Se indlæg
SKAT knaldede 22 bordeller
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/11-2010 18:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Flere bordeller havde ikke rent mel i posen, da SKAT besøge dem forleden 23 thai-massageklinikker og bordeller fik sent tirsdag eftermiddag besøg af SKAT, politi, Udlændingeservice, Arbejdsdirektoratet samt et stort antal repræsentanter fra kommunerne i forbindelse med en udannonceret fairplay-aktion. [url] http://lokalavise...29423/1052 [/url] Det er så bagsiden af det thailands miljø i Danmark. Det er så det der også der når man må familiesammenføring. Det er ikke noget der blev diskutere da vi her havde en hede debat om emne. Det er for en thaikvinde der kommer til danmark på 3 md visa en god forretning selv og hun har betalet for flyvebillet og kost og logi. Sådan en overskrift vil man aldrig kunne læse når det er muslims kvinder Redigeret af thaikurt1 d. 26/11-2010 18:27 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 26/11-2010 18:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
klippet fra DR TEXT TV. DR1 S167 fre 26 nov 17:48:02 26.november dr.dk/nyheder 14:53 SKAT SLOG TIL PÅ BORDELLER 23 massageklinikker og bordeller fik besøg af SKAT i Nordsjælland. En kontrol der gav pote. 22 havde intet kasseapparat. Flere massageklinikker og bordeller fik i tirsdags besøg af SKAT, politi, Udlændingeservice, Arbejdsdirektoratet med en uanmeldt fairplay-aktion. Det skriver Skat i en pressemeddelelse. Formålet med fairplay-aktionen var at sikre, at der på thai- massageklinikkerne er opstillet kasseapparater, og at der ligger en ansættelseskontrakt på dem, der arbejder på klinikkerne. 110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS Hmm, gad vide om det kun er på Thai Klinikker der skal være et kasseapparat, hvad med alle andre klinikker så som østeuropæiske eller sydamerikanske luder klinikker de er måske fritaget for dette apparat ? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 26/11-2010 19:04
|
Tag det nu rolig de få nok også besøge. De skal jo starte et sted og så bliv det de bordeller hvor der arbejder thaikvinder det kunne lige så at være omvendt. Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. Jeg tro ikke der er mange ægtemænd der vil finde sig i at kone arbejde på et bordeller selv og det nok bliver kaldt noget andre. Men kan manden så glæder sig over at spare penge da han så ikke skal sende til familien i thailand. Men der skal nok også være mænd der er ligeglad med det. Men så ved han da hvad hun lave det er være når han sende penge til thailand og så ikke ved hvad hun lave når han er i danmark. Der er jo også thaikvinder der kun kommer til danmark for at arbejde på et bordeller for at tjene penge og så rejse hjem igen. Redigeret af thaikurt1 d. 26/11-2010 19:16 |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 26/11-2010 19:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
thaikurt1 skrev.. Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. Næ'e...Kurt, Desværre får de arme mænd ikke noget at vide ! Tavshedspligten du' ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 26/11-2010 19:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Hæ! Hvis han alligevel finder ud af det, kan konen hævde at hun ikke fortalte ham det pga. "Kreng Jai"! http://www.thaize...kreng-jai/ Alt kan lade sig gøre med den type kulturel baggage, især kombineret med en ladning "Face" og en portion "Jai Yen" osv. osv.... Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 26/11-2010 19:39 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 26/11-2010 20:39
|
thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. Redigeret af TG950 d. 26/11-2010 20:42 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 26/11-2010 22:29
|
TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. TG950 Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. Redigeret af Trutidutten d. 26/11-2010 22:48 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
flyer |
Lagt på d. 27/11-2010 00:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Nu er det nok ikke alle der tjener penge som flere af de herre antyder!! Der findes jo piger der kun yder rigtig thaimassage og jeg kan ikke rigtig få øje på hvad et skide kasseapparat skulle kunne ændre og at det så er udlagt som at det skal give en påtale fra SKAT..... Jamen så kom da med den påtale, synz sgu det er for langt ude! Er der mon nogen der kan forklare mig hvilken forskel det skulle give om man fører et indtjeningsbilag eller knapper det ind på et kasseapparat?
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 27/11-2010 00:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Hvis du lægger et tag over hele Thailand, så har du verdens største bordel. Hvor du befinder dig er der altid et bordel fyldt med thai piger og som TG 950 skriver, så kommer de nu helt fra Malmø og det skulle ikke forundre mig at nogen fra DTW driver bordel fra Malmø? |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 27/11-2010 03:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
@ Flyver De sorte penge tjenes ved at der ikke tastes ind paa kassen men skrives i en lille bog der saa bliver vaek. Beloeb tastet ind paa kassen kan ikke slettes. Det er helt alm borfoering og trikset ved at have kasseapparat Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/11-2010 05:51
|
TG950 Det tyder det ikke på at det kun er få der arbejde på thai-massageklinikker. Mener du at jeg farverige fordi jeg jeg farver teksten ? Redigeret af thaikurt1 d. 27/11-2010 05:53 |
|
|
bruno |
Lagt på d. 27/11-2010 11:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Trutidutten skrev: TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. TG950 Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. Hvor har du de tal fra ? |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 27/11-2010 11:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
flyer skrev: det er de samme regler der er for kræmmere.....kasse raport hver dag = mindre snyd og sorte pengeNu er det nok ikke alle der tjener penge som flere af de herre antyder!! Der findes jo piger der kun yder rigtig thaimassage og jeg kan ikke rigtig få øje på hvad et skide kasseapparat skulle kunne ændre og at det så er udlagt som at det skal give en påtale fra SKAT..... Jamen så kom da med den påtale, synz sgu det er for langt ude! Er der mon nogen der kan forklare mig hvilken forskel det skulle give om man fører et indtjeningsbilag eller knapper det ind på et kasseapparat? |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 27/11-2010 13:59
|
thaikurt1 skrev: TG950 Mener du at jeg farverige fordi jeg jeg farver teksten ? da jeg anser dig for at være en kreativ tænkende person, så finder du jo nok ud af det ? selv Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 27/11-2010 14:30
|
bruno skrev: Trutidutten skrev: TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. TG950 Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. Hvor har du de tal fra ? måske at det er ønske tænkning fra Trutidutten's side, og så gad jeg godt se Trutidutten's fjæs efter at vedkommende havde konfronterert hans påstande på at alle thai piger der opholder sig i massage klinikkerne er luder, hvis undertegnede's kone er tilstede, for så vil en plastisk operation være eneste mulighed for at vise sig ude i byen i nogenlunde hel tilstand Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 27/11-2010 15:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
TG950 skrev: skal det forståes sådan at hvis man går på masageklinik og siger at der er masser af ludere der og din kone er der så får man tæsk ????bruno skrev: Trutidutten skrev: TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. TG950 Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. Hvor har du de tal fra ? måske at det er ønske tænkning fra Trutidutten's side, og så gad jeg godt se Trutidutten's fjæs efter at vedkommende havde konfronterert hans påstande på at alle thai piger der opholder sig i massage klinikkerne er luder, hvis undertegnede's kone er tilstede, for så vil en plastisk operation være eneste mulighed for at vise sig ude i byen i nogenlunde hel tilstand |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 27/11-2010 15:49
|
TG950 skrev: bruno skrev: Trutidutten skrev: TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Der er nok nogen danske mænd der få røde øre når de få at vide hvad kone lave når han er på arbejder. ih altså, thaikurt1 du er altså den mest farverige person jeg kender her på sitet, men den påstand må du altså kunne dokumenter, jeg er af den opfattelse at det kun er en lille brøkdel der arbejder efter de normer du der hentyder til. TG950 Tror du skal revidere din opfattelse ! Ca. 500 Thai-massageklinikker i Danmark. mellem 5-10 ansat pr. klinik. Hvad siger regnemaskinen ? Så mange enlige thaikvinder , er der vel næppe i Danmark ! Ps: Jeg ved udemærket godt, at der ankommer et par vognfulde thai-kvinder med Øresundstoget fra Sverige hver dag. Hvor har du de tal fra ? måske at det er ønske tænkning fra Trutidutten's side, og så gad jeg godt se Trutidutten's fjæs efter at vedkommende havde konfronterert hans påstande på at alle thai piger der opholder sig i massage klinikkerne er luder, hvis undertegnede's kone er tilstede, for så vil en plastisk operation være eneste mulighed for at vise sig ude i byen i nogenlunde hel tilstand Ih' du milde ! Der er sgu' da ikke, sparet på truslerne idag ! Din kone opholder sig alså på en massageklinik ?...Fortæl mere Please ! Ps: Jeg får bestemt ikke brug for en plastik operation !.... så brug du selv pengene på en operation for hængende øjenlåg. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
TG950 |
Lagt på d. 27/11-2010 17:24
|
bagerbager skrev: skal det forståes sådan at hvis man går på masageklinik og siger at der er masser af ludere der og din kone er der så får man tæsk ???? kunne jo være at der var besøgende veninder, og når man så er på besøg skal man så automatisk katgoriseres som værende luder. Truten skrev: Ih' du milde ! Der er sgu' da ikke, sparet på truslerne idag ! absolut ikke nogen trusel, bare en tænkt situation hvis du kom til at fornærme en besøgende venninde. apropos hængende øjenlåg, så må jeg være den der har de mindst hængende øjenlåg af os 2 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/11-2010 18:29
|
Der er ingen der har nævne L..... med de er blevet omtalt som thaikvinder. Nu har jeg lidt svært at undersøge det når jeg opholder mig i Pattaya. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 27/11-2010 20:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Enhver thai dame der hænger rundt i thailandske "massage klinikker", var noget jeg ville tage seriøst afstand fra. HVAD i Herrens navn skal de dog der? Hvordan mon en selv ville blive vurderet, hvis en selv hang rundt i "mandlige massage barer"? Gudfader, grow a set of balls og fortæl at dette er no-f***ing go. Jeg finder det simpelthen ufatteligt, den der "bend over backwards" attitude overfor thailandske kvinder, blot fordi de er thailandske. Noget som man som oftest ikke ville acceptere fra en dansk ditto. Go figure! Er iøvrigt ikke spor overrasket over resultatet af Skats ransagning. Hvis der er en thai restaurant, take out, beverding, klub der kører ifølge reglerne, så har jeg godt nok aldrig stødt på denne. Redigeret af rinpoche d. 27/11-2010 20:10 |
|
Spring til debat: |