Se indlæg
 Udskriv debat
Ubon Ratchathani
thongsala
Skal i januar en to-tre uger til Thaoland med konen,vi er bege "gamle rotter" i Thailand,og ved godt,hvad man bør vide om indsprøjtninger og stempler! Men har fejlagtigt aldrig brugt tid i denne del af landet. Det eneste,som ligger fast er ,at vi tager et nattog til Ubon,og så tager det hele derfra.Vi skal ikke ud.at se templer ,vandfald,varme kilder,stammefolk eller andre seværdigheder,vi håber bare,at finde et stille og roligt hotel,hvorfra vi bare kan nyde ferien,med de mennesker,som tilfældigt er omkring os.
Så,hvad vi søger er ca. et hotel,helst ikke ret meget mere end 500 bht. gerne med flod eller sø udsigt fra balkonen,et eller andet sted i området.
Kender du tilfældigvis sådan et lille midlertidig "paradis" hører vi meget gerne derom.
På forhånd mange tak.

Robjohn
Hejsa ....

Jeg er nyt medlem her men kommer lige med lidt .
Er selv på jagt efter hotel i thailand og fandt disse sider ....

www.Agoda.dk

www.ubonratchatha...

www.isan.sawadee....

www.TripAdvisor.dk

God rejse og håber i finder noget

Mvh Robjohn

thongsala
Tak for svar.
Det, som jeg mente,var noget helt særligt.Et sted,som man finder ved en tilfældighed.Den slags "guld" er der ikke mange,som giver videre,og det forstår jeg godt.
Men der ligger da,addresser på en million intetsigende hoteller og guesthouses på nettet(dem finder du alligevel når du ankommer!)

Payanak
Der findes andre tråde om ubon her på siden, men der er ikke ret meget indhold. Jeg har selv spurgt om, hvad man bør se i området, men uden held.
Tror man kan konkludere, at Ubon ikke hører til blandt de mest besøgte steder blandt medlemmerne.

thongsala
At det er svært,at få andenshånd-info derom,tager jeg som et godt tegn,og må så se,hvad der sker, når vi ankommer,glæder os.

Kalasi
Si Bae Guesthouse Khong Chiam.

i297.photobucket.com/albums/mm214/Sune_2008/FebruarMarts2005110.jpg

Kalasi

thongsala
Hi KALASI
Lige sådan noget vi havde i tankerne.Hvad koster det?

Kalasi
Jeg gav Baht 400,-/døgn. (2005) Du finder det for enden af rute 2222/2112 - Tæt på Two Coloured River.

i297.photobucket.com/albums/mm214/Sune_2008/FebruarMarts2005115.jpg

Kalasi

thongsala
Fedt,og 1000 tak.

Mythongmai
Vi var i Khong Chiam ifeb. 2010.
Dejlig lille by, boede i et lille guesthouse hvor man kunne se
Mekong river og two colored river løbe sammen.
Gav 5oo baht pr. overnatning med en meget lille morgenmad incl. Der bygges iøvrigt en del nye hoteller og guesthouses.
Stort set ingen hvide turister, men en del thaier.
Kan anbefales.

Paul

Spring til debat: