Se indlæg
fragt priser
|
|
Brian M |
Lagt på d. 31/10-2010 08:54
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej... er blevet tilbudt at købe svigermors veteran knallert. nogen der ved sådan ca hvad det ville koste og få sendt den fra thailand til danmark med skib, vægten er ca 80kg + træ kassen som den bliver proppet ind i. Mvh Brian |
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 31/10-2010 09:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Det har også noget med rumfanget at gøre, jeg ved at det kan variere utroligt meget fra firma til firma. Prøv at spørge her, det er et firma vi bruger til luft fragt til TH.www.seatainers.dk/dk/index.htm Bruger DSVtil søfragt http://www.seatai.../index.htm Redigeret af alkenbo d. 31/10-2010 09:05 |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 31/10-2010 09:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Brian M skrev: Hej... er blevet tilbudt at købe svigermors veteran knallert. nogen der ved sådan ca hvad det ville koste og få sendt den fra thailand til danmark med skib, vægten er ca 80kg + træ kassen som den bliver proppet ind i. Mvh Brian Du skal nok have fat i en sø-fragt speditør i BKK for at høre om priser mm, da det er en brugt knallert skal der nok også laves nogle farligt gods attester mm som også koster , jeg er ikke inde i søfragt priser,men det ville da være det første sted at starte med at spørge en speditør i BKK. Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
DKPete |
Lagt på d. 31/10-2010 09:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Lige en lille men vigtig detalje - ofte er selve fragten meget lav - men omkostningerne i Danmark for at få udleveret godset er meget høj....grænsende til røveri. Vil umiddelbart tro du kommer af med DKK 3-4000 alt i alt |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 31/10-2010 09:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Hvorfra i Thailand og hvorhen i Danmark.? Ja også skal den være total rent uden noget form for olie eller benzin på. Du skal også have en eller anden form for papir på den. De 3-4000 DKK som er skrevet herinde er ikke nok.. Indfortoldningen i Danmark nærmer sig ikke røveri i mine øjne. Der er lande som er værre.. Men igen så skal papirene være i orden. |
|
|
Brian M |
Lagt på d. 31/10-2010 09:28
|
den skal afsendes fra Phrae til Holeby. men hvis det er det oppe i den pris klasse at få den sendt til dk, skal jeg vist overveje det noget mere |
|
|
helligaben |
Lagt på d. 31/10-2010 11:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 111 |
hvis den er skilt ad kan den vel sendes i en mindre kasse, og som "reservedel" istedet for en virkelig plat fortoldning. en kasse hos UPS er max 30 kilo 30 kilo = knapt 8000 bath med flyveren. Mvh helligaben Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 31/10-2010 15:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Vær nu lidt frisk, tag og kør på den hjem, der var nogle der tog en Tuk Tuk til danmark for 5-6 år siden, det tog hvis et halv år. Brian M skrev:
Hej... er blevet tilbudt at købe svigermors veteran knallert. nogen der ved sådan ca hvad det ville koste og få sendt den fra thailand til danmark med skib, vægten er ca 80kg + træ kassen som den bliver proppet ind i. Mvh Brian Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
|
sony |
Lagt på d. 31/10-2010 16:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Vespa skrev: Vær nu lidt frisk, tag og kør på den hjem, der var nogle der tog en Tuk Tuk til danmark for 5-6 år siden, det tog hvis et halv år. Brian M skrev: Hej... er blevet tilbudt at købe svigermors veteran knallert. nogen der ved sådan ca hvad det ville koste og få sendt den fra thailand til danmark med skib, vægten er ca 80kg + træ kassen som den bliver proppet ind i. Mvh Brian Det ville da være en fantastisk oplevelse, havde jeg haft muligheden for det ville jeg godt have gjort det Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Brian M |
Lagt på d. 31/10-2010 18:43
|
ja det var en mulighed, tror nok man har fået hård hud på røven når man kommer til dk, efter sådan en tur |
|
Spring til debat: |