Se indlæg
DF skærper igen krav til udlændinge
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2010 07:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
DF vil gøre det svære at familiesammenføring . Nu er det ikke kun personen i Danmark, der bliver vurderet på bolig og indtægt. Nu skal ægtefæller havde en uddannes for at blive familiesammenføring . Der ikke mange at de thai damer der kommer til Danmark der har en uddannes. Desværre rammer det igen skæv da mange thai kommer til Danmark for at arbejde eller blive forsøget af ægtefælle. Det man vil undgår er at familiesammenføring skal føre til øger udgifter for staten da mange af dem der bliver familiesammenføring ikke bidrager ikke til det danske samfund., http://politiken....laendinge- Fixede lige dit link, og samlede 2 tråde om samme emne admin Redigeret af d. 27/10-2010 09:53 |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 27/10-2010 09:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
klippet fra DR Text TV : DR1 S158 ons 27 okt 06:20:50 27.oktober dr.dk/nyheder 04:38 DF STILLER NYE KRAV TIL UDLÆNDINGE Dansk Folkeparti gør nu op med pricippet om, at det primært er parten i Danmark der bliver vurderet på i sager om familiesammenføring. Nu skal ægtefællens kvalifikationer også tælle med, mener partiet. - Mange familiesammenførte bidrager ikke til samfundet. Det vil vi ændre, så personerne hurtigt kan få et arbejde, siger næstformand, Peter Skaarup til Politiken. Formanden for Retssikkerhedsfonden, Ole Espersen, mener, at forslaget kan stride mod internationale konventioner. ? 110 NYHEDER 760 REG.NYH. 180 NEWS atter engang viser DF deres sande jeg, skider på internatinale konventioner, samt tror at familiesammenførte partner er en flok uarbejdsdygtige personer der bare forsøger at nasse på samfundet. det parti må være konsekvensen af for meget indavl i partiet. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Lagt på d. 27/10-2010 09:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nu er det heldigvis sådan at Dansk folkeparti ikke kan lave love alene, for kunne de det var Danmarks grænser nok endnu mere lukkede end de er i forvejen. Den anden dag på arbejdet kom en kollega og stolt viste mig sin dansk folkeparti kuglepind, idiot tænke jeg bare, Men jeg kan godt forstå at gamle mennesker stemmer på dem, deres mærkesag (bortset fra fremmedhad) er jo netop at passe på de ældre. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 27/10-2010 11:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Ezal skrev: Nu er det heldigvis sådan at Dansk folkeparti ikke kan lave love alene, for kunne de det var Danmarks grænser nok endnu mere lukkede end de er i forvejen. Den anden dag på arbejdet kom en kollega og stolt viste mig sin dansk folkeparti kuglepind, idiot tænke jeg bare, Men jeg kan godt forstå at gamle mennesker stemmer på dem, deres mærkesag (bortset fra fremmedhad) er jo netop at passe på de ældre. Nu hænger fremmedhad og det, at ville passe på de ældre ikke nødvendigvis sammen! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2010 11:52
|
Den anden dag på arbejdet kom en kollega og stolt viste mig sin dansk folkeparti kuglepind, idiot tænke jeg bare, Men jeg kan godt forstå at gamle mennesker stemmer på dem, deres mærkesag (bortset fra fremmedhad) er jo netop at passe på de ældre. Hvad skulle der dog være at de galt i at de kollega stemmer på DF har har måske indse at man ikke kan bliver ved med at lukke menneskerne ind der ikke vil nyde til samfundet. Nu har DF ikke kun det de har også andre mærkesager men det er lige som om at det er indtresse at fremhæve. Det med at det kun skulle være ældre der stemmer på ikke jeg var medlem i Ishøj og til møde var der lige så mange unge som ældre. Redigeret af thaikurt1 d. 27/10-2010 11:55 |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 27/10-2010 11:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Gudfader,- Kan man forvente andet fra den front ?? Det sørgelige er, at jeg tror sgu den almindelige Dansker æder deres politik rent uden at tænke over hvad det reelt indebærer. Jeg håber at de får sådan en over snuden ved næste valg, for det har de fortjent på udlændingepolitikken !! På mange andre områder er de så mænd fair nok, men i min målestok ryger de på udlændigepolitikken !! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2010 12:10
|
Klaus Grenaa Så er du meget naiv hvis du tro det. Jeg har svært ved at se at der er andre parti end DF der vil begrænses udlænding til Danmark. |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 27/10-2010 12:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
DF ønsker ingen indvandring overhoved , måske ægte arier kan godkendes , |
|
|
Fido |
Lagt på d. 27/10-2010 12:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Ja, der skal drastiske midler til at rette op på tidligere tiders fejlslagne politik. Jeg kan godt forstå at der er nogle som føler sig uretfærdigt ramt af denne lovgivning, men er man virkelig parat til at sætte sine egne snævre interesser over samfundets?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2010 12:28
|
pee chang Det er hvis noget du har misforstået. De vil begrænses det. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 27/10-2010 12:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Thaikurt,- Mit indlæg var ikke skrevet udfra dit indlæg, selvom det godt kunne se sådan ud |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 27/10-2010 12:50
|
Thaikurt1 skrev: pee chang Det er hvis noget du har misforstået. De vil begrænses det. NEJ . Alle thaier er sorte svin i DF øjne og derfor uvelkommende , og hvis der sættes krav om uddanelse er der ingen der kommer ind , da ingen uddanelse fra sorte lande lever op til Danmarks krav , læger kan måske gøre rent , hvis de tager et rengøringskursus |
|
|
Fido |
Lagt på d. 27/10-2010 13:03
|
Er det noget du kan dokumentere, pee chang? Det er sgu da en alvorlig påstand.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 27/10-2010 13:20
|
Fido , Desværre er det rigtigt , en der i dag har en ledende stilling i et hjertecenter kunne kun komme til at gøre rent på et dansk hospital, udenlandske sygeplejersker kan efter danske normer ikke finde ud hvad der er op og ned på en patient , så når regeringen taler om at få mennesker med hjerner til Danmark er det ikke indeholdet der er afgørende men der imod farven og religionen , vi lever i det der er tættest på Hitlers drøm om ideal samfundet og med DF´s hjælp lykkes det nok. |
|
|
Lagt på d. 27/10-2010 13:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det er vel et typisk snæversynet retorisk forslag fra DF, hvis retorik altid vil gå ud på at lave endnu flere stramninger på udlændingeområdet. Mange af dem har da helt sikkert været på nødvendige. Med familiesammenførte er kun en udgift når de går i skole, derefter kan de bidrage til samfundet, at sige til den jævne dansker, at familiesammenførte kun er en udgift er lette point, som de fleste dansker køber uden at tænke over sandhedsvadien. sandheden er jo netop at de ikke kan få overførselsindkomst, og den person i Danmark der er grunden til familiesammenførelse, heller ikke kan få overførselsindkomst, = det er lige med 2 stk. skatteborger der bliver nød til at arbejde, i et land hvor over halvdelen af befolkningen nu er på overførselsindkomst. Det er til gengæld rigtigt at folk med flygtningebaggrund har krav på familiesammenførelse selv om de er på starthjælp og den de får til landet også kan få starthjælp, men det hul kunne de da bare lukke. Udefra overnævnte betrækning kan man kunne finde de nye regler om ”minuspoint” for permanent opholdtilladelse, hvis man bor i ghetto morsomt, reglerne vil fører til at folk med et arbejde, nu tvinges til at fraflytte et område hvor normen er at man ikke arbejder. Det skal man da vist værre en politikker for at se logikken i. |
|
|
natty |
Lagt på d. 27/10-2010 13:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jamen det skal de da nok få igennem, husk der er finanslovsforhandlinger, og der sker stramninger hvert år på denne tid, hvad det så har med med finansloven at gøre, altså udlændingepolitik og finanslov, men det har landsbytoserne fra DF også fået indført. Man kan altid finde noget mere at stramme, mere vil have mere, til sidst er der strammet så meget at der er et pictrådtshegn omkring Danmark. Så kan produktionen forsvinde helt ud af Danmark og der vil ikke være nogen til at passe vores gamle og syge. That is the fact. Og så påstås det at vi kommer til at mangle hænder snart, nej så hellere strafaktivere beviseligt syge mennesker end at se på en "fejlfarve". Sygt samfund. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 27/10-2010 14:06
|
Her er et citat fra en politikerne Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav« Det er ikke en politikerne har DF der har udtalt sig Redigeret af thaikurt1 d. 27/10-2010 14:22 |
|
|
natty |
Lagt på d. 27/10-2010 14:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Thaikurt1 skrev: Her er et citat fra en politikerne Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav« Det er ikke en politikerne har DF der har udtalt sig Det er jo sådan set også lige meget hvem der har sagt det, gider ikke gættelege, det er handlingerne der betyder noget. Men os arbejdsdygtige som bliver forelskede og ønsker os en ægtefælle udenfor EU, gider da ikke lege gemmelege mere, næh vi bosætter os da i et andet EU land, som følger EU-reglerne, finder os et arbejde der, betaler mindre i skat og kommer ikke tilbage igen. bye bye Danmark, vi er åbenbart ikke gode nok til landet, fordi vi ikke falder for en blegfed, grisefarvet skandinav. |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 27/10-2010 17:08
|
Thaikurt1 skrev: Her er et citat fra en politikerne Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav« Det er ikke en politikerne har DF der har udtalt sig I Sverige er det en ret at få sin ægtefælle til landet men som i Danmark skal den der bor i landet forsørge den der ankommer til landet , og det skulle ikke undre mig om det var en Eu rettighed el en menneskerettighed at selv bestemme hvem man vil giftes med , jeg vil da nødig have Dansk Nazistparti el DF til at bestemme hvem jeg deler seng med |
|
|
Fido |
Lagt på d. 27/10-2010 18:48
|
pee chang skrev: Thaikurt1 skrev: Her er et citat fra en politikerne Det er ikke en menneskeret at blive familiesammenført til Danmark, og derfor kan vi tillade os at stille krav« Det er ikke en politikerne har DF der har udtalt sig I Sverige er det en ret at få sin ægtefælle til landet men som i Danmark skal den der bor i landet forsørge den der ankommer til landet , og det skulle ikke undre mig om det var en Eu rettighed el en menneskerettighed at selv bestemme hvem man vil giftes med , jeg vil da nødig have Dansk Nazistparti el DF til at bestemme hvem jeg deler seng med Du har da helt ret, chang. Jeg så også gerne at man istedet forsøgte at løse det egentlige problem frem for alle disse krumspring som kun har til formål at tilfredsstille menneskerettigheds-terroristerne. One man's ceiling is another man's floor |
|
Spring til debat: |