Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
angelheart skrev:
Det lyder hyggeligt lad os finde ud af noget
Hilsen
Morten
Jeg holder også nytår i Pattaya igen i år.., det har jeg gjort en del gange og jeg synes der er en fest alle steder....så hvor er lige den bedste fest?????
det kunne da være fint at lokalisere den bedste fest fx. også hvor der kommer mange danskere....men de går godt nok voldsomt til den i patty,,,man skulle næsten anbefale høreværn, og ikke mindst øjenværn da de virkelig fyrer noget kraftigt af.....man får jo ligefrem papir stykker i hovedet fra fyrværkeriet selvom man sidder et stykke væk i en bar el. lign.......det er viiildt.
angelheart skrev:
Det lyder hyggeligt lad os finde ud af noget
Hilsen
Morten
Jeg holder også nytår i Pattaya igen i år.., det har jeg gjort en del gange og jeg synes der er en fest alle steder....så hvor er lige den bedste fest?????
det kunne da være fint at lokalisere den bedste fest fx. også hvor der kommer mange danskere....men de går godt nok voldsomt til den i patty,,,man skulle næsten anbefale høreværn, og ikke mindst øjenværn da de virkelig fyrer noget kraftigt af.....man får jo ligefrem papir stykker i hovedet fra fyrværkeriet selvom man sidder et stykke væk i en bar el. lign.......det er viiildt.
Ja vi skal have fundet den bedste fest i Pattaya nytårsaften
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv