Se indlæg
 Udskriv debat
DF skærper igen krav til udlændinge
lucy
Indlæggene i denne sammenhæng bærer præg af, at følelserne og måske frustrationerne har overtaget. De fleste er godt klar over, at der foregår et politisk spil om at begrænse antallet af uønskede indvandrer. De politiske partier har i årevis leget 'ikke se', 'ikke høre' og 'ikke tale om'..... Vi er ikke herre i eget hus, men samtidig vil de herskende partier ikke se det som et problem - fordi det sætter spørgsmålstegn ved EU,FN og andre organer. Alle med demografisk indsigt ved, at DK aldrig i historien har været udsat for et kulturfremmed pres, som vi har set de seneste 40 år. Svaret på problemerne er kringlede og oplagt urimelige regler, som kun de færreste kan se mening med. Det rammer os par....tja....men hvis det er i en god sags tjeneste - og hvis det virker bare lidt - så OK..

bruno
Nu hvor DF syndes, at uddannelse er vejen frem for at kunne bo i DK, kunne de nu passene se lidt på deres egne vælger og måske stille samme krav til dem, så ville de jo ikke engang komme folktinget ved næste valg. Angry

http://gj-blog.dk/
Payanak
Den man tugter elsker man...som de siger.
Gad vide om hende Pia K, i virkeligheden ikke drømmer om, at få et stort neger organ kørt op bagi...ind og ud og ind og ud...

Gokinok
lucy skrev:
Indlæggene i denne sammenhæng bærer præg af, at følelserne og måske frustrationerne har overtaget. De fleste er godt klar over, at der foregår et politisk spil om at begrænse antallet af uønskede indvandrer. De politiske partier har i årevis leget 'ikke se', 'ikke høre' og 'ikke tale om'..... Vi er ikke herre i eget hus, men samtidig vil de herskende partier ikke se det som et problem - fordi det sætter spørgsmålstegn ved EU,FN og andre organer. Alle med demografisk indsigt ved, at DK aldrig i historien har været udsat for et kulturfremmed pres, som vi har set de seneste 40 år. Svaret på problemerne er kringlede og oplagt urimelige regler, som kun de færreste kan se mening med. Det rammer os par....tja....men hvis det er i en god sags tjeneste - og hvis det virker bare lidt - så OK..

Tak, mere klart kan det vel ikke udtrykkes?

Husker stadigvæk ramaskriget over det ganske land da Professor P. C. Matthiessen i en kronik i JP offentliggjorde nogle tal om befolkningsfremskrivning i DK.

Har ikke lige et link, men her noget der ligner:

http://danmark.wo...-aar-2020/

Mens Danmark stander i "multi-kulti våde" - så forlader de vakse og de smarte landet, ikke sandt Fido og Payanak? Wink

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 27/10-2010 21:07

bruno
Gokinok skrev:
lucy skrev:

Tak, mere klart kan det vel ikke udtrykkes?

Husker stadigvæk ramaskriget over det ganske land da Professor P. C. Matthiessen i en kronik i JP offentliggjorde nogle tal om befolkningsfremskrivning i DK.

Har ikke lige et link, men her noget der ligner:

http://danmark.wo...-aar-2020/

Mens Danmark stander i "multi-kulti våde" - så forlader de vakse og de smarte landet, ikke sandt Fido? Wink

Dr. Gonzo

Urimelige regler og justitsmord same same. Det vil aldrig kunne forsvares.
Mand kan heller ikke dømme alle der boer i en boligblok for en forbrydelse, bare for at være sikker på at mand får ramt, på ham der er forbryder som mand ved der boere i blokken, men ved bare ikke hvem det er.
Redigeret af bruno d. 27/10-2010 21:16

http://gj-blog.dk/
pee chang skrev:
Føj for helvede hvor jeg hader at Danmark styres af nazister,

Jeg synes Dk har hjulpet rigtig mange mennesker fra den ikke vestlige verden.
Så jeg er ikke enig i ovenstående...
Prøv at gå en tur ned af strøget i Kbh el Århus og se hvor mange fra andre lande der går rundt og har det godt ( også midt på dagen, og om formiddagen) .....Wink, jeg synes vi skulle sørge for at integere dem inden der kommer 1000vis nye igen igen...det er da bedst for os alle sammen her i lille Danmark.
jeg har intet imod udlændinge - tværtimod, hvis de kan opføre sig ok og integrere sig og indordne sig over Danmarks regler., men vi har allerede mange som desværre ikke er ordentligt integreret....
Redigeret af d. 27/10-2010 21:52

thaikurt1
Citat kommer fra Karsten Lauritzen, Venstre

http://nej
Thaikurt1 skrev:
Citat kommer fra Karsten Lauritzen, Venstre

Hvad for et citat? der er intet...

derudover giver jeg Gokinok medhold i det link...lidt/MEGET foruroligende....der må vel være en grænse for Danmark...nå men jeg bor også i Thailand om nogle år...Wink....jeg elsker solskin hver dag........og plusgrader....Bvdrrr

Anonym Bruger
Netop..

Jeg tror de færreste danskere er racister...dette fordi vi er et dannet, belæst og berejst folkefærd, som ikke rigtig har været undertrykt el. forfulgt...vi har med andre ord ikke nogle grunde til at føle had overfor nogen...Desuden har vi (endnu) styr på økonomien og derfor ikke grund til at "bearbejde" nogen for vores problemer...

Der hvor problemet opstår er når folk som kommer her enten ikke følger reglerne, normerne eller hvis skal forsørges af vores fælleskasse...så bliver vi bitre..for dette føler vi går ud over os på den ene eller anden måde...dette er ens for alle mennesker i hele verden...men pudsigt nok altid tilskrives befolkninger i velhavende velfærdslande...

...og frustationen vokser idet vi (modsat andre lande) ikke rigtig kan gøre noget ved det bl.a. pga. humanitære regler, EU love, venstrefløjsaktivister og medierne der går langt for en god historie....

Eneste mulighed vi har er at stemme på nogle bonderøve fra DF...ved at stemme på DF, gør vi det også sværere for os selv at indgå forhold med folk fra udlandet samtidigt med vi skader vores omdømme....på denne måde er det skruen uden ende...hvor vi ender med at sparke os selv bagi for at få det som vi vil have det...

eneste mulighed er at flygte fra det hele og lade Danmark sejle sin egen sø...i udlandet føler vi sjældent disse frustrationer og bitterhed i os...her er vi selv en del af "dem" og hvis blot i undgår at lave de samme fejl, men viser os som gode "tilflyttere", så bliver vi også taget godt imod og kan leve lykkeligt og uden de samme bekrymringer..
Redigeret af Anonym Bruger d. 27/10-2010 23:29

natty
Hvor tåbeligt. da vi selv inviterede arbrejdskraft fra tyrrkiet for 20-30 år siden, brokkede folk sig også over at der lugtede af hvidløg og karry i opgangen. og at de tog vores piger.Nu spiser vi både hvidløg og karry. Racismen har altid været der.
Redigeret af natty d. 27/10-2010 23:45

thaikurt1
Soi 7
Det giver det ikke nogen menig hvis det ikke er med

Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav«
Redigeret af thaikurt1 d. 28/10-2010 04:51

Peder1968
Thaikurt1 skrev:
Soi 7
Det giver det ikke nogen menig hvis det ikke er med

Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav«

Er det ikke en menneskeret at blive familiesammenført?
Det burde det være Angry

pee chang
Danskere er masochister der stort lever for at blive røvpulet af småracister og racister , og kontrol eller dobbelt kontrol er endnu bedre , alt hvad der kan kontrolleres skal kontrolleres , men i det civiliseret EU anser man at staten ikke skal blande sig hvem man gifter sig med. en stor flok raciske vatpikke det er hvad danskere er , i er de mest slappe hunde hoveder der er , stak jeg min pik i munden på en dansker ville i slikker til jeg siges stop , og i var vikinger Grin fuck i afstammer efter slaverne Grin

Gokinok
natty skrev:
Hvor tåbeligt. da vi selv inviterede arbrejdskraft fra tyrrkiet for 20-30 år siden, brokkede folk sig også over at der lugtede af hvidløg og karry i opgangen. og at de tog vores piger.Nu spiser vi både hvidløg og karry. Racismen har altid været der.

Hvidløg og karry?

Lyder som ingredienserne til en Indisk gryderet med Uncle Ben ris, lækkert!

Arbejdskraften fra Tyrkiet kom til DK ca. midt i 60´erne, det er 45 år siden...

Men de skulle jo også rejse hjem igen, ikke?

Dr. Gonzo

goldwing
pee chang skrev:
Danskere er masochister der stort lever for at blive røvpulet af småracister og racister , og kontrol eller dobbelt kontrol er endnu bedre , alt hvad der kan kontrolleres skal kontrolleres , men i det civiliseret EU anser man at staten ikke skal blande sig hvem man gifter sig med. en stor flok raciske vatpikke det er hvad danskere er , i er de mest slappe hunde hoveder der er , stak jeg min pik i munden på en dansker ville i slikker til jeg siges stop , og i var vikinger Grin fuck i afstammer efter slaverne Grin

HOV HOV, mon ikke du lige skulle tænke over hvad du skriver....
Aner ikke hvilket land du kommer fra, men du har nu ikke fået en ordentlig opdragelse....

Kom bare her forbi med din påstand, så er jeg sikker på din stemme ville lyde som en lille pige bagefter, at jeg havde bidt den af på dig... og spyttet svinet ud til hundene

Jeg er VIKING med garanti...

Så glem dit lort om Danskerne.... Vatp..

pee chang
goldwing skrev:
pee chang skrev:

HOV HOV, mon ikke du lige skulle tænke over hvad du skriver....
Aner ikke hvilket land du kommer fra, men du har nu ikke fået en ordentlig opdragelse....

Kom bare her forbi med din påstand, så er jeg sikker på din stemme ville lyde som en lille pige bagefter, at jeg havde bidt den af på dig... og spyttet svinet ud til hundene

Jeg er VIKING med garanti...

Så glem dit lort om Danskerne.... Vatp..

Dejligt at høre at der er lidt liv i nogen Grin

pee chang
Men hvorfor ikke gøre det de fleste danskere uanset politisk tilhørsforhold mener , smid alle kriminelle og dem som ikke opfylder de krav der for asylansøgere ud med det samme. men det tør i danskere ikke Wink

sony
Gokinok skrev:
natty skrev:

Hvidløg og karry?

Lyder som ingredienserne til en Indisk gryderet med Uncle Ben ris, lækkert!

Arbejdskraften fra Tyrkiet kom til DK ca. midt i 60´erne, det er 45 år siden...

Men de skulle jo også rejse hjem igen, ikke?

Dr. Gonzo

De hed gæste arbejdere dengang, og gæster plejer som regel at tage hjem igen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
sony

Den gang viste man ikke at 40 år efter vil give så store problemer da man gav gæstearbejdere mulighed for at før familien til DANMARK.

Der var kun politikker den en gang var klar over det men der ingen der vil høre på hvad der ville sket .

Han fik jo ret og havde man dog bare tage det til efterretning og havde gjort nogen i sted for at bliver ved med at tage flere gæstearbejdere til landet så havde det nok se anderledes ud i dag.

Bjarne
Du har ret, Kurt. Det er faktisk forekommet, at politikere har sagt noget fornuftigt. Noget af det holder tilmed en del år senere.
Nyrup - morsom eller ej, cykelhjelm eller ej - sagde i sin åbningstale til Folketinget i 1999:

"... og derfor siger jeg til Dansk Folkeparti: Uanset hvor mange anstrengelser I gør jer, stuerene bliver I aldrig, set med mine øjne!".
Den holder jo endnu: Pias landsbytosser - måske racerene, men aldrig stuerene.

Spring til debat: