Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya hadere
Amagerdreng
Skole duks NEJ-Frelst JA. for at sidde og hælde den en bajer (eller hvad det måtte være) efter den anden i halsen. Men ak og ve Folk skal da have lov at gøre som de lyster.
Men svar mig så ærligt !!!!! I har ALSDRIG sat jeres fødder i Pattaya eller hvad ?? Eller er i også FRELST ????.
Og GOKINOK det tog dig sgu lang tid at opdage mit indlæg. men rart du holder øje med mig. Wink

Namprik
Tak for svar A, ha' en go' dag..............Sunflower
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
latour82
Jeg har sat mig ret kraftig på bænken mht. til Dtw, men læser da af og til lidt på div. debatter.
Jeg må sige at denne debat er dog noget af det mest sjove som jeg nogensinde har læst her på siden.
Der er både nyfrelste og folk som aldrig har sat og ingen intentioner om nogensinde at sætte deres hellige fødder i dette åh så beskidte Sodoma.
Jeg har svært ved at forstå de nyhellige og deres afstandstagen, men kunne let tro at grunden til hadet ligger i deres egen væremåde når de var i Pattaya.

Jeg bor gerne i Pattaya når vi er i Thailand, både fordi at det er praktisk at have en storby ret tæt Ca. 100 km. fra vores Thailand domicil, og fordi at jeg elsker byen for dens mangfolklighed og at der er altid noget at lave, jeg får som regel også nok af byen efter et par uger og så trænger jeg til freden hjemme i Rayong domicilen.

Det er åbenbart opfattelsen fra en del af brugerne som ikke kan lide byen at man både er drukkenbolt og horekarl og det er betingelserne for at man kan have det godt og sjovt i byen, der må jeg tilstå at der skyder man da forbi målet.

Hvorfor elsker jeg så byen på trods af at jeg når det går vildt til drikker max. 2øl om dagen, går ikke på go go barer, tager ingen former for euroforiserende stoffer og er min kone igennem 11 år tro som en artig skoledreng.
Jeg er ejheller bruger af Danskermiljøet i byen, nærmere tværdigmod, holder jeg mig langt væk fra Dansker hoteller, Danskerbarer ol.

Jeg elsker byen fordi jeg kan være mig selv, ingen blander sig i min færden, ingen dømmer mig på at jeg nu vejer lidt for meget efter at jeg er stoppet med at løbe.
Elsker at gå rundt på Beatch road, elsker at bo på det hektiske Soi Bukao som ikke er fyldt op med barer og go go, selv om der da er kommet nogen til i de senere år, elsker de mange markeder osv.
Jeg tager med ro i sindet mine børn med i byen, der er masser at lave også for dem, vi kan gå i biograf, burger king kort sagt alt hvad en moderne storby bør have, kan bo på lækre hoteller med svømmepøl og hele molevitten for småpenge.
Jeg har sågar deltaget i et maratonløb i byen.

Så Pattayahadere kom ud af skabet og fortæl hvorfor i hader byen, er det fordi at i har pu... en ladyboy og er flove over at indrømme at i kunne godt lide det? er det derfor.
Og til jer der aldrig har været der , hvad med at prøve det inden i klogt og helligt udtaler jer om at i aldrig vil sætte jeres fod der, eller er det fordi at jeres altid højtuddannede kone siger at det er ikke et sted for jer, iøvrigt sjovt at så mange er gift med højtuddannede kvinder som så ofte gifter sig under deres stand, hvilket en Thai ellers aldrig gør, så godt at min kone ikke er højtuddannet (hun er bare kok) fordi jeg kan da få lov til at have min egen mening.

Niels

VIP
Namprik skrev:
Misundelse ? NEJ.....Det var sjovt dengang, men undskyld hva' kan jeg bruge en luder til ?

Lars tyndskidsmark.....her har vi skam ogsaa bar'e med dumme piger, jeg undgaar dem.

I dag har jeg en kone som er smuk og klog, hvis det passer mig at tage til PTY saa goer jeg det, men det passer mig ikke.

Saa spis ris til !

Hils luderne, men ej fra mig......Rolll

Ha' Ha', er de grønne sko slidt op???
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

VIP
Gokinok skrev:
Amagerdreng skrev:
Hellere LIDT men GODT (seriøst) og leifkr du har så ganske ret. Mange indlæg hører slet ikke til på DTW (intet at gøre med Thailand)

Mageløs uvidenhed at udstille!

http://dansk-thai.../index.php

http://dansk-thai...s_cats.php

Masser af rubrikker til emner om andet end Thailand...

Mon ikke det snarere drejer sig om at leifkr og amagerboy m.fl., mener at være i besiddelse af den eneste rigtige, gode, pæne opfattelse af Thailand, og at alle andre er nogle tarvelige horebukke og drukkenbolte, som det piner dem at høre på !

Man vil nødigt ha´ ødelagt den møjsommeligt opbyggede glansbilledforestilling om Thailand!

Hellere leve i drømmen end få snavs på hænderne, og opleve at Thailand er som alle andre steder på kloden, godt og skidt blandet sammen i en rodebunke.

Der er to slags Thailand-rejsende:

1. "He know too mut" typen

2. "He know nothing" typen

Nr. 1 ved hvad der foregår bag de venlige Asiatiske manerer og ydre gebærder og fagter, men han spiller med i forestillingen og ved at det er gøgl, et show!

Nr. 2 tror på glansbilledet, på forestillingen om det eksotiske Siam/Thailand, han går i brædderne over en nuttet elefant der skal fodres, han køber blomster i et væk fra "de stakkels hjem- og forældreløse børn", han deler 100 Baht sedler ud til højre og venstre, for de er jo fattige og skal hjælpes ikke? Han wai´er alt og alle, han æder det argeste lorte-streetfood, og priser Thai kogekunsten! Han besøger da Pattaya, "for vi skal lige se hvordan aberne hjemmefra ter sig med tøserne, tøhø!" Selvfølgelig optages det hele på video så han alligevel kan prale lidt til gutterne hjemme i bowlingklubben; han har været der, han har set horebukkene og drukkenboltene, men han er ren, han er ubesmittet, han har den gode smag!

Dr. Gonzo

Super indlæg Mr. Razor!!!

Jeg er ikke færdig med at grine over den med videoen og gutterne hjemme i bowlingklubben. Klasse!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

lung
hej Niels

fint inlag, den her faldt jeg i hvert fald over

Så Pattayahadere kom ud af skabet og fortæl hvorfor i hader byen, er det fordi at i har pu... en ladyboy og er flove over at indrømme at i kunne godt lide det? er det derfor

der er i hvert fald en af de aktive pattayahadere der her kan nikke, han mistede vist ogsa en guldkade som jeg husker han fortalte her pa siden....5555

lung

Jay
RolllRolll

Pattaya er en varm lort....og en varm lort tiltrækker fluer...

...fluerne beklager sig ikke...
Redigeret af Jay d. 18/10-2010 14:45

lung
Go kinok skrev..

Nr. 1 ved hvad der foregår bag de venlige Asiatiske manerer og ydre gebærder og fagter, men han spiller med i forestillingen og ved at det er gøgl, et show!

Nr. 2 tror på glansbilledet, på forestillingen om det eksotiske Siam/Thailand, han går i brædderne over en nuttet elefant der skal fodres, han køber blomster i et væk fra "de stakkels hjem- og forældreløse børn", han deler 100 Baht sedler ud til højre og venstre, for de er jo fattige og skal hjælpes ikke? Han wai´er alt og alle, han æder det argeste lorte-streetfood, og priser Thai kogekunsten! Han besøger da Pattaya, "for vi skal lige se hvordan aberne hjemmefra ter sig med tøserne, tøhø!" Selvfølgelig optages det hele på video så han alligevel kan prale lidt til gutterne hjemme i bowlingklubben; han har været der, han har set horebukkene og drukkenboltene, men han er ren, han er ubesmittet, han har den gode smag!

starter vi da ikke alle som 2ere, og sa bliver 1ere hen over arene..? jeg deltog i hvert fald i hojeste gear tibage forst i 80erne kan jeg huske Smile

lung

bagerbager
Jay skrev:
RolllRolll

du udtaler dig som om du er en af fluerne......... eller er du fyldt med fluer

SteenJ
Hvordan fanden ER det I udtaler jer om PTT. Jeg tør vædde om, at de fleste af jer ikke aner en skid om det I udtaler jer om.
Og HVIS det var mig der var webm. var mange blevet udelukket for bestandig her på DTW.
Hilsen
Steen Jakobsen
Hua Hin/Pattaya

filihankat
Jay skrev:
RolllRolll

Så må det sgu da summe en hel del omkring dit hoved..........

Jay
helt ærligt...ja! Chon Buri er en udemærket provins, men så absolut ikke prangende i forhold til resten af dette smukke land...men området mellem Chaiya Phruk Road i syd til Sawang Fa Road i nord og afgrænset af Sukhumvit Road....altså det de fleste betegner som Pattaya..og samtidigt er her LANGT de fleste af turisterne opholder sig...er mildt sagt ikke meget at komme efter...

golfbane...udover at det er helt andre køller der bliver svunget her, så tag dog til Hua Hin, der ligger 15 golfbaner oveni hinanden med endnu smukkere udsigt..

strande...alle andre steder end her!!

thaimad, burger king, shoppingcentre, storskærm med fodbold, 7 eleven osv..det ligger der altså ret mange steder i Thailand....Pattaya er ikke "the metropol" i Thailand...alt hvad du kan i Pattaya, kan du få endnu bedre og flottere i andre større byer i landet..

mangfoldighed?? er det russere, englændere, japanere i er så hypet over?? el. arabere? for så kan man da ligeså godt blive hjemme i DK?? troede netop det var de ikke-turistede steder som folk gik efter?? frem for at klumpe sammen i små lokale turist ghettoer og sidde og blive enige om at Pattaya er et lækkert sted...

men jeg tror netop den mangfoldighed flere herinde har hentydet til, er den mangfoldighed der opstår når 10 fedladne mænd med mindreværdskomplekser sidder og tyller Singha med en 19-årige isanprinsesse dansende på skødet og ingen i hele byen ser overraskende til...

eller når fede Kanal 5 Ole går ned af gaden med sin smukke ungmø og deres fælles kærlighedsbarn og ingen ser skævt...det er mangfoldig..så har man fundet sin plads i verden med sin øl shirt el. den hvor der står "GOOD GUYS GO TO HEAVEN, BAD GUYS GO TO PATTAYA"

Så er stilen ligesom lagt...

i mine øjne er det prostitution, ulækkert...kolonimagterne har overtaget stedet og udnytter det til sin egen fordel...føj for den lede..det eneste der redder byens ærer er når et par ærlige expats slår sig sammen og laver nogle gode formål til bedre forhold for fx gadebørn osv...

Sjovt at af alle som roser Pattaya til skyerne her på DTW er der stort set ikke er en som ærligt tør stå frem og sige at de nyder livet druk og hor i Pattaya..ikke en ærlig sexturist....folk stopper lige pludselig med at drikke og kneppe ligeså snart de kommer til Pattaya, fordi der er så EVIGT mange andre ting at tage sig til...ja, man har faktisk slet ikke tid el. lyst til at synde når man skal ud og se på templer og spille golf... Violin

De gange jeg har besøgt byen har billedet været lidt anderledes.....
Redigeret af Jay d. 18/10-2010 15:34

bagerbager
Sjovt at af alle som roser Pattaya
Redigeret af bagerbager d. 18/10-2010 15:44

Gokinok
SteenJ skrev:
Hvordan fanden ER det I udtaler jer om PTT. Jeg tør vædde om, at de fleste af jer ikke aner en skid om det I udtaler jer om.
Og HVIS det var mig der var webm. var mange blevet udelukket for bestandig her på DTW.
Hilsen
Steen Jakobsen
Hua Hin/Pattaya

PTT er et benzin- gas- og olieselskab, hvad snakker du om?

Censur?

Er det hvad du ønsker?

Du må være smittet af de tale- presse- og alm. borgerrettighedsbegrænsninger der er så satans populære i DK i disse år, det smitter vel, så alle fårene bræger i kor og marcherer i takt!

Angry

Dr. Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 18/10-2010 15:50

latour82
[quote]Jay skrev:

eller når fede Kanal 5 Ole går ned af gaden med sin smukke ungmø og deres fælles kærlighedsbarn og ingen ser skævt...det er mangfoldig..´

Nu har jeg nærlæst din ganske velskrevne svada, og du argumenterer da ud fra en klar holdning til byen, og det er du da i din gode ret til.
Der er også ting som du skriver som desværre også er rigtige, men min kæde hopper altså af med det du skriver omkring fede Ole eller det med fede mænd og så deres fælles afkom.
Går du ind for racerenhed eller hvad? kan en tyk mand ikke være præcis en lige så god far for sine børn som en slank og sportstrænet modelfyr?? ja jeg spørger bare.
Måske er jeg ikke tykke og fede Ole som du hentyder til, men ja jeg er blevet lidt rundere med årene også på sidebenene og jeg er jo heller ikke af nyeste dato mere, ikke at jeg er oldgammel så det virker unaturligt at jeg har mindreårige børn, men alligevel føler jeg mig irriteret over det du skriver.
Fordi jeg hører da ikke andet fra mine omgivelser at mine børn er sunde og raske og glade og velgungerende både socialt og i skolen og også indenfor vores hjems 4 vægge.
Er det så det du er harm over? for jeg ligner jo ikke det model idial du åbenbart mener er det eneste som er formeringsberrettiget.

Mvh.
Niels

Jay
hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd...

bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"...

jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget...

thaikurt1
Jay.

Jeg er ikke bange for at stå frem og fortælle at før jeg bliv gift kom til Pattaya med det inde formål at drikke og finde en thaidame til at tilbringe nat med hende.

Jeg var her i tre måneden af gangen selv og jeg var gift i Danmark min x-kone havde ikke noget imod det.

Min x-kone viste ikke hvad lave her i de tre måneden det endes hun spurgte om når jeg ringe hjem var hvad skal du bruge penge til finde på en udskylning eller en løgn.

Når jeg kom hjem om jeg havde haft sex med andre jeg nægte at havde sex med andre.

X-kone opdage det først da hende der er mor til min børn ringe til mig midt om natten og fortalte hun skulle havde et barn med mig på det tidspunkt var min tre børn i Danmark voksen og to hvad flytte hjemme fra.

Jeg har altid sagt at når gør en kvinder gravid løber man ikke for sit ansvar og så flytte jeg til thailand for at bo det har dog altid være min drøm at flytte til Thailand.

Alle har en fortid nogen fortælle gerne om det andre vil helst glemme det.

Nogen bliver ved med at leve livet på den måde andre leve et stille liv med kone og børn.
Redigeret af thaikurt1 d. 18/10-2010 16:14
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Jay
lige netop Thaikurt....fint at du står frem, men kradser det ikke lidt bag øret at tænke på at din skæbne udleves hver dag i Pattaya...syndens by..

utroskab..graviditeter..fortabte sjæle...HIV sygdomme...kombinationen af mænd som gerne vil drikke, horer, score en etnisk skønhed og have et barn ligesom alle de andre expats...de ser så lykkelige ud, indtil hverdagen går op for dem...derfor det som regel først er nummer 2 thai/falang forhold der holder...alt dette blandet med kvinder som gerne vil have en falang mand, en fremtid, lidt penge el. en halv falang baby....det er ikke til at stoppe en succes..slet ikke når korruptionen kommer ind i billede...

hvorfor blive ved med at dække over realiteterne...

jensjorgen1999
Jay skrev:

bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"...

jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget...

Heldigvis kan man da være helt ligeglad med hvad du mener! Violin

Gokinok
Jay skrev:
lige netop Thaikurt....fint at du står frem, men kradser det ikke lidt bag øret at tænke på at din skæbne udleves hver dag i Pattaya...syndens by..

utroskab..graviditeter..fortabte sjæle...HIV sygdomme...kombinationen af mænd som gerne vil drikke, horer, score en etnisk skønhed og have et barn ligesom alle de andre expats...de ser så lykkelige ud, indtil hverdagen går op for dem...derfor det som regel først er nummer 2 thai/falang forhold der holder...alt dette blandet med kvinder som gerne vil have en falang mand, en fremtid, lidt penge el. en halv falang baby....det er ikke til at stoppe en succes..slet ikke når korruptionen kommer ind i billede...

hvorfor blive ved med at dække over realiteterne...

Fuldstændig enig, gode indlæg Jay, tak!

På tide at gøre op med trangen til skønmaleriet og "idyllen" i Pattaya...

Dr. Gonzo

Spring til debat: