Se indlæg
Bedste strand på Phuket
|
|
iak |
Lagt på d. 29/10-2010 15:44
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hej thai-fans, kan i hjælpe os, vi er et modent ægtepar der skal til Phuket for første gang til januar, det vi efterlyser, er den bedste strand intet mindre, og hvilket er vigtigt, der skal kunne svømmes også ved lavvande, vi gider ikke en pool. Vi ved at der er ”overbefolket” med turister på Phuket, men nu vover vi det måske, efter mange gange i Thailand (undertegnede ca. 30 gange første gang i 1964) Sidste år var vi på ø-hop i Thailand 3 måneder, mindst en uge på hver af øerne: Kho Lipe, Koh Mook, Koh Lanta, Koh Phi Phi, Koh Samui, Koh Phangan og Kho Thao. I år bliver Phuket måske en af de nye øer der skal tilføjes til vores ø-hop i 2011. Forrige år var vi 3 måneder i Mellemamerika, tidligere har vi været 3 måneder i Cambodia og Vietnam, osv. Det vi er ved at planlægge nu, er den 5. 3 måneders tur, det er en af de store glæder man kan få hvis helbredet holder når dåbsattesten bliver gulnet. Med venlig hilsen Med ønsket om spændende rejser til alle Iak Har set og besøgt mindst 50 lande, har opholdt mig i flere af dem i længere perioder, har besøgt Thailand ca. 30 gange.
|
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 29/10-2010 15:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Kata Noi Beach er min favorit, der er stille og fredeligt og dejligt hvidt sand. http://www.tripad...huket.html God tur! Dr. Gonzo Redigeret af Gokinok d. 29/10-2010 15:54 |
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 29/10-2010 16:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Naiharen er min strand jeg kommer der hver dag, der er dage hvor man ikke kan bade pga. bølger og understrøm, men der er ingen problemer i januar hilsen sten Rawai og god ferie Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 29/10-2010 19:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Strandene på Phuket er jo, efter min mening, ikke på niveau med eks. Koh Phangan og Kho Thao, hvor i selv har været. Denne der bounty fornemmelse synes jeg ikke man får på Phuket. Når det så er sagt, så får man jo så meget andet. Vi elsker Phuket, og har boet ved flere af strandene. Den smukkeste er efter min mening Surin Beach. Håber I får en fantastisk tur!!! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
romeren |
Lagt på d. 29/10-2010 20:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Bangtao den er kæmpe stor og ikke oversået med parasoller, den har helt sikkert bounty faktor. Nai Harn er også dejlig, men meget overrendt i højsæsonen. Det samme gælder for Kata og Kata Noi, de er totalt fyldte i højsæsonen. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 29/10-2010 20:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Foruden en del gode små strande hist og her, hvoraf flere er private og der opkræves penge for at benytte dem, så er Patong stranden faktisk en af de bedre. Jeg boede på Phuket i 3 år, og har set alle strande. |
|
|
moon |
Lagt på d. 30/10-2010 05:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
Phukets BEDSTE strand Ingen tvivl Nai Harn beach Det kan jo ikke engang diskuteres og når bølgerne er for høje kan man søge tilflugt i venstre side i den lille bugt som er ufattelig god for børn og folk som ikke kan svømme så godt Patong Karon og Kata beach er overrendt af strandsælgere så det bliver en stor belastning at prøve at slappe af desuden er der gode parkeringforhold på Nai Harn beach God ferie Mvh Moon |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 30/10-2010 12:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
iak skrev: Hej thai-fans, kan i hjælpe os, vi er et modent ægtepar der skal til Phuket for første gang til januar, det vi efterlyser, er den bedste strand intet mindre, og hvilket er vigtigt, der skal kunne svømmes også ved lavvande, vi gider ikke en pool. Vi ved at der er ”overbefolket” med turister på Phuket, men nu vover vi det måske, efter mange gange i Thailand (undertegnede ca. 30 gange første gang i 1964) Sidste år var vi på ø-hop i Thailand 3 måneder, mindst en uge på hver af øerne: Kho Lipe, Koh Mook, Koh Lanta, Koh Phi Phi, Koh Samui, Koh Phangan og Kho Thao. I år bliver Phuket måske en af de nye øer der skal tilføjes til vores ø-hop i 2011. Forrige år var vi 3 måneder i Mellemamerika, tidligere har vi været 3 måneder i Cambodia og Vietnam, osv. Det vi er ved at planlægge nu, er den 5. 3 måneders tur, det er en af de store glæder man kan få hvis helbredet holder når dåbsattesten bliver gulnet. Med venlig hilsen Med ønsket om spændende rejser til alle Iak Ja Ja Blærerøv - Hvis du er så rejsevant som du påstår her. Så find selv ud af det!! M.V.H. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 30/10-2010 12:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Da en ondskabsfuld og unødvendig kommentar |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 30/10-2010 15:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
birkedhoj skrev: Da en ondskabsfuld og unødvendig kommentar Det er absolut ikke ment som en ondskabsfuld kommentar. Jeg er bare træt af den slags "blærerøvs kommentarer" som jeg kalder dem. Har set og besøgt mindst 50 lande, har opholdt mig i flere af dem i længere perioder, har besøgt Thailand ca. 30 gange. Denne sætning underskriver han sig med. Hvad fanden har det med sagen at gøre? Iøvrigt - hvilken strand, som er den bedste. Det er der nok mange meninger om. Og jeg mener, hvis "Blærerøven" allerede har været i Thailand 30 gange. Så har han nok også en fornemmelse af, hvor det er godt at være. M:V:H: |
|
|
iak |
Lagt på d. 30/10-2010 16:09
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Jeg siger tak til alle for gode forslag, nu vil jeg gå på Sawadee.com, og se om jeg kan finde hoteller til rimelige priser på de foreslåede strande, med rimelige priser mener jeg 300 til 400 kr. pr. overnatning, det handler trodsalt om ca. 90 overnatninger i alt. Nu vil jeg ikke komme med mere blær, mest af hensyn kkn3122, så jeg vil ikke uddybe hvilke øer omkring Phuket der er interessante at besøge også for andre. Med den drejning debatten har taget lukker jeg mit spørgsmål. Det er sørgeligt, at der ikke kan stilles spørgsmål af ”gamle rejsende” der er åbne for ny input, det er ellers den måde vi altid har benyttet for at lære nyt. Med venlig hilsen Stadig med ønsket om gode oplevelse iak Har set og besøgt mindst 50 lande, har opholdt mig i flere af dem i længere perioder, har besøgt Thailand ca. 30 gange.
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 30/10-2010 16:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
kkn3122 skrev: birkedhoj skrev: Da en ondskabsfuld og unødvendig kommentar Det er absolut ikke ment som en ondskabsfuld kommentar. Jeg er bare træt af den slags "blærerøvs kommentarer" som jeg kalder dem. Har set og besøgt mindst 50 lande, har opholdt mig i flere af dem i længere perioder, har besøgt Thailand ca. 30 gange. Denne sætning underskriver han sig med. Hvad fanden har det med sagen at gøre? Iøvrigt - hvilken strand, som er den bedste. Det er der nok mange meninger om. Og jeg mener, hvis "Blærerøven" allerede har været i Thailand 30 gange. Så har han nok også en fornemmelse af, hvor det er godt at være. M:V:H: det er da vist dig der er forkert på den, hvad fanden er der galt i at oplyse hvor man har været på rejser, måske du selv mangler nogle rejse oplevelser. iak søger sgú da bare nogle oplysninger om Phuket, som han tilsyneladen ikke aner en pind om, det må man vel godt uden at skulle kaldes for en blærerøv. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sony |
Lagt på d. 30/10-2010 16:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Der er da ikke noget at blære sig bare fordi man er på phuket, er det ikke bare luderøen?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 30/10-2010 17:55
|
Det er da ok med mig du har den holdning KKN.. Så lad dog bare være med med at spilde din tid med at kommentere indlæg der er dig så meget imod. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 30/10-2010 18:02
|
Og Sony dit indlæg burde man slet ikke kommentere, og netop derfor gør jeg det. Ihh en dejlig dag |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2010 20:26
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
kkn3122 skrev: iak skrev: Hej thai-fans, kan i hjælpe os, vi er et modent ægtepar der skal til Phuket for første gang til januar, det vi efterlyser, er den bedste strand intet mindre, og hvilket er vigtigt, der skal kunne svømmes også ved lavvande, vi gider ikke en pool. Vi ved at der er ”overbefolket” med turister på Phuket, men nu vover vi det måske, efter mange gange i Thailand (undertegnede ca. 30 gange første gang i 1964) Sidste år var vi på ø-hop i Thailand 3 måneder, mindst en uge på hver af øerne: Kho Lipe, Koh Mook, Koh Lanta, Koh Phi Phi, Koh Samui, Koh Phangan og Kho Thao. I år bliver Phuket måske en af de nye øer der skal tilføjes til vores ø-hop i 2011. Forrige år var vi 3 måneder i Mellemamerika, tidligere har vi været 3 måneder i Cambodia og Vietnam, osv. Det vi er ved at planlægge nu, er den 5. 3 måneders tur, det er en af de store glæder man kan få hvis helbredet holder når dåbsattesten bliver gulnet. Med venlig hilsen Med ønsket om spændende rejser til alle Iak Ja Ja Blærerøv - Hvis du er så rejsevant som du påstår her. Så find selv ud af det!! M.V.H. Rødt bær givet for overtrædelse af reglementet: §2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening. Forsøg at forstå hvad andre medlemmer mener og fortolk det i bedste mening. Virker et indlæg meningsløst, provokerende eller idiotisk ? Så læs det venligst et par gange mere, gerne med pauser mellem. Skriv så en indlæg, hvor du forsøger at finde ud af hvad det andet medlem egentlig mener. Forsøg at se helheden i tråden. Finder du en sætning som du kan hænge dig op i og kraftigt modsige - så gør ikke det!!! Du skal ikke altid regne med at alt bliver læst gennem mange gange før det bliver postet og der er mulighed for at andre medlemmer skriver forkert eller udtrykker sig uklart. §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
moon |
Lagt på d. 31/10-2010 10:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
SUPER GODT webmaster sætter nogen på plads. Nogle herinde tænker ikke med det der sidder øverst men kun med den del de rammer tastaturet med Fordi man spørger efetr nogle gode strande og har rejst lidt i forvejen er man sku da ingen blærerøv Mvh Moon |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 31/10-2010 12:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Gokinok skrev: Ja ganske fed strand - boet på kata thani resort nogle gange og de har privat strand der.
Kata Noi Beach er min favorit, der er stille og fredeligt og dejligt hvidt sand. http://www.tripad...huket.html God tur! Dr. Gonzo Redigeret af fckguld d. 31/10-2010 12:38 DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |