Se indlæg
 Udskriv debat
Det gir" jo" ingen mening!
Klovn
Kikker lidt ned over landskabet,og tænker for mig selv,om der er en dybere mening med alle disse
nye tiltag som rgeringen har fremlagt i den nye finanslov,stramninger/overvågning/special-teams,osv.osv.
jeg forstår det simpelthen ikke.Berlin muren er revet ned,men de bygger en ny som vi ikke kan rive ned
fysisk og alt dette i goe" gamle Danmark,den havde jeg ikke set komme.Det gir" jo" ingen mening!
Redigeret af Klovn d. 08/11-2010 17:01

Gokinok
Der er ingen mening, det er det tragiske!

Det er hule mænd og kvinder der aldrig, aldrig nogensinde skulle ha´ haft magten i Danmark, de er uværdige alle til hobe!

Problemet i Danmark lige nu?

Det er en ny-puritansk phucking banan-stat hvor den dårlige smag hersker, og hvor folket massebedøves ved hjælp af et turbo-arbejdsmarked, hvor de gudhjælpemig frivilligt afleverer +60% til Kristian Jensen, "Den lille Konfirmand".

Men genialt set rettes skytset mod de grupper på overførselsindkomster som denne regering - og mange andre - har håndfodret og holdt i ro gennem årene.

Nu er de problemet, nu vendes trækprocent-hadet mod dem, det er dagsordenen, stemningen der skal piskes frem, om man vil...

Næ, der mangler humor i Danmark, ligesom der gjorde i det tidligere DDR, hvor Olsen Banden sjovt nok var uhyre populære.

http://viden.jp.d...cid=145335

Men desværre er der ikke meget håb, humoren i DK er for det meste ondskabsfuld og voldsomt nedgørende, det fortæller meget om den mentale tilstand hos folket, ikke?

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 08/11-2010 17:16

Frank
Gokinok skrev:
Der er ingen mening, det er det tragiske!

Det er hule mænd og kvinder der aldrig, aldrig nogensinde skulle ha´ haft magten i Danmark, de er uværdige alle til hobe!

Problemet i Danmark lige nu?

Det er en ny-puritansk phucking banan-stat hvor den dårlige smag hersker, og hvor folket massebedøves ved hjælp af et turbo-arbejdsmarked, hvor de gudhjælpemig frivilligt afleverer +60% til Kristian Jensen, "Den lille Konfirmand".

Men genialt set rettes skytset mod de grupper på overførselsindkomster som denne regering - og mange andre - har håndfodret og holdt i ro gennem årene.

Nu er de problemet, nu vendes trækprocent-hadet mod dem, det er dagsordenen, stemningen der skal piskes frem, om man vil...

Næ, der mangler humor i Danmark, ligesom der gjorde i det tidligere DDR, hvor Olsen Banden sjovt nok var uhyre populære.

http://viden.jp.d...cid=145335

Men desværre er der ikke meget håb, humoren i DK er for det meste ondskabsfuld og voldsomt nedgørende, det fortæller meget om den mentale tilstand hos folket, ikke?

Dr. Gonzo

Kristian Jensen er ikke Skatteminister længere. Nu hedder Skatteministeren Troels Lund Poulsen.
http://www.skat.d...?oId=79012

Ikke at det bliver bedre af den grund.

natty
Jeg synes nu godt nok at man har set hvad vej vinden blæste i de sidste mange år, men nu har DF da endeligt fået opfyldt det som hele tiden har været deres ønske, kan de mon flinde på flere stramninger? forslag er velkomne. Intet er jo vanvittigt nok. Danmark er nu endeligt blevet et land med en usynlig men særdeles effektiv mur. Sørgeligt. Jeg får sgu helt lyst til at flytte væk fra dette proviencielle hul.
Redigeret af natty d. 08/11-2010 18:08

Funnyboy
Ja jeg forstår ikke hvorfor de nu ikke også laver madrationer der er indkomstbasseret. Så hvis man tjener under 400000 om året kun må handle ind bestemte steder. Så kan pøblen på borgen jo blive fri for at støde ind i os almindelige danskere.

Og sæt da også afgiften op på brændstof med 400 procent samtidig med at de hæver skatten og fjerner alt hvad der nu hedder fradrag.

De kunne jo også fint lave forskellige farver dragter til alle som viser hvor stor en indkomst man har. Så kan man jo også skille folk fra hinanden.

Og så skal der selvfølgelig også være en lov der forbyder at folk fra forskellige indtægtslag mødes privat eller gifter sig. Det skulle jo nødig hede sig.

Og dem der bor i lejebolig de har også pænt at møde op nede foran den lokale kommune hver morgen for at få udleveret en kost og skovl så de kan feje sne på de offentlige veje inden de tager på arbejde. De bliver jo nød til at give noget igen til kommunen når nu de får tilskud til at bo hvor de gør.

Ja find selv på flere forrygte ting vi skal ha vedtaget ved lov i fremtiden. Og disse love kan kun vedtages for langsom.

Thjaa
Funnyboy skrev:
Ja jeg forstår ikke hvorfor de nu ikke også laver madrationer der er indkomstbasseret. Så hvis man tjener under 400000 om året kun må handle ind bestemte steder. Så kan pøblen på borgen jo blive fri for at støde ind i os almindelige danskere.

Og sæt da også afgiften op på brændstof med 400 procent samtidig med at de hæver skatten og fjerner alt hvad der nu hedder fradrag.

De kunne jo også fint lave forskellige farver dragter til alle som viser hvor stor en indkomst man har. Så kan man jo også skille folk fra hinanden.

Og så skal der selvfølgelig også være en lov der forbyder at folk fra forskellige indtægtslag mødes privat eller gifter sig. Det skulle jo nødig hede sig.

Og dem der bor i lejebolig de har også pænt at møde op nede foran den lokale kommune hver morgen for at få udleveret en kost og skovl så de kan feje sne på de offentlige veje inden de tager på arbejde. De bliver jo nød til at give noget igen til kommunen når nu de får tilskud til at bo hvor de gør.

Ja find selv på flere forrygte ting vi skal ha vedtaget ved lov i fremtiden. Og disse love kan kun vedtages for langsom.

Lige mine ord det er prasis sordan folk vi har brug for i vores parti med sordan nogen gode lov forslad
Livet er forkort til store problemmer

frokjar
Vi har den regering vi fortjener, da selv har valgt de folk ind som sidder på "Danmarks største daginstitution", " Blinde og døveinstituttet", "Den lukkede afdeling", "Det beskyttede værksted", eller hvad vi ellers kalder vores folketing.
Den siddende regering har en Pia K. som trækker dem rundt i manegen ved næsen. Tilsammen står de fadder til disse fremmedfjenske forslag der mistænkeliggør alle danskere der rejser ud i verden, væk fra den danske vinter og julehysteri til nogle måneder med sol varme og glade mennesker.
Poul Nyrup havde ret, da han for mange år siden sagde om DF: "Stue rene bliver de aldrig". Husk det, næste gang der er valg.
Angry Kick you
Redigeret af frokjar d. 08/11-2010 20:35
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring

Nirvana
Jeg syntes at den nye 24-årsreglen minder om Social Apartheid
Come As You Are

natty
Ja det er jo desværre nok sådan at mange herinde, som raser over de nye tiltag, selv har stemt dem til magten. Nu hvor det selv er noget de kan relatere sig til reageres der. Men bedre sent en aldrig.
"Som en præst sagde på dét tidspunkt:
Først tog de jøderne, men jeg var ikke jøde, så jeg protesterede ikke.
Derefter tog de fagforeningsfolkene, men jeg var ikke medlem av nogen fagforening, så jeg protesterede ikke.
Så kom turen til kommunisterne, men jeg var ikke kommunist, så jeg protesterede heller ikke da.
Til sidst tog de mig, men da var der ingen tilbage til at protestere."

Ja det er sku uhyggeligt natty

om et år er der valg og intet tyder på at de bliver genvalgt, så de kan tælle til 90.
det vigtigste i valgkampen er vel, om S og SF går ud og siger at de vil køre alle reglerne tilbage, for så ender vi bare med et årti mere med DF for bordenden, hvori landet fuldstændigt køres i sænk, og hvor vores koner og evt. også vores børn skal udvises.

fjelle123
Dengang 24 års reglen blev vedtaget var det for at dæmme op for tvangsægteskaber - nu - ja nu er det bare for at dæmme op for indvandring - eller rettere sagt indvandring fra de fattige lande - vi vil jo godt have fra USA, canada, australien og så de dygtigste fra de andre lande.

Er sku glad for at vores familiesammenføring er overstået - via EU reglerne - men har ondt af dem hvis drømme om at blive sammenført med deres kone/kæreste med et pennestrøg er blevet umuligtgjort,

Men lidt håb er der endnu, tag den via sverige/tyskland mens i stadig kan - ikke noget med at sidde og vente på det ene eller andet - bare kom igang, man ved ikke hvornår svenskerne lukker for deres indvandring.

På den anden side - så skal der også gøre noget, danmark kan og skal ikke tage flere ind som alligevel ikke gider samfundet.

held og lykke til dem som står over for en familie sammenføring.

Funnyboy
BKK---> Ja eller at der er nogen der syntes det kunne være sjovt at gå imod strømmen og lave et nyt parti der går ud på at finde en masse fornuft i det danske samfund og så få det kørt i stilling til at vinde et valg på at stå i midten af det hele med så stor styrke at alle i folketinget skal blive enig om det der vedtages. For som det er nu har det som jeg ser det ikke ret meget med demokrati at gøre.
Det er jo lige som en børnehave.
Nejjjj i har forkert tøj på. Jer vil vi ikke lege med.

Hvad med at få alle på banen inde på borgen og så sætte sig sammen om at lave nogle regler der er fornuftige for alle og som alle kan se en mening med istedet for alt det lort der de sidste 2-3år er blevet trukket ned over hovedet på os alle sammen.

Det kunne jo være at danmark kunne blive et væsentlig bedre samfund at leve i end det er idag og det kunne jo så også være at der ville komme væsentlig mere gang i hele samfunds økonomien end der er i dag.

Men hvad. Det sker jo desværre nok ikke.
Men jeg kan også være ligeglad. Jeg er lige flyttet til Sverige. Skal bare vente 4-6 uger på at få papir på det før jeg kan sende kæresten på ambassaden.
Øv at der er så lang ventetid. Men det siger jo lidt om hvor mange der flytter den vej. Omkring 6000 bare siden sommerferien fortalte de mig der ovre.

Det er altså rigtig mange mennesker på rigtig kort tid.
Men hvad. Så kan jeg da spare lidt i både skat og husleje.

Funnyboy
Og så lige et lille vink til dem der ikke gider hverken Sverige eller tyskland.

Alle andre lande i EU og EØS virker også til EU-reglen. Der i blandt både Norge og England hvis der er nogen der syntes det er bedre.
Norge er forholdsvis nem at få arbejde i hvis man er håndværker og sproget ligger heller ikke langt fra det danske jo.
Og England er heller ikke så slem igen. Og de fleste af vores piger kan jo sikkert engelsk. Så det vil heller ikke være det værste land at flytte til. Og så er de kære piger jo også fri for at vænne sig til at køre i den forkerte side af vejen:-D

cali111
Afskaf socialhjælpen og erstat den med BORGERLØN til alle statsborgere.
Med den besparelse, der vil være, ved at afskaffe sagsbehandlere, jobcentre og meget meget mere, vil der kunne indsættes 10.000,00 Kr. på nemkontoen hver md., til hver BORGER mellem 17 og 67 år.
For helt at kvitte begrebet "SORT ARB." og et uretfærdigt skattesystem, som kun er til for systemets skyld, kan man samtidig afskaffe A- skatten.
Den sidste styrke, som er tilbage i systemet, skal kun kontrollere firmaerne.
I dag er det firmaerne, der skal indbetale medarb. skat, og bagefter trækker det hele fra.
Afskaf fradrag for løn til medarb. Resultatet vil være at skat,firma og arbejder får det samme som i dag.
Politikerne behøver ikke at sidde og fabrikere underlige love og lovændringer til lovændringer, som de fleste ikke følger alligevel, hvis de kan undgå det.
Mange af sagsbehandlerne og embedsmændene ville med fordel kunne anvendes til en udvidet politistyrke. De skal bare lære lidt pli.
Der vil heller ikke komme nogen bekvemmelighedsflygtninge, når den store fælleskasse er lukket.
Men kan man forsørge sig selv eller forsørges af en borger,skal udlændinge da være hjertelig velkommen.
Fremmedhadet skyldes, for en stor del, irritation over misbruget af borgernes indbetalte skat.
Det er blot svært at finde flertal til en ændring, når der er så mange ansat i det offentlige.
De vil jo blive arbejdsløse og skulle have Borgerløn, hvilket er lidt mindre end de får i løn i dag.
Med det system vi har i dag, rejser de rige til de fattiges verden og de fattige til de riges verden.
Det ophører sikkert ikke, før vi alle er lige rige eller lige fattige.
Redigeret af cali111 d. 08/11-2010 23:19

http://www.aseanmctour.dk
natty
bkk skrev:

om et år er der valg og intet tyder på at de bliver genvalgt, så de kan tælle til 90.
det vigtigste i valgkampen er vel, om S og SF går ud og siger at de vil køre alle reglerne tilbage, for så ender vi bare med et årti mere med DF for bordenden, hvori landet fuldstændigt køres i sænk, og hvor vores koner og evt. også vores børn skal udvises.

Ja og problemet er at S og SF ikke tør sige at de ønsker bare at kører lidt af reglerne tilbage, for så kan DE ikke tælle til de 90. Derfor bliver de nødt til at acceptere de nuværende og kommende regler. Det er sgu uhyggeligt.

Djan
Hvad havde I forventet? I masser af diskussioner har folk (selv herinde!!) tilkendegivet, at de stemmer DF eller VK for den sags skyld.
Når selv folk i et blandet ægteskab stemmer på DF, så er det da ikke forbavsende, at resten af befolkningen er endnu mere fremmedfjendske.

Folk har fået som fortjent. Alt dette var aldrig sket med en regering , der ikke sad DF's nåde. VK vil gøre alt for at bevare magten.
Redigeret af Djan d. 08/11-2010 23:25

thaikurt1
Dengang 24 års reglen blev vedtaget var det for at dæmme op for tvangsægteskaber - nu - ja nu er det bare for at dæmme op for indvandring - eller rettere sagt indvandring fra de fattige lande - vi vil jo godt have fra USA, canada, australien og så de dygtigste fra de andre lande.

]De flest har glemt grund til at DK i dag har en af EU strammes udlændingelov måske fordi at den gang havde man ingen thaikvinde og så derfor så helt anderledes på menneskerne anden etnisk baggrund end dansk at de også menige at der måde gøre noget for at stoppe indvandring fra de fattige lande.

Men da man i dag måske er gift eller har en kærester man godt vil havde til Danmark og derfor menig at de nye strammes gør at det bliver sværte at få thaikvinder til Danmark.

På den anden side - så skal der også gøre noget, danmark kan og skal ikke tage flere ind som alligevel ikke gider samfundet.

Hvis man for 20 år siden havde gjort noget i sted for at man bare blive ved med lukke flere menneskerne anden etnisk baggrund end dansk (især muslimer ) og at man havde stille nogen krav til dem
havde det nok ikke være nødvendig at stram udlændingepolitik.

http://nej
thaikurt1
Folk har fået som fortjent. Alt dette var aldrig sket med en regering , der ikke sad DF's nåde. VK vil gøre alt for at bevare magten.

Vi havde fået en regering der sandsynlig åben for at flere menneskerne anden etnisk baggrund end dansk til Danmark og flere ghetto flere udgifter til kriminalforsorgen. socialudgifter osv et samfund der mere og mere tilpasse sig efter ikke etnisk danskerne og en regeringen der øge skatte og afgifter da det ikke kan dække låner man penge som skal betalet over 20 år.

Det er hvad regne med at hvis vi få en regeringen med S-SF- R så er det man kan forvente at det danske samfund kommer til at se ud for der jo ingen der er så naiv at tro at den med denne regeringen bliver lette at være danskerne.

Så i sted for danskerne brokke sig over menneskerne anden etnisk baggrund end dansk vil det blive vi betale for meget i skat og afgifter er alt for store.
Redigeret af thaikurt1 d. 09/11-2010 03:49

http://nej
Funnyboy
Vi skal bare ha lavet nogle højere fængselsstraffe og nogle fængsler der ikke er som små ferie kolonier at være i som de er idag. Så skal det nok få nogle af de brodne kar til at tænke sig om en ekstra gang inden de kommer her op og skaber sig åndsvag.
Og så ingen mulighed for sociale ydelser af nogen art indtil man har fået dansk permanent opholds tilladelse med dertilhørende statsborgerskab.

Samtidig skal der altid være mulighed for at tage statsborgerskabet fra dem der kommer her op hvis de efterfølgende begynder at lave noget kriminelt.

Og så noget mere grænsekontrol så der skal vises pas ved alle ind og udrejser af landet så man kan fange alle dem der ikke har lovlig ophold i landet.

Så kan dem der har lyst til at hjælpe i samfundet få en chance for at bevise at de ikke er terrorister og vil ligge landet til last.

fckguld
bkk skrev:

Det er krampe træk , vi betaler nu prisen for skiftende regeringers fejlslagne indvandrer politik , før kunne alle få i pose og sæk , på de danske skatteborgers regning , men der kunne man samtidig holde arbejdernes løn nede , for der var rigeligt med arbejdskraft .
De en flok amatører alle sammen - til venstre og højre .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: