangs..... her i vores oh så oplyste Danmark, der kommer også sexuelt overførte sygdomme i vores land, hvor vi allesammen er meget klogere end Thaier!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ved gud hvor er det åndsforsnottet at lægge op til at Thaier og andre folkeslag er dummere end f.eks Danskere, det er både racistisk og latterligt. Forøvrigt hvad er defenitionen af en dum? Jeg har en rimlig uddannelse men jeg kan ikke finde ud af at bruge en skovl eller skruetrækker, er jeg så dum eller klog? Man kan sagtens være klog selv om man ikke er boglig klog. Min kone kan ikke forklare Einsteins relativitetsterori, men hun klarer sig da fint nok uden. Niels |
|
|
yeya |
Lagt på d. 07/12-2005 12:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
godt sagt latour82. Jeg synes egentlig også at det er en lidt barnlig diskussion. |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 07/12-2005 13:28
|
Antal indlæg: 67 |
Der var vist en tænker, der for nogle hundrede år siden sagde, at der i hvertfald er et gode her i livet, som er retfærdigt fordelt. Det er den sunde fornuft, som ingen mener at have for lidt af. Mon ikke også, at vi alle mener, at vi er frygtelig kloge - thaier såvel som danskere. Venlig hilsen Nielsen |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 07/12-2005 14:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
er vi ikke alle lige grøn blå eller rød................. |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 07/12-2005 17:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
TILBAGE TIL :THAI KVINDE
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 07/12-2005 17:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Mintz er en dejlig thai kvinde |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 07/12-2005 17:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Måske kan billedet af "ubegavede" thailændere skyldes, at i deres undervisning lægges vægt på forhold i deres del af verden, hvorved de kan fremstå noget uvidende om europæiske forhold når de lige pludselig dumper ned i DK. Det er ikke spor anderledes med fx. amerikanere, de virker lidt navlebeskuende også i deres undervisningssystem, givetvis affødt af at de er en supermagt. Og jeg tror også det er de færreste danskere, der er bekendt med Sydøstasiens omtumlede historie/geografi/etniske forhold etc. (vietnamkrigen måske undtaget) forud for det første besøg i regionen. Mon ikke der er nogle af os der fremstår som lige kommet ind med 4-toget første gang vi lander i bkk? Det tror jeg. mvh rinpoche |
|
|
John |
Lagt på d. 07/12-2005 18:21
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Jeg gentager lige Mintz: TILBAGE TIL THAI KVINDE
Redigeret af John d. 07/12-2005 18:22 john@dansk-thai.dk
|
|
|
elmajo |
Lagt på d. 07/12-2005 18:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
[b]Mintz skriver: Jeg vil seriøst gerne vide hvad er JERES opfatter af en thai kvinde er ?! Hvad er det at være en Thai kvinde? Er hun bare "Luder"? Er hun en man kan give kærlighed til..? Bare fordi man er thai .. betyder det så vi HARDCORE til dyrker sex?! Svar mig?! jeg er så træt af mennsker omkring mig som tror jeg er et eller andet Lolita dukke .. folk ser mig ikke som en kvinde .. når de kan se at jeg er fra Thailand .. får de tanker om " Hende der .. hun er sikkert god i seng" ? Bare fordi der mange thai kvinde der lever af at være luder.. det betyder ikke ALLE THAILNÆNDER kvinde er som dem vel?! [/b] Hej Mintz! Nu er det overvejende mænds meninger der kommer til kende her, og så får jeg også lige lyst til at bidrage. I fleste thaikvinder er så smadder kønne/smukke, at enhver mand risikerer at tabe pusten, vær stolt Jeg oplever i mit møde med thaikvinder, at I er smadder dygtige, og gode til at dele kultur, meninger og er meget meget gæstfrie og hjælpsomme. Hende jeg er tæt på og ser ofte, er rigtig god til at sige sin mening, hun er rummelig og har altid tid. Nå... det var bare lige en dansk kvindes mening, synes du får sat nogle gode tråde igang, der kommer nogle holdninger på bordet Kh Elmajo |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/12-2005 18:59
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, rinpoche skrev: Måske kan billedet af "ubegavede" thailændere skyldes, at i deres undervisning lægges vægt på forhold i deres del af verden, hvorved de kan fremstå noget uvidende om europæiske forhold når de lige pludselig dumper ned i DK. Det er ikke spor anderledes med fx. amerikanere, de virker lidt navlebeskuende også i deres undervisningssystem, givetvis affødt af at de er en supermagt. Og jeg tror også det er de færreste danskere, der er bekendt med Sydøstasiens omtumlede historie/geografi/etniske forhold etc. (vietnamkrigen måske undtaget) forud for det første besøg i regionen. Mon ikke der er nogle af os der fremstår som lige kommet ind med 4-toget første gang vi lander i bkk? Det tror jeg. mvh rinpoche Jo, præcis, og er det ikke en almindelige opfattelse (i Thailand) at udlændingen er en stupid farang? Og det sjove er, at stupid farang ofte optatter Thai (kvinden) som dum... |
|
|
rolan |
Lagt på d. 07/12-2005 20:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hej mintz med hensyn til at du tænker at mænd bare vil i sengen med er det selvfølgelig som elmajo skriver men også forde det er noget nyt i er en anden kultur en anden hudfarve mange mænd er vandt til danske kvinder så i er et frisk pust for mange nøjaktik som skandinaviske blondiner er efter traktede i asien østen og syd europa og så er det jo selvfølgelig også forde du selv er sød pige med kønne bambi øjne feks da jeg arbejde i norge i de mindre byer var jeg også spændene for de lokale damer hvis jeg opførte mig ordentligt plus at jeg havde en fordel ved at de norske mænd altid drikker sig under boret ved julefrokoster har flere steder oplevet at halv delen af mændene var gået under boret ved maden men damerne stadig var ædrue men jeg må da også indrømme at det kan blive for meget med opmærksomhed i store er de vant til danskere så her er det ikke det samme kun hvis mand er kendt af flere |
|
Spring til debat: |