Se indlæg
 Udskriv debat
Så er den nye udlændingeaftale på plads:
Webmaster
Gokinok skrev:
Mon ikke bkk ville være et oplagt emne som kandidat til Ævle-Bævle-Folketinget for DF, eller i det mindste menig partisoldat?

Mage til elendigt skriftligt dansk har jeg da sjældent set.

Mangler der lidt uddannelse måske?

Gør os da for h..... lige den tjeneste at læse bare en anelse korrektur inden du forurener DTW med dit kaudervælsk, tak!

Angry

Doc Gok

PS: At nævne forræderen Nyrup ifm. stramninger er sgu´godt nok lige en tand for groft - Nyrup er/var en LO regnedreng som havnede det forkerte sted, og stadigvæk mener at "stuerene bliver i aldrig"!

Om de forskellige herinde staver perfekt eller ad helvede til ændre ikke på at det her er et debatforum hvor man kan få lov til at give sin mening til kende. Indlæg om folks skriftlige evner og uddannelse er derfor at betragte som et personligt angreb og det udløser et rødt bær.

Debatter gerne, men undlad at blive personlige.
Tak.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
OleOrm
Webmaster skrev:
fra nogle af de mennesker om hvordan man kan lave nogle hurtigere penge og ja jeg har også selv fået tilbudt at tjene 6-7000 om måneden på at være gift med en thai som skulle hertil med det formål.

Det var da et godt tilbud, send tilbuddet til mig, og jeg var gift imorgen Smile

Trutidutten
OleOrm skrev:
Webmaster skrev:
fra nogle af de mennesker om hvordan man kan lave nogle hurtigere penge og ja jeg har også selv fået tilbudt at tjene 6-7000 om måneden på at være gift med en thai som skulle hertil med det formål.

Det var da et godt tilbud, send tilbuddet til mig, og jeg var gift imorgen Smile

Det er bare selv, at komme igang !

Du henvender dig til nærmeste Thai-restaurant, eller endnu bedre en af thaibutikkerne omkring Hovedbanegården !

På anmodning, vil du blive forevist den katalog-lignende bog (billeder) , som de diskret opbevare under disken eller i baglokalet.

Alt afhængig af din økonomiske formåen, vil du blive vejledt i hvad der passer bedst til alle's fordel.

Skal du have en ny "frisk" kone direkte fra Thailand ?

Eller kan du nøjes med en herboende, fraskilt eller gift ?

Det lyder måske umiddelbart noget besværligt, hvis du skulle vælge en allerede gift og herboende thaikvinde, .... men slå du bare koldt vand i blodet !Pibe ,.... der er en hel hær af yderst kompetente rådgivere (thai/danskere) klar i kulissen, som vil være behjælpelig med alt det praktiske omkring skilsmisse , bodeling, flytning osv. fra den nuværende mand !

Så'... Up to you , Held og Lykke
Redigeret af Trutidutten d. 24/11-2010 01:11
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

Gokinok
bkk skrev:
Gokinok skrev:
Mon ikke bkk ville være et oplagt emne som kandidat til Ævle-Bævle-Folketinget for DF, eller i det mindste menig partisoldat?

Mage til elendigt skriftligt dansk har jeg da sjældent set.

Mangler der lidt uddannelse måske?

Gør os da for h..... lige den tjeneste at læse bare en anelse korrektur inden du forurener DTW med dit kaudervælsk, tak!

Angry

Doc Gok

PS: At nævne forræderen Nyrup ifm. stramninger er sgu´godt nok lige en tand for groft - Nyrup er/var en LO regnedreng som havnede det forkerte sted, og stadigvæk mener at "stuerene bliver i aldrig"!

PL

Siden hvornår er korrekt dansk blevet et krav på denne side, ramte jeg så meget plet med min indlæg, at du hoppede over mit internetsdansk, i stedet for at forholde dig til indholdet.
og jo sæt dig bare lidt ind i det, den største stramning for familiesammenføringer, blev indført i slutningen af 1990erne, hvor retskravet for familiesammenføring af Mor, Far, Søster og Bror frafaldt

Det bestemmer Web jo iht. regelsættet, men jeg fastholder at man i det mindste kan gøre sit indlæg læseligt!

Indholdet: Det er p*shamrende træls at blive ved at høre på dit had mod et parti og dets medlemmer.

"Underuddannede, uuddannede" osv., hvornår kommer "stueren" snakken og sammenligningen med skadedyr på bordet?

Doc Gonzo

"Wait, we can't stop here. This is bat country...!"

thaikurt1
Gokinok

bkk.har politicofobi det er angst
for politikere fra DF.
Kick you

Der må da også være andre end DF her i livet
at skrive om
Tuttelu Tralla
Redigeret af thaikurt1 d. 24/11-2010 10:32

http://nej
Ok der er et par tydelige stavefejl, og nogle endelser der burde havde været anderledes, men så er det sku da heller ikke værre.

Men til gengæld er det da sjovt at se, hvordan du gør dig klog på de politiske forhold i thailand, hvor du tydeligvis har gennemskuet de forskellige regeringers propaganda maskiner.

Men når det er danske forhold vi snakker om, så køber du budskabet fuldstændig ukritisk, for der er sku da næsten ikke andet end spind og bedrag der kommer ud af munden på de 179 folkebedrager inde på borgen.

Mener du virkeligt at det er rimeligt at de mange folk der ellers fuld selvforsøgende nu ikke længere kan opholde sig i Danmark med ægtefællen, det er sku da sådanne mennesker Danmark har brug for, i stedet for alt det White trash der lever af overførselsindkomst og ukritisk snakker det landsskadelige terror regimet efter munden.

natty
Pudsigt at nokkenokke går lige efter bkks stavning og skrivning.
bkks indlæg er for mig ganske forståelige.
Der findes masser her på siden som skriver og staver totalt "råddent", bla. flere som du politisk swinger med nokkenok. Hvorfor kommenterer du ikke deres manglende evne til at læse korrektur og stave. Ingen nævnt ingen glemt.

Djan
natty skrev:
Der findes masser her på siden som skriver og staver totalt "råddent", bla. flere som du politisk swinger med nokkenok. Hvorfor kommenterer du ikke deres manglende evne til at læse korrektur og stave. Ingen nævnt ingen glemt.

Ja, det er faktisk ironisk, da de personer påberåber sig de danske værdier, men ikke mestrer det mest basale; det danske sprog.

Jeg er normalt ligeglad med, hvordan folk staver (så længe det er læseligt), da det er tegn på underskud at gå op i den slags.
Men når det er de åååhh så DANSKE, der staver som en brækket arm, så griner jeg altså.
Redigeret af Djan d. 24/11-2010 13:02

Frank
Jeg har filosoferet lidt over de seneste stramninger. Argumenterne omfatter, at familiesammenførte skal kunne bidrage til samfundet og ikke lægge det til last. At det er nødvendigt, hvis vi skal have råd til velfærdsstaten.

Hvorfor er der ingen som kigger på, hvad der virkelig koster kassen i velfærdssamfundet. Forleden hørte jeg, at der nu er 2 mio mennesker på overførselsindkomst i Danmark.Hvorfor ikke kigge mere kritisk på denne gruppe? Man kunne nok se bort fra folkepensionister, som gennem hele livet har bidraget til samfundet.

Men hvad med fx. førtidspensionister eller invalidepensionister? De lægger i den grad samfundet til last. Kunne man ikke indskrænke deres pension ved at tilbyde gratis logi i særlige boligcentre, mad og tøj, læge og hospital? Det tror jeg vil skæppe gevaldigt i velfærdskassen.

OK - jeg synes ikke selv, at det er en god idé, men jeg undrer mig over, at ingen forfølger det spor. Så kunne man også spare på statens kommende dyneløfteri i fx. Thailand.Smile

goldwing
Frank skrev:
Jeg har filosoferet lidt over de seneste stramninger. Argumenterne omfatter, at familiesammenførte skal kunne bidrage til samfundet og ikke lægge det til last. At det er nødvendigt, hvis vi skal have råd til velfærdsstaten.

Hvorfor er der ingen som kigger på, hvad der virkelig koster kassen i velfærdssamfundet. Forleden hørte jeg, at der nu er 2 mio mennesker på overførselsindkomst i Danmark.Hvorfor ikke kigge mere kritisk på denne gruppe? Man kunne nok se bort fra folkepensionister, som gennem hele livet har bidraget til samfundet.

Men hvad med fx. førtidspensionister eller invalidepensionister? De lægger i den grad samfundet til last. Kunne man ikke indskrænke deres pension ved at tilbyde gratis logi i særlige boligcentre, mad og tøj, læge og hospital? Det tror jeg vil skæppe gevaldigt i velfærdskassen.

OK - jeg synes ikke selv, at det er en god idé, men jeg undrer mig over, at ingen forfølger det spor. Så kunne man også spare på statens kommende dyneløfteri i fx. Thailand.Smile

Nu drejer denne tråd sig om emnet ..... Udlændingeaftalen....... og IKKE om pensionister.

Hvis du ønsker pensionistdebatten, så finds der allerede mange tråde, og hvis de ikke kan bruges, så opret en ny..... tak

Webmaster
natty skrev:

Djan skrev:
Ja, det er faktisk ironisk, da de personer påberåber sig de danske værdier, men ikke mestrer det mest basale; det danske sprog.

Jeg er normalt ligeglad med, hvordan folk staver (så længe det er læseligt), da det er tegn på underskud at gå op i den slags.
Men når det er de åååhh så DANSKE, der staver som en brækket arm, så griner jeg altså.

Djan og Natty,

Allerede i indlæg 121 indkassere Gokinok et rødt bær for at være efter folk pga. stavefejl. Så lad os lige holde inde med de fortsatte fordømmelser af ham, da sagen allerede er ordnet og da videre køren i samme rille blot vil aflede tråden endnu fra tråden første indlæg som i øvrigt ikke omhandlede dansk grammatik.

Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Frank
goldwing skrev:
Frank skrev:

Nu drejer denne tråd sig om emnet ..... Udlændingeaftalen....... og IKKE om pensionister.

Hvis du ønsker pensionistdebatten, så finds der allerede mange tråde, og hvis de ikke kan bruges, så opret en ny..... tak

Goldwing > Nu poster du selv et indlæg, som ikke har noget som helst med tråden at gøre. I øvigt har ikke ét eneste af de øvrige indlæg på side 7 noget med udlændingeaftalen at gøre, så hvorfor du lige reagererer her, er mig en gåde. Du kunne selv have oprettet en anden tråd til det eller skrevet en PB.

Og så er dit indlæg ukorrekt. Et af argumenterne for stramningerne er som skrevet, at det er nødvendigt for at opretholde velfærdsstaten. Ideen i mit indlæg eller varianter deraf kunne eliminere behovet for den stramning. Det er relevant.
Redigeret af Frank d. 24/11-2010 21:19

natty
Ja det ser så ikke ud til at blå blok for vælgerfremgang som de havde håbet på ved hjælp af deres fremmedpolitik, med eller uden Citronmånespil Grin
håber linkene er relevante nok i denne sammenhæng.
http://www.dr.dk/...132214.htm

http://www.dr.dk/...231617.htm
Redigeret af natty d. 25/11-2010 00:12

Djan
Frank skrev:

Hvorfor skal man altid kigge NEDAD i samfundets hieraki?
Først skal alle slags udlændinge have kniven. Når vi så kommer ud i det ekstreme (læs: en dansker kan ikke få sin kone til landet), så tager vi den næste svage gruppe; pensionisterne af enhver art. De arbejdsløse skal vel ned på halvdelen af, hvad de får nu. Hvad med de handicappede? Unyttige og ikke andet end udgifter!

Kig op. Vi har en lang række multinationale selskaber, der ikke betaler skat. Der ligger milliarder at hente.
Alle der har en virksomhed af en vis størrelse bestemmer selv, hvad de vil betale i skat (mine forældres revisor har altid spurgt dem "Hvad vil I så betale i skat i år?" )

Men kigger man op i hierakiet, så beskyldes man straks for Jantelov - mens det er helt legalt at fjerne ydelser fra dem, som er svagest i landet.

Et samfund bør bedømmes på, hvordan det behandler sine svageste.
Redigeret af Djan d. 25/11-2010 00:35

Surmule
Djan skrev:Et samfund bør bedømmes på, hvordan det behandler sine svageste.

Denne udtalelse er jeg ganske enig i!!

Men jeg kan så, ikke lade være med at undre mig over at DF høster flertallet af deres stemmer hos samfundets svageste og dårligst uddannede. Det er hos denne gruppe, deres fanatiske, racistiske, nationalistiske og fundamentalistiske one-liners ryger direkte ind. Og det er netop denne gruppe, som DF gennem deres politik rammer hårdest.

Nogen gange kan man ikke lade være med at undre sig over hvor selv-destruktive mennesker kan være???

Point-systemet, har intet med den generelle flygtninge/indvandrer debat at gøre. Den har kun til formål, at skubbe til A - SF og R's indbyrdes uenigheder om udlændinge lovgivningen, og fremstille dem, som en splittet gruppe op til det kommende folketingsvalg. Alt sammen i et forsøg på at få vendt den generelle politiske stemning i landet.

VKO's sidste par års "Monty Python's Flying Cirkus" parodi, er svær at overvinde. Så der skyes ingen politiske midler for at få vendt vælgerstemningen.

Synd er det bare at Danmarks Internationale omdømme lider under denne latterlige, patetiske og så gennemskuelige fremmedfjendske politik. Og synd er det bare at den førte politik er så uetisk og lidet fremsynet.
Redigeret af Surmule d. 25/11-2010 02:10

Gokinok
Selvdestruktive siger surmule?

Hvis man bare kan få bremset tilførslen af disse abekatte, så er jeg tilfreds:

http://ekstrablad...458575.ece

Kulturberigelse, min bare r*v!

Doc Gonzo

OleOrm
Gokinok skrev:

Doc Gonzo

Kan nok også forekomme i Viby af en indfødt.Cool

fckguld
Gokinok skrev:

Doc Gonzo
lige nøjagtig , ud med de aber der bare vil have og have af vores samfund . dem kan vi godt undvære - ingen sociale ydelser til folk der ikke har statsborgerskab her
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Gokinok
OleOrm skrev:
Gokinok skrev:

Doc Gonzo

Kan nok også forekomme i Viby af en indfødt.Cool

Selvfølgelig, men nu er det altså en Somalier denne gang, en gæst i landet, der hurtigt har lært at kræve ind!

Burde en gæst ikke opføre sig noget mere passende og ydmygt?

Utroligt så hurtigt de glemmer at de kom fra et muslimsk borgerkrigshelvede i Afrika.

Hvad med lidt taknemlighed?

Næ du, man banker løs på folk, plyndrer folk, og dasker rundt i byen med 7-8 unger på slæb, imens manden sidder på Hovedbiblioteket og laver tvivlsomme "forretninger" via PC!

Doc Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 26/11-2010 12:18

thaikurt1
Der er ingen problemer med at få børn med når det glæder at de skal arbejde så er der store problemer med at modtage penge fra staten det sig de ikke nej til.

Det er på tide sige stop til de parti der ønsker at danmark skal islamisering.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[url] http://lokalavise...09835/1265 [/url]

Her er der skal der ikke spares når det glæder at indkvarteres asylansøgere og andre der rejse langt
for at søge asyl i DK.

De bo bedre mange danske personister og de skal hele ikke spise det mad som
der er skrevet meget om i avisen .

De har betale skat hele der arbejdsliv og så skal de læse at menneskerne søge asyl
bo på et firestjernet hotel og så koster det på to uge 600.000 kroner.

Disse menneskerne har aldrig yde noget til det danske samfund
og de fleste af den komme nok helle aldrig til det.

Man bruge den undskylden at det er nødvendigt at gøre brug af supplerende hotelindkvarterin
og forhåbentlig meget kort periode. det har man hørt før.

Der må være andre mulighed end firestjernet hotel for de menneskerne er det luksus at skal på
på hotel og så få server mad tre gang om dagen det er de ikke forvent med så er det ikke noget at
sige til at de ikke vil hjem men hele vil blive i DK

Det er hån imod danske personister som bo i små lejelighed at at behandle menneskerne der kommer til danmark
bedre en danske personiste.
Redigeret af thaikurt1 d. 26/11-2010 13:35

http://nej
Spring til debat: