Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har lige et spørgsmål ang. det papir min kæreste skal ha med her op i tilfælde af ægteskab med mig imens hun er her oppe.
Hvor får hun det henne?
Jeg kan ikke finde noget om det på nettet andet end nyidanmark.dk. Men det er jo ikke meget der rent faktisk står der andet end at det skal oversættes og godkendes af UM i thailand og ambassaden.
Min kæreste har snakkes med hendes far om det og han siger det skal laves på den kommune"Ampur" hvor hun boede da hun blev født.
Men nu bor hun i BKK.
Hun har så lige været hjemme ved hendes forældre. Og ham som skulle lave papiret var så taget til BKK fordi hans kone skulle føde på et hospital der. Så han var ikke at træffe og derfor kunne han ikke lave papirene.
Men som jeg kan forstå på min kæreste skal der være 3 vidner der skriver under på at hun ikke er gift i forvejen. Men skal det være hendes forældre eller kan det også være søskende eller venner?
Ja så som i kan se mangler jeg lidt hjælp til dette lille problem. Nogen der har en ide om hvordan man gør og hvor man henvender sig når man nu er født uden for Buriram og bor i BKK idag.
Har selv lige været i samme situation
min kæreste gjorde følgende
Hun hentede papirer på at hun ikke var gift på ampur hun siger at de papirer kan man hente der hvor man bor lige meget hvor man er født gift eller skilt
hendes dåbsattest kunne hendes mor ikke finde så hun tog til den komune hvor hun er født sammen med hendes mor ,borngmesteren og en nabo som kunne bekræfte at det var rigtigt
derefter gik hun til det thailandske udenrigsministerie i bangkok fik papirerne oversat til englesk og til sidst skal de vertifiseres på den danske anbasade i bangkok