Se indlæg
Dødsfald: Niels Kaas Dyrlund
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/11-2010 08:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Det er med dyb beklagelse, at ambassaden meddeler, at tidligere ambassadør i Bangkok, Niels Kaas Dyrlund, er afgået ved døden søndag den 14. november 2010 efter kort tids svær sygdom. Niels Kaas Dyrlund var ambassadør for Thailand, Cambodia og Myanmar fra 1997 til 2001. Han blev 69 år. Kilde: http://www.ambban...dsfald.htm Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
swed |
Lagt på d. 16/11-2010 17:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Var det alvorligt
Swed
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 16/11-2010 17:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Sådan en bemærkning bør VIRKELIG koste mindst et bær. Total respekt løst. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2010 17:26
|
Antal indlæg: 3779 |
swed skrev: Var det alvorligt Døden er altid alvorlig, men "efter kort tids svær sygdom" synes at fortælle, at det var en kedelig sygdom og ikke gammel af dage... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/11-2010 18:20
|
swed skrev: Var det alvorligt Jeg er målløs.... mangler simpelthen ord. Uddyb venligst. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 16/11-2010 18:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Amagerdreng skrev: Sådan en bemærkning bør VIRKELIG koste mindst et bær. Total respekt løst. Jeg er da også målløs.. Hvis et dumt spørgsmål skulle give et rødt bær.. Skulle man vel også have for at være røvslikker... |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 16/11-2010 18:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Jeg tror bare det er malplaceret humor i et forkert forum , siger selv tilsvarende ting men kun til folk jeg kender |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 16/11-2010 18:35
|
Har svaret B-V i PB. Og ser du noget ? tegn jeg gør ikke.
Redigeret af Amagerdreng d. 16/11-2010 18:36 |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 16/11-2010 18:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Amagerdreng skrev: Har svaret B-V i PB. Og ser du noget ? tegn jeg gør ikke. Har ringet til KF i TH og moster Anna i Køge. Ps: Kodeordet er "Ostemad" Vh BS 148 xvhw. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 16/11-2010 19:09
|
Undskyld jeg troede at man var klog nok til at kunne forstå div forkortelser (ok nogle kan men ikke alle) men B-V= Big Viking og PB=Privat Besked. Hjalp det. ??. |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 16/11-2010 19:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Amagerdreng skrev: Undskyld jeg troede at man var klog nok til at kunne forstå div forkortelser (ok nogle kan men ikke alle) men B-V= Big Viking og PB=Privat Besked. Hjalp det. ??. Har du så en fornuftig forklaring på, hvad det rager hele DTW at du sender PB'er til andre bruger ? Ligeledes din konstante "kalden" på rødebær ! Ps: Hils sofamanden's aflagte kone .. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Lagt på d. 16/11-2010 19:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
tilbage til topic og drop det personlige tak. Admin |
|
|
Lagt på d. 17/11-2010 03:00
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg siger som Webmaster: "Jeg er målløs - mangler simpelthen ord!" For kort tid siden døde en fordrukken, voldelig værtshusholder fra Nordsjælland, dødsfaldet som resultat af hans egen agressivitet og drukkenskab. - DTW flød over med R.I.P. og Vip og Dip englekor og trækbasuner, nogle foreslog sågar indsamling til den "Fattige" efterladte enke. Nu er det så en dansk Ambassadør, der er død af naturlige årsager, syg og nedbrudt. Et godt og elskeligt menneske, tillige dygtig og vellidt, han har tjent sit land med stor dygtighed gennem årene, men han skal sateme hverken have R.I.P. eller englekor, blot dumme stupide kommentarer. Hvad er I dog for nogle afstumpede individer - Skam Jer! Sender hermed Niels Kaas Dyrlund en sidste hilsen, må du hvile i fred. Skeptikeren som bliver mere mere og mere flov over at være dansker. |
|
|
sony |
Lagt på d. 17/11-2010 05:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
R.I.P.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Boes |
Lagt på d. 17/11-2010 10:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Hej Skeptiker, er helt enig med dig. Men du skalsq ikke skamme dig over at du er dansk men måske mere over visse af DTW s medlemmer.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 17/11-2010 10:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Skeptikeren skrev: Jeg siger som Webmaster: "Jeg er målløs - mangler simpelthen ord!" For kort tid siden døde en fordrukken, voldelig værtshusholder fra Nordsjælland, dødsfaldet som resultat af hans egen agressivitet og drukkenskab. - DTW flød over med R.I.P. og Vip og Dip englekor og trækbasuner, nogle foreslog sågar indsamling til den "Fattige" efterladte enke. Nu er det så en dansk Ambassadør, der er død af naturlige årsager, syg og nedbrudt. Et godt og elskeligt menneske, tillige dygtig og vellidt, han har tjent sit land med stor dygtighed gennem årene, men han skal sateme hverken have R.I.P. eller englekor, blot dumme stupide kommentarer. Hvad er I dog for nogle afstumpede individer - Skam Jer! Sender hermed Niels Kaas Dyrlund en sidste hilsen, må du hvile i fred. Skeptikeren som bliver mere mere og mere flov over at være dansker. Rolig nu... 1 dum kommentar - en eneste en! Lad dog være med at overdrive i den grad. Jeg kendte ikke ambassadøren, der dør mennesker hver eneste dag, det er trist, men sådan er vilkårene her på planeten. Er du flov over at være dansker er det da udmærket at du bor i Pattaya, selvom jeg den onde lyneme ville være temmelig utilpas ved at indrømme at jeg boede der, tøhø.. Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 17/11-2010 10:23 |
|
|
Boes |
Lagt på d. 17/11-2010 14:08
|
Synd at denne tråd om Nils også skal spore ud. Han har fortjent bedre end det. Nils R.I.P. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 17/11-2010 14:18
|
Dr. Gonzo alias Gonokok alias kinok = birdshit Den eneste dumme kommentar kommer du selv med, prøv dog at være lidt seriøs, du med din ophøjede titel af Dr. burde vide bedre. Forresten Dr. i hvad ?? adskillige dr titler er beskyttede. Og wm er velkommen at slette mit indlæg ved behov. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/11-2010 20:05
|
Webmaster skrev: swed skrev: Var det alvorligt Jeg er målløs.... mangler simpelthen ord. Uddyb venligst. Jeg har fået en PB fra Swed hvor han beklager og giver uforbeholdne undskyldning for sit indlæg i denne tråd. Beklagelsen og undskyldningen er oprigtig og derfor godkendt, så vælger hermed at låse tråden for yderlige indlæg. - Admin - Med venlig hilsen
|
Spring til debat: |