Se indlæg
 Udskriv debat
Alkohol i Thailand
Namprik
Cykel, efter en prop i bener kniber det sq.....Kurt TAK for din pb !

[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs607.snc4/58715_435845822721_797292721_4866326_3971640_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Det kan jo gaa tilbage for enhver, men ogsaa fremad.....

Ja, man ligner jo snart Sandberg. men han er ogsaa min venSurprise
Redigeret af Namprik d. 24/10-2010 21:06
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
thaikurt1
Det var så lidt man kan gøre men et skrevet ord kan linder.

Livet er som et busrejse man kan ikke blive ved med tro at man kan køre på 1 klasse når det går op for end er det måske forsendt.

Jeg har nu aldrig hørt at alkohol forlænge livet med jeg har hørt det modsagte.

Det er sjov at feste men dagen efter er et helvede at man beslutter nu er det slut ?
Redigeret af thaikurt1 d. 24/10-2010 21:17
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
jimmikoldenborg
Hej Namprik!

Tro på det!!! Og kæmp!!!!

Namprik skrev:

[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs607.snc4/58715_435845822721_797292721_4866326_3971640_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Trutidutten
Namprik skrev:

Latest News :

Efter en hektisk og lang dag, med mange taler ved rødskjorternes demostration i Udonthani... blev Namprik og Chauffør Sandberg sent på eftermiddagen "spottet" af vores udsendte medarbejder, ved døgntanken i udkanten af byen.

Stop press :

Namprik
Rolll

Gemme sig kan man ej....
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
TG950
dette er ikke for at træde på nogen der har et alkohol problem, men videon minder mig om min egen situation for en del år siden.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

moon
Bvdrrr De fleste herude der påstår de ikke drikker Cheers ryger sku fjolletobak eller æder en eller anden form for piller Read the rules Men alt med måde er vel OK så længe man føler sig godt og kan tage vare på sig selv og famillie Angel Personlig starter jeg med en underberg hver morgen (kan købes i store mængder på Phuket) Grin ellers prøver jeg hver dag at vente til kl 12 med formiddagsøllen Bla bla bla (kan være svært hvis der kommer besøg) Cheers ellers er paprødvin til mig og konen et most hver dag Surprise Men Men er man på Phuket Er det sku altid et vildere liv man glemmer rødvinen og drikker en masse sprut til gængæld Sleeping sover man fandme godt Men alt med måde Ville måske dø af druk hurtigt på Phuket På den ande side man skal sku da også LEVE
Mvh Moon fuck U
Violin

Anonym Bruger
moon skrev:
Bvdrrr De fleste herude der påstår de ikke drikker Cheers ryger sku fjolletobak eller æder en eller anden form for piller Read the rules Men alt med måde er vel OK så længe man føler sig godt og kan tage vare på sig selv og famillie Angel Personlig starter jeg med en underberg hver morgen (kan købes i store mængder på Phuket) Grin ellers prøver jeg hver dag at vente til kl 12 med formiddagsøllen Bla bla bla (kan være svært hvis der kommer besøg) Cheers ellers er paprødvin til mig og konen et most hver dag Surprise Men Men er man på Phuket Er det sku altid et vildere liv man glemmer rødvinen og drikker en masse sprut til gængæld Sleeping sover man fandme godt Men alt med måde Ville måske dø af druk hurtigt på Phuket På den ande side man skal sku da også LEVE
Mvh Moon fuck U

Det var da noget mærkeligt noget du siger,,,,,,hvad har du røget siden du er så skæv i hovedet

Jeg hverken drikker eller ryger noget som helst,ja kaffe Smile

så lad være med at udtale dig om andre ,når du ikke kender noget til dem.Bvdrrrrrr

thaikurt1
Det kan godt være at nogen drikke eller nyder noget andre men hvad andre gør må jo være op til dem selv det blander jeg mig ikke i alle har sin måde at leve på og det må være op til en selv.

Folk må gerne træde mig over tæererne, de må bare ikke stå der for længe.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

jimmikoldenborg
Jeg er enig med dig.

Hvad folk gør med deres liv, må være deres eget valg. Meeeen...

Hvis der nu er børn impliceret, så gør det jo sagen til en anden. Børn skal efter min mening ikke leve med alkoholiserede forældre. Selvfølgelig er der stor forskel på at tage sig en enkelt engang imellem, og på at drikke mange genstande hver dag. Jeg har set mange børn, og unge mennesker som må leve med psykiske problemer fordi de har levet med en alkoholiseret far eller mor.

Thaikurt1 skrev:
Det kan godt være at nogen drikke eller nyder noget andre men hvad andre gør må jo være op til dem selv det blander jeg mig ikke i alle har sin måde at leve på og det må være op til en selv.

Folk må gerne træde mig over tæererne, de må bare ikke stå der for længe.

sony
sonny skrev:
moon skrev:
Mvh Moon fuck U

Det var da noget mærkeligt noget du siger,,,,,,hvad har du røget siden du er så skæv i hovedet

Jeg hverken drikker eller ryger noget som helst,ja kaffe Smile

så lad være med at udtale dig om andre ,når du ikke kender noget til dem.Bvdrrrrrr

Jamen enig sonny man er vel ikke alkoholikker bare fordi man får en enkel øl engang imellem. Sidst jeg var afsted på de 9 uger tror jeg at jeg var fuld 2 eller 3 gange og jeg kunne stadig gå hjem selv.

Og ryger det gør jeg heller ikke, har da andet og bruge mine penge til end at skulle svine min krop til med alt muligt skidt, og være afhængig af sådan noget.

Så jeg vil da også gerne spørge dig hvad du ryger eller drikker for at skrive sådan noget ævl og stemple alle og enhver du ikke kender?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
jimmikoldenborg

Har selv haft en far der var alkoholiske derfor ved jeg hvor mere at alkohol kan påvirker børns barndom .

Det er også med til at jeg ikke nyder alkohol.

Min børn skal ikke opleve en barndom så min.

Lung Yao
sonny skrev:
Mange går på barer fordi de keder sig,og ikke aner hvad de skal lave
Så er det nemt lige at gå ind på en bar dansk / engelsk og drikke sig en øl eller andet.
Så er der nogen at snakke med,og ja den ene drink efter den anden ryger ned,man hygger sig og tænker ikke over at du begynder at drikke 10 + genstande hver dag. HVORFOR ?
Og selvfølgelig er der nogen som er alcoholikere når de tager derud,,men de er de færreste.Men de bliver det,

FORDI:
i451.photobucket.com/albums/qq232/Filesaver1/60befor_sis_beers.gif
Cheers Angel
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Så var der ham der blev stoppet med en ordenligt "kæp i øret" af politiet kl.02 om natten, som så spurgte:

- " Hvor er du mon på vej hen ?" Angry

- Jer er sgu på vej til et foredrag om de skadelige virkninger af alkohol misbrug Angel

- Og hvem er det der afholder den, på denne tid af natten?Hmmmmmm

- Min kone, selvfølgeligt. Tuttelu Tralla
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jimmikoldenborg
Grin
Lung Yao skrev:
Så var der ham der blev stoppet med en ordenligt "kæp i øret" af politiet kl.02 om natten, som så spurgte:

- " Hvor er du mon på vej hen ?" Angry

- Jer er sgu på vej til et foredrag om de skadelige virkninger af alkohol misbrug Angel

- Og hvem er det der afholder den, på denne tid af natten?Hmmmmmm

- Min kone, selvfølgeligt. Tuttelu Tralla

Namprik
Rolll
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
natty
Men så undrer dei mig hvorfor det er så dejligt at være alkoholiker og dø af det i Thailand, Måske kunne det være nemmere at komme ud af det i Danmark, Men måske har mange bare opgivet det.
Redigeret af natty d. 27/10-2010 03:07

bagerbager
natty skrev:
Men så undrer dei mig hvorfor det er så dejligt at være alkoholiker og dø af det i Thailand, Måske kunne det være nemmere at komme ud af det i Danmark, Men måske har mange bare opgivet det.
jeg tror mange af dem der drikker i thailand gør det fordi deres drømme ikke holder vand. konen er måske stukket af.og hvad skal man så give sig til.de bristede drømme og visheden om at man er en idiot fordi man har troet at det sker ikke for mig for min kone er både klog og smart og har en god uddanelse og så elsker hun mig da 100%. mange ser ikke at ens opførsel er medvirkende til at konen bare ikke gider i det lange løb,hvem vil finde sig i at møde en fuld/påvirket doven mand hver gang man kommer hjem fra arbejde. jeg tror at de som drikker ikke har nosser nok til at se realiteterne i øjnene før de har kørt løbet helt derhen hvor det er for sent at rette op på de skader der er sket og så fortsætter de bare. mange har i deres forløb generet så mange af deres "venner" at vennerne er faldet fra lidt efter lidt og så står man jo der uden hjælp og hvad gør man så ?????? ja man fortsætter da bare for alle er jo nogle idioter kun de som vil sælge sprut gidder snakke med en og så er det jo ligesom om ringen er sluttet.

sony
Jeg ved ikke men man skal altid passe på med hvad man mener om folk der har et misbrug, så skal man også mene noget om hvorfor folk ryger, det er da ligeså langt ude. Folk der drikker genere jo kun sig selv men folk der ryger genere alle med deres røg.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
Selvfølgelig generer det andre at man ryger, men man kan vel være en hensynsfuld ryger og eventuelt gå uden for hvis det generer andre og man vil have en smøg, derimod kan man ikke lige på samme måde være en "hensynsfuld" AKTIV alkoholiker, for det er man både indenfor og udenfor lejligheden/huset og hele tiden,, det er en "sjæletilstand", som påvirker, generer og ødelægger omgivelserne, venner, kæreste, kone, psykisk og kun negativt,, så sammenligningen holder altså ikke rigtig.
Men under alle omstændigheder trist at der er så mange expacts som ender i den skæbne. Eller det kan jo også være at de´havde det i sig i forvejen, og så er det måske lidt nemmere at gå i hundende på den anden side af jordkloden, hvis man ikke har nogen forpligtigelser.

Spring til debat: