Se indlæg
 Udskriv debat
Søger freelance til tekstbasseret opgaver
online marketing bureau
Hej
jeg har firma i DK og har allerede nu danskere som arbejder freelance for mig i THailand

jeg søger 1-2 personer til at lave tekstbasseret opgaver for mig på internettet.

du vil blive oplært i opgaverne.

du skal kunne stave og skrive korrekt dansk og have adgang til computer og internet.

en vidst flair for computere er en fordel.

skriv mail til hvis du er interesseret, såfremt du har kvaliteterne har jeg fuldtidsarbejde til dig.

mvh

VIP
Hej!

Det lyder som en spændende udfordring. Tekstbaserede opgaver til Danmark, udarbejdet i Thailand?

Uden, at jeg på nogen måde vil virke negativ, har jeg svært ved at se fidusen for arbejdsgiver (dette tilfælde dig) i, at
få arbejdet udført i thailand. Er det noget med løn/skatteregler?

Kan man få lidt mere information om projektet?
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

der er mange på denne side der lever af overførselsindkomst, så folk der bor i dk, ville vel også kunne lave det arbejde.
men ellers ville de værre godt vide følgende, inden man starter med at internetarbejde

hvem er du?
hvad er lønnen?
Hvordan udbetales lønnen?
udbetales lønnen overhovedet?

MKH
Hej
Jeg er meget interesseret i hjemmearbejds-opgaver. Hvad går projektet ud på?

bagerbager
ha ha ha det er en medarbejder fra skat der prøver at fange nogle lov brydere på sort arbejde

online marketing bureau
Hej
naturligvis bliver man betalt.
jeg ønsker ikke at skrive mit firma navn her, det gør jeg kun til de profiler jeg føler er interessant og de er velkommen til at skrive på min mail .
det drejer sig om at gå ind på mine kunders hjemmesider og lavet noget tekstforfatning, samt optimering til Google

Spring til debat: