Se indlæg
Pattaya hadere
|
|
goldwing |
Lagt på d. 13/10-2010 20:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
xxxx skrev: redigerer det lige.. for indtil Thjaae forklarer hva han mener... PÅ Dansk.. lader vi den lige ligge. He he, vist meget fornuftigt ..... Men ellers var jeg enig |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 13/10-2010 21:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
goldwing skrev: xxxx skrev: redigerer det lige.. for indtil Thjaae forklarer hva han mener... PÅ Dansk.. lader vi den lige ligge. He he, vist meget fornuftigt ..... Men ellers var jeg enig Øv nåede du at læse det.. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 13/10-2010 21:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
jeg har en Tyrker tro på at alle der ikke bryder sig om, elller hader Pattaya har haft en eller flere dårlige oplevelser i byen, så som at blive taget godt og grundig i røven af en Thai dulle, og det er de aldrig kommet over... har personligt oplevet byen på godt og ondt, men vil aldrig helt fraskrive mig retten til at besøge den nu og da. Man ligger, som man har redt. -- Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 13/10-2010 21:12
|
thjaa skrev: jeg har varet i Pattaya 2 gang den foeste gang var jeg der i 6 timer og skoente mig hjem til bangkok den anden gang var for at overbivise min vend til at floette vaek og det loekkes jeg er enli total ligeglad om du godt kan lige en by der lever 99% paa at udnoette en pige fra landet der ik har ander chancei livet en at blive udnoettet af fede udlaekker udlaning der troger de kan goer hvad der passer sig fordi de har givet den stakkel pige 1000 bath jeg gider bare ikke at komme i byen og det har jeg vel ogsaa radt til at have det sordan som alle dem som mender at de gerne vil stoette en by der har saa mange sex slaver HAER SIGER JEG IKKE at du koeber en pige der nede men saa ling du kommer og bruger penge paa hotel rastorang og alle ander ting saa ling er der peng til byen som lever at have sex slaver ... men sordan er det jo naar rige udlaning i forhaald til befolking kommer i stride stroemme for at udnoette dem Må sige du en meget klog og dygtig mand, som allerede efter 6 timer i en by kan beslutte at denne by ikke er noget for din ven ..... fantastisk evne Og du sandelig, allerede havde fundet ud af hvad prisen på pigerne er 1000 baht, og byen kun indeholder sexslaver........... dygtigt gjort på så få timer. Mon dette virkelig er sandheden?................ jeg tro det næppe Nej jeg tror sgu du er blevet snydt og bedraget af nogle ladyboys på Beach Road............ Og så forstår jeg lidt af din vrede og din enorme viden efter 6 timer i Pattaya. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 13/10-2010 21:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
he he Goldwing. kan du nu være sød.. nej men det er da ok nogen kan lide pattaya.. men for faen da tag dog byen for hvad den er. fest - fisse - sjov i gaden.. Nogen er til den slags.. Andre som mig fik nok af det for 20 år siden.. Vi tager en hjemlig hygge på landet, gratis.. Såen er livet. lær thai og forstå.. Det giver enorme fordele for mænd.. Redigeret af xxxx d. 13/10-2010 21:22 |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 13/10-2010 21:24
|
xxxx skrev: he he Goldwing. kan du nu være sød.. nej men det er da ok nogen kan lide pattaya.. men for faen da tag dog byen for hvad den er. fest - fisse - sjov i gaden.. Nogen er til den slags.. Andre som mig fik nok af det for 20 år siden.. Vi tager en hjemlig hygge på landet, gratis i stedet.. Såen er livet. Jamen jeg er helt enig med dig, men at øl fisse og hornmusik kan få folk så meget op af stolene er bare for meget. Jeg har skrevet det før, vi er alle forskellige og har forskellige interesser i Thailand. Så derfor er der jo forskellige meninger om hvor man ønsker at opholde sig i LOS.......... Ps. ..... jeg prøver sandelig at være sød..... |
|
|
Jay |
Lagt på d. 13/10-2010 22:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
TG950 skrev: jeg har en Tyrker tro på at alle der ikke bryder sig om, elller hader Pattaya har haft en eller flere dårlige oplevelser i byen, så som at blive taget godt og grundig i røven af en Thai dulle, og det er de aldrig kommet over... omvendt....vi vender den lige 180 grader... Jeg er aldrig blevet taget i røven i Pattaya og har egentligt altid haft en god tid i Pattaya og alle de mennesker jeg har mødt har været skide søde og behandlet mig godt...og det er NETOP dette som er det tragiske... For jeg har ad flere gange voldtaget den by synd og sammen....jeg har bollet løs og udnyttet søde kvinder derfra...ikke fordi de ikke er hærdet, men de har trods alt også følelser....engang sagde mamasan at hende jeg lige havde bollet med fra stripklubben kun var 16 år og helt ny (bl.a. derfor hun ikke kunne snakke engelsk)...jeg har mødt pigen fra igår, men med en ny pige under armen idag...osv osv.....jeg har med andre ord været et gigantisk selvoptaget røvhul, som ikke tænkte på andet end mig selv og min pik... ...jeg har oplevet pattaya fra de mest skumle kroge, snakket med de værste typer...set mig selv og andre udnytte dette hul og dets befolkning..jeg ser de grimmeste stodderkarle gå rundt med de sødeste og smukkeste thaipiger..jeg ser store fede mænd med deres små lækre nips og deres fælles afkom...jeg ser white trash og alkoholikere blive behandlet som konger...jeg har set de mørke sider af Pattaya, sågar vidnet til et mord... og det værste ved det hele er at folk som mig og de skæbner jeg nævner her kommer afsted med det i Pattaya...jeg er heldigvis blevet klogere og fornuftig, faldet til ro med min dejlige kone (som ikke er fra det miljø!) og stoppet med det sted...men hverdag kommer der nye til...hvad enten det er fra danmark, rusland el. mellemøsten....og hver dag bliver den by bare endnu mere syg... og netop derfor ærger det mig når jeg hver dag læser en ny hyldst til byen...byen som er indsmurt i korruption, prostitution, narkotika....forurenet i ordets bedste forstand... |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 13/10-2010 22:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Jeg har " Tyrker-sko " paa. Naa, men bortset fra det, sa har jeg jo ogsaa slaaet mine " Tyrker-sko " i Pattaya, de var groenne. Det var sjovt, jeg var slem og uartig, men en dag vaagnede jeg op og maatte sande at jeg ej kunne spise mere kage, maaske der ligger et had og ulmer over at nu ikke kan naa sneglen paa fadet. I mit indre jeg kan jeg jo se at mangen en turist i lokummet er smaa skoer ( Traek i snoren ) Jeg var ej heller for rask, dinglede rundt, drak og bollede, idag bor jeg jo i Udon, langt vaek fra stanken. Jeg har boet her fast i knap 6 aar og er kommet her igennem ca. 16 aar Pattaya freak er jeg ej, jeg bryder mig ikke om ubegavede piger der saelger sig selv for ussel ma(m)mon. Men ellers spiller det, igaar spillede det nok lidt for kraftigt, jeg beklager dybt........... Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/10-2010 22:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jay, jeg vil ikke skrive hurra, for det er det sgu for forfærdeligt til. Men alligevel et stort hurra fordi du kommer med et ærligt, personligt og for mig sobert indlæg. Jeg har godt nok aldrig været sammen med nogen på den alder, men har set og kan genkende meget af hvad du iøvrigt skriver. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at dem som punker dig og dem som udtrykker det samme som dig, ikke kan se det. Vi må jo leve i forskellige verdener og nogle tager nok skyklapperne på. Eller også tænker de kun med det lille hoved. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 13/10-2010 22:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Efter at ha' vaeret draget i ufoere maa jeg leve med skam, men de groenne sko ( Tyrker-skoene ) dem har jeg endnu, og naar jeg kigger paa dem, en lille beskeden taare presser paa........
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/10-2010 22:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jamen Jay og Namprik det er da fint at høre hvad det drejer sig om ? jeg har aldrig prøvet det i har i Pattaya ? jeg er for gammel så jeg har kun lært byen at kende med en DK kone og i ædru tilstand Så i må undskylde hvis jeg påstår at i ikke kender byen for det kan jeg ikke se ? har dog kommet der i snart 12 år og stadig ædru |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/10-2010 22:55
|
Er det iøvrigt ikke påfaldende at ikke et eneste dansk charterselskab, hvad jeg ved af tilbyder ophold i Pattaya? |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 13/10-2010 23:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
natty skrev: Er det iøvrigt ikke påfaldende at ikke et eneste dansk charterselskab, hvad jeg ved af tilbyder ophold i Pattaya? Natty nu skuffer du sgu' ! Rul lige mørkelægningsgardinet op, derude på bryggen ! Alle rejseselskaber tilbyder sgu, da rejser til Pattaya ! Startour kalder det bare Naklua ! http://www.starto...lua-beach/ http://www.spies....ad_id=2035 http://guide.kilr...attaya.htm Redigeret af Trutidutten d. 13/10-2010 23:55 |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 14/10-2010 00:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
goldwing nu er det sordan at jeg aldri er blevet tage roeven af verken en go go pige eller en lady bow da jeg ikke kunne finde paa at gaa til dem saa simple bliver man fri for at blive snydt det jeg siger er at det er sku da skide soend at nesten 1 mill af befolking er noed til at sprade ders ben for at kunne leve og det system er i med til at holle igang med at komme i byen og koebe den ene kvinne efter den anden og ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv man hoere jo gang paa gang vordan en famile skyller penge vaek og den enste maade at faa det betslt er at sende der 16/18 aar datter til Pattaya eller et andet sted som nana i bangkok for at sprade ben og det kaller jeg bestemt SEX SLAVE vis der ikke var nogen koeber vil der heller ik vare nogen der selger dem.. Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
natty |
Lagt på d. 14/10-2010 01:17
|
Trutidutten skrev: natty skrev: Er det iøvrigt ikke påfaldende at ikke et eneste dansk charterselskab, hvad jeg ved af tilbyder ophold i Pattaya? Natty nu skuffer du sgu' ! Rul lige mørkelægningsgardinet op, derude på bryggen ! Alle rejseselskaber tilbyder sgu, da rejser til Pattaya ! Startour kalder det bare Naklua ! http://www.starto...lua-beach/ http://www.spies....ad_id=2035 http://guide.kilr...attaya.htm Jamen det vil jeg da beklage, havde ikke set det i deres rejsekataloger. Ja Startour med Nakua er et charterselskab, men bruger ikke navnet Pattaya, henvisningen til Spies er til indiviiduelle rejsende gennem afdelingen Spies Special, jeg vil checke deres Spies CHARTER katalog, og henvisningen til Kilroy, ja det ved jeg med sikkerhed ikke er et charterselskab. Jeg nævnte ikke rejsebureauer, men charterselskaber, altså det som tilbydes i deres trykte programmer. Jeg skal alligevel ind til city om et par dage, og vil ture alle charterbureauerne igennem og hente deres kataloger. Så for vi se. Men når jeg ser annoncerne for deres CHARTERrejser er det Bangkok, rundture, Hua Hin, Phuket, Koh Samui, Krabi, Koh Chang og som noget nyt Koh Samet og andre småøer. Redigeret af natty d. 14/10-2010 01:23 |
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 14/10-2010 01:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Thjaa skrev... ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv Thjaa .. Interessant spørgsmål du rejser !... Men... !! Pigerne vælger selv, hvem de vil tilbringe natten med ! Og det har de det ganske udemærket med ! , så meget at de forsætter deres aktiviteter i Danmark og alle andre lande i verden, selvom de er gift og/eller har børn !! Redigeret af Trutidutten d. 14/10-2010 01:37 |
|
|
moon |
Lagt på d. 14/10-2010 04:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 211 |
sankt skrev Jamen Jay og Namprik det er da fint at høre hvad det drejer sig om ? jeg har aldrig prøvet det i har i Pattaya ? jeg er for gammel så jeg har kun lært byen at kende med en DK kone og i ædru tilstand Så i må undskylde hvis jeg påstår at i ikke kender byen for det kan jeg ikke se ? har dog kommet der i snart 12 år og stadig ædru Sankt Hvad fanden vil du så i Pattaya efter er det dig eller konen som bestemmer hvor i skal hen ? MVH MOON |
|
|
sni |
Lagt på d. 14/10-2010 04:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
[quote]Jay skrev: Endnu en Pattaya tråd....hvorfor? vi bliver jo alligevel aldrig enige...det er ligesom at diskutere førtidspension el. prostitution her på DTW...ender altid med en stor omgang mudderkast... Bare fordi man påpeger og debaterer byens negative sider, behøves man ikke at hade byen.... Det som morer mig er at hver gang man siger ét negativt ord om Pattaya, så står der en uendelig række af DTW medlemmer klar til at forsvare byen... fx. med de klassiske: "Det kan ske overalt i verden"... "Byen har også gode sider"... osv osv... folk forsvarer byen som det var deres egen mor vi snakkede om.... Syntes nu der er lige så mange der angriber byen, som var det deres SVIGERMOR de talte om |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 14/10-2010 07:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
sank skrev: Hader ikke Pattaya , hader heller ikke de beskidte tarvelige klinikker på vesterbro , men ligesom hvis en ven kunne vælge mellem en gammel skoda med hul i bunden eller en fabriks ny - ville jeg råde ham til tage en ny. på den anden side vil jeg sige uden pattaya , var vi mange der så skulle se på alle de uheldige skæbner der vælger byen - så tak for der er et sted - så vi kan være i fred , TAK
En tråd for Eksperterne namprik, dutling68, fckguld, moon, jay, payanak og en del flere som har oplevet byens negative sider ? må vi amatører hvad der har udløst jeres viden og hvad jeres oplevelser har været ? og hvor længe har i opholdt jer i byen FORTÆL FORTÆL og hvor i landet opholder i jer nu ?? Lad os amatører høre og muligvis lære kom frem mvh DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 14/10-2010 07:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
Trutidutten skrev: Thjaa skrev... ja jeg kaller det sex slaver troger du virklig selv paa goldwing at de piger virklig oensker at skulle blive bolet i hove og roev af fler 1000 skide fulde falanger vis de virklig selv kunne besteme Haaber at du svare Nej ellers er du da for naiv Thjaa .. Interessant spørgsmål du rejser !... Men... !! Pigerne vælger selv, hvem de vil tilbringe natten med ! Og det har de det ganske udemærket med ! , så meget at de forsætter deres aktiviteter i Danmark og alle andre lande i verden, selvom de er gift og/eller har børn !! ............ Pigerne vælger selv, hvem de vil tilbringe natten med ! svar.. troger du virklig paa dette vis den stakkels pige ikke har haft en kunde i et par dage saa trog mig saa siger hun ikke nej selom det skulle vaer en type som hun ikke oensker MAN kan altig fjerne pigen fra baren . men man kan ikke fjerne baren fra pigen og selom hun opholler sig i danmark tyskland eller hvor hun nu er helti at blive tage hend saa har hun stati en famile som hun skal sende penge til og nu hvor hun er kommet til udlandet saa troger hele hins famile at nu bliver hun rig og da en thai bestemt ikke oensker at tabe andsigt saa er de vel noed til at sende fler penge saa hvad forventer man af pigen anden at lave dette som hun kender til fra thailand lage nu vare med at vare saa naiv at i ikke kan se det store bilde af det hele med alle de piger der sprader sine ben for penge i thailand vil svare til at ca 50.000 danske kvnder gjore det samme og saa vil isdagade alsaa vare overfylt af kvinner Livet er forkort til store problemmer
|
|
Spring til debat: |