Se indlæg
 Udskriv debat
Findes der stadig politistater?
bagerbager
Webmaster skrev:
Gokinok skrev:
Hold nu op for h.... mand er du dum eller hva´???????

Min mening er i indlægget, hvorfor h.... provokerer du???

Læs dog det indlæg, og klik på det forp..... link!!!!

Kraftidiot....

Angry
Gonzo

Vi kan stadigvæk godt snakke ordentlig og tiltale hinanden ordentlig herinde selvom vi måske ikke er helt enige eller på bølgelængde.
- Admin -
det er ok jeg føler mig ikke trådt på ( det er jo det sprog han kan og bruger)

Djan
"Any people that would give up liberty for a little temporary safety deserves neither liberty nor safety." -Benjamin Franklin

Det er vel præcist dét, vi har gjort siden terrorangrebet 11. september 2001,

Thjaa
ja ja Staling har virklig laeret vordan man styre et land

det er jo godt at se saa er vi paa den ratte vej

nu mangler vi bare at faa den mur hele vejen rund om Danmark

og saa skal vi have indbykket en GBS i alle Dansker saa vi altig kan sikker os at vi Ved hvad i laver
Livet er forkort til store problemmer

Fido
Staling skrev:

og saa skal vi have indbykket en GBS i alle Dansker saa vi altig kan sikker os at vi Ved hvad i laver

Hvem er Staling ? Angel
One man's ceiling is another man's floor

larsen99
Fido skrev:
Staling skrev:

Hvem er Staling ? Angel
Og hvad er en GBS? Grin
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

filihankat
Det er bare det sædvanlige bla bla bla stasi-land bla bla bla stikker-stat bla bla bla som Gokinok kommer med i samtlige tråde han deltager i. Han glemmer blot at kontrol er en nødvendig forudsætning for velfærdssamfundet - og dermed også en nødvendig forudsætning for at Gokinok får sin pension og er fri for at tøffe rundt på Viby Torv og tigge småmønter......

Men jeg har et forslag til Gokinok (og alle jer andre pensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtager etc.). Rejs til Thailand og søg om statsborgerskab dernede. Så slipper i helt for kontrol. Til gengæld slipper i så også for pengene.
Redigeret af filihankat d. 15/11-2010 08:46

thaikurt1
Men jeg har et forslag til Gokinok (og alle jer andre pensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtager etc.). Rejs til Thailand og søg om statsborgerskab dernede.

Ved hvor svært det er at få Thailand statsborgerskab det er ikke ret mange der få det og så tager det op til 10 år.

Du har måske en bagtanke når du skriver at vi skal rejse til thailand.?

Hvad vil så kalde det at man fra d 1 dec kan via indrenette anmelde nabo osv det er København kommuner. ?

http://nej
filihankat
Ok, så lad være med at rejse nogen steder hen. Du kan også bare nøjes med at ringe til kommunen
og fortælle dem at du ikke længere ønsker at modtage pengene. Så er problemet løst.

bagerbager
thaikurt1 skrev:
Men jeg har et forslag til Gokinok (og alle jer andre pensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtager etc.). Rejs til Thailand og søg om statsborgerskab dernede.

Ved hvor svært det er at få Thailand statsborgerskab det er ikke ret mange der få det og så tager det op til 10 år.

Hvad vil så kalde det at man fra d 1 dec kan via indrenette anmelde nabo osv det er København kommuner. ?
kurt du skriver i et andet indlæg at du ikke ved om du skal fortælle din ven at hans kone tager røven på ham, du syntes det er synd for ham at han ikke ved det,............jeg syntes det er synd at folk tager røven på vores fælles kasse,og vil da gerne fortælle fælleskassen at der er nogle der tager mere end de har ret til.

Rawirot
filihankat skrev:
Det er bare det sædvanlige bla bla bla stasi-land bla bla bla stikker-stat bla bla bla som Gokinok kommer med i samtlige tråde han deltager i. Han glemmer blot at kontrol er en nødvendig forudsætning for velfærdssamfundet - og dermed også en nødvendig forudsætning for at Gokinok får sin pension og er fri for at tøffe rundt på Viby Torv og tigge småmønter......

Men jeg har et forslag til Gokinok (og alle jer andre pensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtager etc.). Rejs til Thailand og søg om statsborgerskab dernede. Så slipper i helt for kontrol. Til gengæld slipper i så også for pengene.

Misundelse er en grim ting, det blir det ved med at være
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
thaikurt1
Fido

Jeg tro han mener Josef Stalin, med det flag

Der døde omkring 55 millioner sovjetiske borgere under Josef Stalin

Redigeret af thaikurt1 d. 15/11-2010 09:35

filihankat
Rawirot skrev:
filihankat skrev:

Misundelse er en grim ting, det blir det ved med at være

Og det er så anden gang du kommer med den kommentar. Har du ikke andet at bidrage med?

filihankat
bagerbager skrev:
thaikurt1 skrev:

kurt du skriver i et andet indlæg at du ikke ved om du skal fortælle din ven at hans kone tager røven på ham, du syntes det er synd for ham at han ikke ved det,............jeg syntes det er synd at folk tager røven på vores fælles kasse,og vil da gerne fortælle fælleskassen at der er nogle der tager mere end de har ret til.

Helt enig bagerbager! Personligt ville jeg heller ikke tøve ét sekund med at angive en social bedrager

thaikurt1
bagerbager.

Der er forskelle utroskab så det social misbrug.

Du kan så starte med menneskerne anden etnisk baggrund end dansk, (moms, dagpenge , social hjælp , pension osv ) her skulle være gode mulighed for hente penge til fælles kasse
Redigeret af thaikurt1 d. 15/11-2010 09:51

bagerbager
thaikurt1 skrev:
bagerbager.

Der er forskelle utroskab så det social misbrug.

Du kan så starte med menneskerne anden etnisk baggrund end dansk, (moms, dagpenge , social hjælp , pension osv ) her skulle være gode mulighed for hente penge til fælles kasse
kurt hvis din kammerats kone kun har ham for at få penge så er det misbrug........hvis folk arbejder og får løn samtidig med at de får sociale bidrag så er det misbrug ....... hvilken forskeld er der så der ?

thaikurt1
Jeg synes også at social misbrug.er med til at undermineger velstandssamfundet.

Men at skulle angive andre nej

filihankat skrev:
Ok, så lad være med at rejse nogen steder hen. Du kan også bare nøjes med at ringe til kommunen
og fortælle dem at du ikke længere ønsker at modtage pengene. Så er problemet løst.

det lyder som en rigtig god ide, men en dag står skat nok og banker på, og spørger hvordan man har råd til at leve.

pee chang
Det er utroligt at man bruger så meget tid på nogle der bruger/misbruger de muligheder der er i dag , som kontanthjælps , FP , pensionist osv , prøv og se hvilke mugligheder der er hvis du har et cvr nummer , se hvad både store og små firmaer bruger/misbruger systemet for , men det er ikke interessant for magthaverne da mange selv er firma ejere og derforWink var det ikke en godsejer der blev landbrugskommisær for Danmark ? skulle se støttereglerne over Grin

Boes
Staling skrev:

Undskyld - men hvem er Staling ??
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

pee chang
Staling er jyde og bor i GBS

Spring til debat: