Se indlæg
 Udskriv debat
Lebara - forgæves opkald til Thailand.
keniko
Hermed til orientering

Jeg benytter lige som så mange andre Lebara når min kone eller jeg ringer til Thailand (billigst). Men desværre har jeg oplevet en del forgæves opkald. Disse koster 1 kr. pr forgæves opkald. Jeg fik at vide hos en af mine venner at man ringer til kundeservice 50101010 og nævner at man har problemer med forgæves opkald. De kan således tjekke de sidste 90 dage tilbage, og er så venlige at kreditere beløbet. Dette gav mig kr. 380 tilbage...eller indsat på kontoen. Så jeg vil hermed opfordre alle med Lebara til at gøre det samme, hvis i lige som os oplever forgæves opkald.Pibe

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

DKPete
Det skal sgu prøves - tror konen kan få noget lignende tilbage :-)

her hos os virker det meget meget dårligt, tit skal man ringe op 5-6 gang for bare at få forbindelse og tit når forbindelsen endeligt virker kan man enten ikke høre den man ringer til eller dem man ringer til kan ikke høre dig.

det er fint nok at det er billigt, men hvor meget holder det i længden når man skal bruge en krone pr opkaldesforsøg og det for det meste bare ikke virker?

Hvad hed ham den bruger som var her og anbefalede Lebara?
Redigeret af d. 16/11-2010 18:08

pee chang
Ezal skrev:
her hos os virker det meget meget dårligt, tit skal man ringe op 5-6 gang for bare at få forbindelse og tit når forbindelsen endeligt virker kan man enten ikke høre den man ringer til eller dem man ringer til kan ikke høre ikke høre dig.

det er fint nok at det er billigt, men hvor meget holder det i længden når man skal bruge en krone pr opkaldesforsøg og det for det meste bare ikke virker?

det samme her

Big-Viking
For at træde lidt ved siden af tråde,.. UNDSKYLD... ER der nogen der ved hvilket danske teleselskabers taletidskort man kan bruge i Thailand.??

5555
Jeg bruger one mobil, samme pris som lebara, bare bedre forbindelse
Det er ihvertfald min oplevelse

Djengis
Big-Viking skrev:
For at træde lidt ved siden af tråde,.. UNDSKYLD... ER der nogen der ved hvilket danske teleselskabers taletidskort man kan bruge i Thailand.??

Det kan de fleste faktisk.
MEN!!!
Det kræver et eller flere af følgende:
1: Der skal være et minimunsbeløb på kortet
2: Der skal betales for det åbnes
3: Du skal registrer dig hos telefonselskabet
4: Du skal tilmelde dig PBS
5: Du skal betale et depositum

1 eller flere passer på de fleste kontakt kort.

Men hvorfor ikke bare enten få et rigtigt SIM kort (altså abonement) eller benyt et Thai SIM kort.

At få et Thai SIM er klart den bedste forretning.
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

Big-Viking
Takker for de svare der er kommet...
Jeg bruger OneMobil som privat, men det duer skutte..

natty
Big-V hvorfor bruget et dansk taletidskort i Thailand?
Det kan selvfølgelig være af private årsager, modtage private sms'er, telefonbeskeder osv. men så er det nemmeste nok at overflytte dit nummer til en form for dansk abbonement. Dem har jeg aldrig haft problemer med i udlandet.
Jeg har haft det sammen thai nummer nu når jeg lander i Thailand i mange år, det første par gange hvor det ikke var det samme SIM-kort, sms'ede jeg bare til mine danske kontakter at her er mit nummer i Thailand.
Redigeret af natty d. 16/11-2010 21:29

MM
Jeg bor i Sverige, har Halebob sim kort til mobilen, 86 svenske øre i min til Thailand, og det virker fint :-)
Det var bare lige en sidebemærkning.
Redigeret af MM d. 16/11-2010 21:57

http://mhhm.dk/sveg
hsn
Jeg har brugt Lebara en overgang, fordi OneMobile var for dyre. Men de har sat prisen ned nu. Jeg har aldrig problemer nu, den går igennem hver gang.

Modsat Lebara som tit fejler på opkaldet.

SteenJ
Lebara.....samme problem har jeg også, jeg har endda mailet til LB og brokket mig. Fik at vide, at de godt vidste der var problemer, og så var den samtale/mail forbi.
Er det ligeså billgt med onemobil til mobil/thailand eller er det kun hvis man ringer til en fastnet/th.

Nu kunne han jo godt komme på banen ham der er medlem her på dtw og som arbejder hos LB.

Vil prøve at skrive en mail til dem og gøre dem opmærksom på denne tråd Smile

Gokinok
Jeg har mailet et par gange når det bliver for besværligt, det virker så et stykke tid, og man er tilbage ved det samme p*s med 5-6 forgæves opkald, og en ustabil forbindelse...

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 17/11-2010 07:59

basse50
Onfone mobil. De tager 0,35 kr pr påbegyndt minut, ingen opkaldsafgift, ved fastpris abb. 199kr for 10 timer og ingen ( BØVL ) , god forbindelse hver gang.Smile
Redigeret af basse50 d. 17/11-2010 08:38

L
Vi bruger Lebara.
Rigtigt at der ind imellem er problemer med forbindelse ved opkald.
Jeg mener nu kun prisen for opkald er 0,49 kr....og altså ikke 1 kr.
Og med en minut pris på 0,09 kr ja så er det klart billigste for os trods de ekstra opkald.

Det skal dælme være et SUPER tilbud for at vi skifter Lebara ud.

SteenJ
L skrev:
Vi bruger Lebara.
Rigtigt at der ind imellem er problemer med forbindelse ved opkald.
Jeg mener nu kun prisen for opkald er 0,49 kr....og altså ikke 1 kr.
Og med en minut pris på 0,09 kr ja så er det klart billigste for os trods de ekstra opkald.

Det skal dælme være et SUPER tilbud for at vi skifter Lebara ud.

ja du har ret men det kan også blive for meget med forgæves opkald, så en anden løsning kan blive nødvendig og så meget dyrere bliver det ikke.....

SteenJ
Big-Viking skrev:

hvorfor duer det skutte.....

Big-Viking
SteenJ skrev:
Big-Viking skrev:

hvorfor duer det skutte.....

Det ved jeg skutte, hvorfor.!! Ved bare at jeg ikke kan bruge OneMobil taletid i Thailand.. Derfor spurgte jeg om nogen viste hvilket telefirma´s talekort man kan bruge i Thailand...

hsn
basse50 skrev:
Onfone mobil. De tager 0,35 kr pr påbegyndt minut, ingen opkaldsafgift, ved fastpris abb. 199kr for 10 timer og ingen ( BØVL ) , god forbindelse hver gang.Smile

Vi snakker ikke om danske kald her...

Spring til debat: