Se indlæg
 Udskriv debat
91 sociale bedragere nakket i kastrup
bagerbager
Gokinok skrev:
bagerbager skrev:
måske man kunne bytte overførsels inkomsterne til en reduceret borger løn på ca 7 tusinde og sså sige dem får du resten af livet og så kan du tage hvor hen du vil, de som så bosætter sig i andre lande vil så ikke være en særlig stor udgift for den danske penge kasse. alle der bor i udlandet skal ikke have gratis læge politiet skal ikke holde øje med dem, socialkontorene er fri for deres rend,de optager ikke en bolig (der er sparet boligsikring) og varme hjælp.så altså vil der jo være en gevinst for alle parter

Rigtig god ide, sådan lidt "retro-70´er agtigt"!

Men hvorfor ikke bare aflive dem, de er jo uønskede alligevel, de skæve, de sære, de syge, de besværlige...

Doc Gonzo
de skal sa ikke aflives de skal hyldes og forgyldes....(jeg håber at blive en af dem når min tid kommer)

Gokinok
Ja, det bliver jo spændende, bager bager - om der er noget tilbage til dig når din tid kommer, eller kassen er totalt tom!

Tuttelu Tralla

Doc Gonzo

rinpoche
sum skrev:
Jeg mener ,at jagten på socialebedrager, er at skyde gråspruve med kanoner, og at eksrabladet fordre befolknings sensations behov og foromme, med den måde avisen arbejder på, avisen støtter også de rapiate holdninger som dansk folkeparti står for. Holdninger som skaber foragelse og frygt hos hr og fru danmark. Holdninger som nedgøre og generalisere alle som er på overførelsesindkomster. Mennesker, som idag må kravle langs væggene for at undgå at blive "spyttet" på og udråbt som socialebedragere.

En menneske jagt, af en mindretalsgruppe, som gennemføres af skat og som hidtil ikke har ført nogle domme.

En menneskejagt på et mindretal, der skal dække over regerings manglene evner til at få økonomien til løbe rundt og skabe tilstrækkeligt med arbejdspladser, til de svageste grupper i samfundet.

Jeg venter stadigvæk på fakta og domme, i det store antal sager af socialbedragere.

Indtil nu, er der end ikke blevet rejst en eneste tiltale.

Tiltale? Nej, disse sager tager i almindelighed sin tid.
Men mon ikke mange af disse sager bliver afgjort udenfor domstolene?
Bevisbyrden er klar som krystal, hvis man bliver busted i lufthavnen på bistandshjælp/dagpenge uden at have ferie, no?
Det er da dæleme en eklatant overskridelse af reglerne, og man kan kun undre sig over at de har råd hertil.
Mange fuldtidsarbejdende familier har ofte ikke råd til en fx. thailandsferie mere end hver måske 5. år, når hele familien skal afsted.

Du taler om "frygt"? Hvor har du dog det fra?
Det er sgu da et udtryk for retfærdig indignation.

Mindretal? Det er da irrelevant. Det er da også et mindretal der repræsenteres i kriminalstatistikken. Skulle dette måske afholde skat, politi eller de øvrige officielle myndigheder i at kigge på det?

Afslutningsvis vil jeg blot gøre dig opmærksom på, at det så absolut ikke er Ekstrabladet alene, der anskueliggør disse ting.
Det gør talerør fra en lang række politiske partier også, hvilket du ville vide, hvis du læste andet end Ekstrabladet.

Jeg kan kun hilse dette tiltag velkommen, uanset nationaliteten af lov-overtræderne de nu engang måtte finde.

Ak ja, hvis blot de havde gjort det samme under Libanon konflikten...
Redigeret af rinpoche d. 27/11-2010 19:19

Gokinok
Rinpoche skrev:

"Ak ja, hvis blot de havde gjort det samme under Libanon konflikten..."

Enig, men hvorfor gjorde man intet dengang?

Berøringsangst?

Jeg tror det ikke, men hvis man havde afsløret hvor mange der egentlig snød, så havde folkestemningen rejst sig til lynch-niveau!

Det var den egentlige årsag, man ville beskytte de arme ferierejsende der så uheldigt, ulykkeligt og pinligt var blevet snuppet med "fingrene i klejnekassen" som Fru Støj så tumpet har udtalt sig om dette problem.

Næ, istedet har man fortrængt og fortiet, og nu har vi en "full blown" total skandale som har ligget og ulmet i årevis, uden at man har gjort en skid ved det...

Som nam naa!

Fjolser, alle danskere, fuldstændigt utåleligt åndssvage har vi været i årevis, og nu ruller bolden, og stemningen og hadet, og stikkeriet for fuld kraft, og alle ryger med og er mistænkte.

Altså alle de godt 1 mio. der guffer den på sidelinien, inklusive mig selv, men jeg fik jo penge for at holde mig tilpas langt væk fra alle arbejdspladser, utroligt ikke?

Doc Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 27/11-2010 20:17

filihankat
rinpoche skrev:
sum skrev:
Jeg mener ,at jagten på socialebedrager, er at skyde gråspruve med kanoner, og at eksrabladet fordre befolknings sensations behov og foromme, med den måde avisen arbejder på, avisen støtter også de rapiate holdninger som dansk folkeparti står for. Holdninger som skaber foragelse og frygt hos hr og fru danmark. Holdninger som nedgøre og generalisere alle som er på overførelsesindkomster. Mennesker, som idag må kravle langs væggene for at undgå at blive "spyttet" på og udråbt som socialebedragere.

En menneske jagt, af en mindretalsgruppe, som gennemføres af skat og som hidtil ikke har ført nogle domme.

En menneskejagt på et mindretal, der skal dække over regerings manglene evner til at få økonomien til løbe rundt og skabe tilstrækkeligt med arbejdspladser, til de svageste grupper i samfundet.

Jeg venter stadigvæk på fakta og domme, i det store antal sager af socialbedragere.

Indtil nu, er der end ikke blevet rejst en eneste tiltale.

Tiltale? Nej, disse sager tager i almindelighed sin tid.
Men mon ikke mange af disse sager bliver afgjort udenfor domstolene?
Bevisbyrden er klar som krystal, hvis man bliver busted i lufthavnen på bistandshjælp/dagpenge uden at have ferie, no?
Det er da dæleme en eklatant overskridelse af reglerne, og man kan kun undre sig over at de har råd hertil.
Mange fuldtidsarbejdende familier har ofte ikke råd til en fx. thailandsferie mere end hver måske 5. år, når hele familien skal afsted.

Du taler om "frygt"? Hvor har du dog det fra?
Det er sgu da et udtryk for retfærdig indignation.

Mindretal? Det er da irrelevant. Det er da også et mindretal der repræsenteres i kriminalstatistikken. Skulle dette måske afholde skat, politi eller de øvrige officielle myndigheder i at kigge på det?

Afslutningsvis vil jeg blot gøre dig opmærksom på, at det så absolut ikke er Ekstrabladet alene, der anskueliggør disse ting.
Det gør talerør fra en lang række politiske partier også, hvilket du ville vide, hvis du læste andet end Ekstrabladet.

Jeg kan kun hilse dette tiltag velkommen, uanset nationaliteten af lov-overtræderne de nu engang måtte finde.

Ak ja, hvis blot de havde gjort det samme under Libanon konflikten...

Helt enig!

thaikurt1
Her er hvor mange der i 2010 der blev afsløret for sociale bedragere

http://ekstrablad...477595.ece

Det se ud til at man vil forsætte kontrollen pr. 1. januar 2011
at man tredoble kontrollen med Københavns Lufthavn og udvider tilsynet til andre lufthavne og grænseovergange.

Ja så bliver det svære for menneskerne der modtager kontanthjælpsmodtagere osv at rejse ud af danmark på ferie
der begår socialt bedrageri.

At det skulle være fly fra Mellemøsten være størst gevinst er ikke nogen overraske for nogen her
.
Redigeret af thaikurt1 d. 28/12-2010 06:57
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spring til debat: