Se indlæg
 Udskriv debat
DF: Muslimer river og bider hjemmeplejere
Ifølge DF-ordfører bliver sundhedspersonale revet, slået og spyttet på af ældre muslimer. Men det kender FOA ikke noget til

http://www.24.dk/...leId=10322

Da indtil flere thaier, arbejder som hjemmehjælpere, må denne artikel måske værre værd læse. For de vil sikkert alle kunne fortælle mange historier om racistiske, psykotiske og senile gamle mennesker, der afviser dem pga. hudfarven.

Naturligvis findes der helt sikket også gamle indvandrer som opfører sig dybt psykotisk, men det store problem her, er helt sikkert danskerne der smider racisme kortet.

Djan
Forståeligt at de river og bider - saften og kagen er jo væk!

Gokinok
bkk skrev:
Ifølge DF-ordfører bliver sundhedspersonale revet, slået og spyttet på af ældre muslimer. Men det kender FOA ikke noget til

Da indtil flere thaier, arbejder som hjemmehjælpere, må denne artikel måske værre værd læse. For de vil sikkert alle kunne fortælle mange historier om racistiske, psykotiske og senile gamle mennesker, der afviser dem pga. hudfarven.

Naturligvis findes der helt sikket også gamle indvandrer som opfører sig dybt psykotisk, men det store problem her, er helt sikkert danskerne der smider racisme kortet.

Er du på en eller anden mission eller hvad?

Det er da utroligt de argumenter du hiver op af posen!

Der er racisme overalt i verden, selvom FN og andre dyt-båt humanisme organisationer påstår det modsatte.

Det er menneskets vilkår, væn dig til det!

Angry

Doc Gok
Redigeret af Gokinok d. 24/11-2010 14:02

Big-Viking
Shine de gamle kreaturvogne op og alle dem der ikke respektere og kan indordne sig send " All of them" over grænsen
Redigeret af Big-Viking d. 24/11-2010 14:17

Big-Viking skrev:
Shine de gamle kreaturvogne op og alle dem der ikke respektere og kan indordne sig send " All of them" over grænsen

tror du virkeligt at tyskland gider modtage alle DF'erne og alle vores ældste medborgere.

Gokinok
Ja, og fragten betalt af modtager!

Deres brødre og søstre i olielandene kan vel spæde til?

Doc Gok

Gokinok skrev:
bkk skrev:

Er du på en eller anden mission eller hvad?

Det er da utroligt de argumenter du hiver op af posen!

Der er racisme overalt i verden, selvom FN og andre dyt-båt humanisme organisationer påstår det modsatte.

Det er menneskets vilkår, væn dig til det!

Angry

Doc Gok

nu har DF i sommers erklæret at de vil begrænse indvandring fra Thailand, hvilke er helt tydelig for alle nu, så jo jeg vil gerne pege på alle de fordomme DF uhindret for lov til at lufte i pressen,
deres sprogbrug kan drage paralleller til det der var i tyskland omkring 1930erne,
stort set alle mennesker er lidt racister,

og hvad er det for nogle argumenter jeg hiver op af posen?
Redigeret af d. 24/11-2010 14:31

thaikurt1
bkk

Hvis en muslim kvinde ikke vil havde en læger der er mand
kan hun få en kvinde læge

Hvorfor skulle danskerne så ikke havde samme mulighed for at vælge.

Jeg vil stadig påstå du lide af politicofobi.
Redigeret af thaikurt1 d. 24/11-2010 17:08

http://nej
pee chang
Jeg ved ikke hvem der er dummes , DF`s spindoktor eller de idioter der tror på alt hvad de skriver . jeg har i over 30 år hørt om gamle på plejehjem som kan blive sure og aggressive og som slår og river , men de har alle været danskere , så at tro muslimer er særlig ondskabsfulde lyder ualmindeligt dumt , men at den retorik der kommer fra DF mod muslimer er skræmmende lig nazisternes fremstilling af jøder i 30`erne er fakta

Oplysningerne om de gamle er fra en i systemet
Redigeret af pee chang d. 24/11-2010 17:26

Gokinok
Åh, i snakker og r*ven går, uvidenheden er skræmmende!

Nazi-retorik fra DF mod muslimer m.m.?

Læs:

http://christiana...bnazi.html

http://www.milita...le/id/2543

http://www.tellth...truth.com/

Dansk Folkeparti er et frihedskæmperparti, vi er under belejring, men fårene har ikke fattet en brik...

Gaddafi:

http://wn.com/Qad..._in_Europe

http://www.youtub...7ympF_grrA

Vågn op for h.....!

Angry

Doc Gonzo

natty
og gokinok har igen fået muslimer på hjernen. Tager du din medicin?
Redigeret af natty d. 24/11-2010 17:51

thaikurt1 skrev:
bkk

Hvorfor bruge tid på at svare en tåbe som thaihaderkurt, men alligevel, et sidste forsøg inden jeg forlade siden hvor landsbytosserne tydeligvis har overtaget,

DF kæmper for at alt ikke dansk skal ud af landet, denne her sag her, er ligesom kage sagen og en uendelige række af sager, den type spind som DF bevist bruger for at miskreditere alle fremmede, i det her tilfælde gælder det bl.a. om at få gamle danskere til at vende sig mod nydanskerne som arbejder som SOSU hvor de plejere de gamle danskere, ved at bilde de gamle ind, at indvandrer slog det danske personale, stod det til DF sku jeres koner slet ikke havde lov til at arbejde her i landet.

Du har dog en pointe i det første du siger, i at det i en række storbyer er umuligt at få en kvindelig læge, da alle kvarterets muslimer står på venteliste hos de kvindelige læger. Men dette problem løses efterhånden helt af sig selv, da de unge indvandre piger høster alle top kareterne på ungdoms uddannelserne og dermed kan læse medicin på universiteterne, da den danske ungdom hellere vil feste end at lave lektier. Men her er en dansker kvote system måske også på vej, hvem ved hvad DF finder på næste gang.

Gokinok
natty skrev:

Så gik du lige over stregen mester, hvis du ikke får en advarsel på den fucking kommentar så er der den onde lyneme noget galt!!!

Admiiiin!!!! ShockShockShock

§3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter.
Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende.

§11 - Ingen personangreb.
Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren.

§5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.
Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt.

Peder1968
Det er da utroligt som folk skal svines til!!!!

Bla. fra et af ovenstående indlæg "en tåbe som thaihaderkurt" osv........
Redigeret af Peder1968 d. 24/11-2010 19:42

Gokinok
bkk skrev:
thaikurt1 skrev:
bkk

Hvorfor bruge tid på at svare en tåbe som thaihaderkurt, men alligevel, et sidste forsøg inden jeg forlade siden hvor landsbytosserne tydeligvis har overtaget,

DF kæmper for at alt ikke dansk skal ud af landet, denne her sag her, er ligesom kage sagen og en uendelige række af sager, den type spind som DF bevist bruger for at miskreditere alle fremmede, i det her tilfælde gælder det bl.a. om at få gamle danskere til at vende sig mod nydanskerne som arbejder som SOSU hvor de plejere de gamle danskere, ved at bilde de gamle ind, at indvandrer slog det danske personale, stod det til DF sku jeres koner slet ikke havde lov til at arbejde her i landet.

Du har dog en pointe i det første du siger, i at det i en række storbyer er umuligt at få en kvindelig læge, da alle kvarterets muslimer står på venteliste hos de kvindelige læger. Men dette problem løses efterhånden helt af sig selv, da de unge indvandre piger høster alle top kareterne på ungdoms uddannelserne og dermed kan læse medicin på universiteterne, da den danske ungdom hellere vil feste end at lave lektier. Men her er en dansker kvote system måske også på vej, hvem ved hvad DF finder på næste gang.

Hvis man får advarsler for at kalde et medlem for idiot, hvad er sanktionen så for at kalde thaikurt for en tåbe?

bkk/natty:

I fører jer frem....

Doc Gonzo

Webmaster:

Hvorfor skal der ikke sanktioneres på de utallige hadefulde angreb fra både bkk og natty??

Hvad f..... i h...... foregår der her????

Angry
Redigeret af Gokinok d. 24/11-2010 19:45

Gokinok
Peder1968 skrev:
Det er da utroligt som folk skal svines til!!!!

Bla. fra et af ovenstående indlæg "en tåbe som thaihaderkurt" osv........

Totalt enig, nu bør der fanden brodere mig sættes en stopper for det "hate-speech" pis!

Det har kørt i flere dage nu, jeg får 2 stk. bær på ekstreme banaliteter, mens de to "hade herrer" får frit lejde til at svine alt og alle til, især pensionister, IGEN!!!!!

Doc Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 24/11-2010 19:48

pee chang
Gokinok skrev:
natty skrev:

Så gik du lige over stregen mester, hvis du ikke får en advarsel på den fucking kommentar så er der den onde lyneme noget galt!!!

Admiiiin!!!! ShockShockShock

§3 - Brug ikke sarkasme og ironi i seriøse debatter.
Det du selv opfatter som en uskyldig spøg, kan og vil ofte blive misforstået af folk du ikke kender. Hvis en anden person reagerer negativt på dine forsøg på humor, er det sandsynligt at du slet ikke er morsom men irriterende.

§11 - Ingen personangreb.
Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren.

§5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.
Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt.

Det lyder da mere som en omsorgsfuld ven der er bekymret for dig og dit helbred

filihankat
Typisk dig Gokinok. Du kan godt kalde andre for får eller idioter når man ikke lige mener det samme som dig, men når du så får lidt igen af samme mønt så hyler du straks op om admiiiiiiin.........tsk-tsk

Webmaster
natty skrev:

bkk skrev:

Hmm, sådanne indlæg er altså ikke velset her på siden da de er betragte som personangreb. Så et par røde bær uddelt.

- Admin -

Omkring emnet som er oppe, så vil jeg tillade mig at låse tråden, da jeg synes at emnet er lige en tand for langt ude i forhold til det siden omhandler.

Jeg ved og forstår så udemærket at følelserne er i kog for tiden på grund af de nye familiesammenføringsregler med videre. Men nu fungere tingene herhjemme nu en gang (desværre kan man måske sige af og til) sådan at hvis man ikke er tilfreds med det førte politik, så må man huske at sætte sit kryds på valgdagen et andet sted på nogle andre som er nærmere de tanker, idéer og holdninger man selv står for. Selvfølgelig skal der på forhånd før næste valg være plads til at diskutere og argumentere for sine holdninger, men de korstog for og imod som vi har set herinde i den sidste tid og den retorik som er blevet anvendt synes jeg ikke er passende for den her side som nu engang ikke omhandler politik på så "højt" plan da siden nærmest var tænkt som et sted hvor vi der har en interesse i Thailand kan udveksler meninger, idéer og erfaringer med videre med hinanden.

Så lad os lige få skruet ned retorikken og argumenterne for og imod de enkelte politikske parti, og så i stedet prøvet at forholde os til den nye virkelighed og hvordan vi får det bedste ud af de forhold vi nu er underlagt. Det tror jeg vi vil komme meget længere ved end ved at ryge i flæsket på hinanden.

Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: