Se indlæg
T v program om danskerne der leve i Thailand
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 09:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg ved ikke om i er klar over det med på Danmark radio hjemmeside er der et tv program om danskerne i Thailand. Programmet hedder Og det var Danmark afsnit 3 http://www.dr.dk/...gramseries Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
MM |
Lagt på d. 18/10-2010 09:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
super. kan genkende historien om opvasken og kaffen. fik skældud af konen da jeg ville vaske mit tøj selv, og hun kikkede underligt på mig da jeg selv ville handle ind og lave aftensmad, men respekten fik jeg da hun og svigerfar smagte maden jeg havde lavet. Redigeret af MM d. 18/10-2010 10:11 |
|
|
Riverkwai |
Lagt på d. 18/10-2010 11:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
gammel udsendelse.kom med noget nyt. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 18/10-2010 11:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Praecis, jeg saa den for mange mdr. siden, den er om bla. ham poelsemande, faranger af vaerste skuffe...........ingen sprog, ingenting....kom videre i teksten !
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 18/10-2010 11:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Riverkwai skrev: gammel udsendelse.kom med noget nyt. hvad med du selv kom med noget nyt, istedet for at rakke ned, være sur og negativ. Men igen altid nogen der skal være negative her i livet. må være et kedeligt liv.. |
|
|
sony |
Lagt på d. 18/10-2010 11:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jamen for fanden da hvad der er gammelt for jer er måske nyt for andre. Men sjovt det er fra phuket, er det ikke kun i pattaya det foregår alt det luder halløj
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 18/10-2010 11:23
|
Wiking. Proev nu lige at taenke, den omhandlede faranger som havde job i TH, kunne de sprog ? NEJ, Kunne de bolle udenom, med konens accept ? JA osv osv....Et forkvaklet billede af os der ikke boller mere, taler sprog, har job osv...........en udstillelse af en en abegrotte, kom til fadet, her er fisse, her er oel, ja det er der i hele Thailand, men hvor var kaerligheden....Hva' ? Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 11:47
|
Så venner Tage det nu rolig kunne jo ikke vide at nogen havde se programmet. Der jo ingen grund til at blive negativ af den grund. Det kan jo være at der er nogen som ikke har se programmet eller at nogen godt vil se det en gang til. Ja det vil være godt hvis man kunne finde nogen nyt men så let er det hele ikke at finde nyt om thailand. Redigeret af thaikurt1 d. 18/10-2010 11:49 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sputnik |
Lagt på d. 18/10-2010 12:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Tak for for linket,det er nyt for mig selvom bopæl er DK. Altid sjovt at se noget fra abegrotten som Namprik udtrykker. ps boller stadig med min dejlige thaikone. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 18/10-2010 12:54
|
Ha ha Sprutpik. Jeg boller ogsaa min kone, men kun for at faa en kage i ovnen. Ha' en nice dag............. At bolle i lyst og maaske noed, det kan vi ikke bruge til noget, det handler om formering...........naar man saa har formeret sig saa er det slut, det andet er direkte uhumsk. Ironi kan forkomme. Redigeret af Namprik d. 18/10-2010 12:57 Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 18/10-2010 12:54
|
Namprik skrev: Wiking. Proev nu lige at taenke, den omhandlede faranger som havde job i TH, kunne de sprog ? NEJ, Kunne de bolle udenom, med konens accept ? JA osv osv....Et forkvaklet billede af os der ikke boller mere, taler sprog, har job osv...........en udstillelse af en en abegrotte, kom til fadet, her er fisse, her er oel, ja det er der i hele Thailand, men hvor var kaerligheden....Hva' ? Har det du beskriver noget med at det indlæg som Thaikurt1 lagde ind er Old News.?? Nej vel. Hvad end programmet handler om så har det ikke noget med det at gøre.. At det så handler om det du siger, kan vi kun være enige om.. Jeg får sgu aldrig accept til at bolle udenom, taler da lidt thai, men er ikke tilfreds med det, skal have lært det 100% i respekt for Thailand og Thaierne. Abegrotte.. Fint udtryk. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 18/10-2010 13:01
|
W. Du vil laere sproget...respekt, respekt for din kone ogsaa !! Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 18/10-2010 13:05
|
Ja respekt for at hun gider lærer Dansk. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 18/10-2010 13:09
|
Uden at skamrose min wife, saa taler hun og skriver ENG, DK................naa ja og TH. Men jeg har ogsaa svinget pisken i 6 aar og modsat, derfor taler jeg TH ikke 100 men kun 99...........nej, jeg klare mig, Tak til min elskede Ning. Det er dog mere end man kan sige om bla. aberene i grotten........... Redigeret af Namprik d. 18/10-2010 13:10 Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
Djan |
Lagt på d. 18/10-2010 13:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
Tak, den har jeg ikke set. |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 18/10-2010 13:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Namprik skrev: Uden at skamrose min wife, saa taler hun og skriver ENG, DK................naa ja og TH. Men jeg har ogsaa svinget pisken i 6 aar og modsat, derfor taler jeg TH ikke 100 men kun 99...........nej, jeg klare mig, Tak til min elskede Ning. Det er dog mere end man kan sige om bla. aberene i grotten........... åe uard ! Puu mai mii kvam djiing djai ! |
|
|
Funnyboy |
Lagt på d. 18/10-2010 14:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 154 |
Ja det er vel det mindste man kan gøre hvis man bor der ovre fast at man lære sproget. Om ikke andet så bare at tale og forstå det. Men endnu bedre hvis man lære at skrive og læse også. Og det gælder vel uanset hvem man er og hvor man bor. Lær sproget i det land du bor |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 14:22
|
Jamen for fanden da hvad der er gammelt for jer er måske nyt for andre. Men sjovt det er fra phuket, er det ikke kun i pattaya det foregår alt det luder halløj[ sony Forgår det også i phuket det var jeg ikke klar over alle her skriver jo det kun er i Pattaya . Har ikke haft tid se tv programmet så jeg ved ikke hvad det handel om da jeg første skulle se Borgen en udmærke serie. Redigeret af thaikurt1 d. 18/10-2010 14:29 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/10-2010 14:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Namprik skrev: Wiking. Proev nu lige at taenke, den omhandlede faranger som havde job i TH, kunne de sprog ? NEJ, Kunne de bolle udenom, med konens accept ? JA osv osv....Et forkvaklet billede af os der ikke boller mere, taler sprog, har job osv...........en udstillelse af en en abegrotte, kom til fadet, her er fisse, her er oel, ja det er der i hele Thailand, men hvor var kaerligheden....Hva' ? Du kan gå på vandet!!! Du kan også så meget andet. Har job her, selvom du får FP fra Dk. Skam dig. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/10-2010 14:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
takker for oplysningen om at der er et tv program om danskere i thailand,havde ikke set den, men gensynet med pølse kim .......... uhha uhha har været hos ham og spise nogle gange da jeg var i patong. var faktisk også hos torben på den anden side af hoved gaden. men jeg foretrækker stadig pattaya |
|
Spring til debat: |