Se indlæg
FIRSTTIMER i Thailand/Pattaya.
|
|
frokjar |
Lagt på d. 13/10-2010 12:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Amagerdreng skrev: Kære DTW brugere. Dette er et seriøst indlæg og jeg forventer at man IKKE lægger div intetsigende og dumme indlæg i denne tråd. TAK. Jeg har allerede planlagt (og købt) den næste tur til Thailand/Pattaya. Men jeg har en arbejdskollega der aldrig har været i Thailand/Pattaya og han har kun hørt om alt det dårlige ved Thailand/Pattaya og er derfor meget skeptisk om han vil med eller ej. !!!!!!. Han er kun 21 år gammel men har altid gerne ville se SMILETS LAND og når man nu kan få en guide på der kender lidt til Thailand (ikke bare Pattaya) så er det efter min mening bare om at slå til. Derfor dette indlæg. HJÆLP mig og fortæl hvad DU syntes om Thailand/Pattaya men please ikke disse dum smarte indlæg. Jeg vil vise ham dette indlæg og så kan han jo selv dømme efter jeres udsagn. Og så får vi ellers at se hvem der er seriøs og hvem der ikke er.!!!!!!!!!! TAK. Som førstegangs turist i Thailand er der mange muligheder for nye oplevelser. Efter adskellige rejser ville min prioteringsliste se således ud: Nogle dage til Chang Mai, med en udflugt til de langhalsede kvinder oppe i bjergene tæ på Myanmars grænse, og nyde den storslåede udsigt undervejs. Nongkai, som adskiller Thailand fra Laos med Mekongfloden er også et mål, hvor der er en særlig stemning ved, at sidde en aften nede ved floden på en restaurant, tilberede og spise en middag med Thaiernes form for Fondue/wok, og se livet gå sin gang i Laos på den anden side af floden. Det er også en must, at tage en tur til Riwer Kwai, og en tur med "dødens" jernbane til Nantok når man er i LOS. I Pattaya kan man nemt få ½ dag til at gå ude ved Sanctuary of truth, et tempel håndlavet i teaktræ, og som har været under opførelse i 29 år og stadig pågår med ca 200 ansatte. Man kan også tage en båd og besøge øen Koh larn ca. ½ times sejlads væk. Jeg vil ønske jer en god og oplevelsesrig tur til Thailand/Pattaya. Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 13/10-2010 12:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Tag evt. til Chiang Mai. Der er fantastisk meget flot natur at se i dette område. Hugo (som også er her på DTW) viste min kone og vores 2 børn rundt, og han kender nogle rigtige spænende steder, som helt klart er værd at bruge tid på. Skriv evt. til ham. Bangkok er efter min mening et must, når man skal til Thailand. Det er en heksekedel af biler, smog, gadekøkkener osv osv osv.. Jeg elsker Bangkok, men efter ca 4. dage kan jeg ikke vente med at komme videre. Koh Tao er et dejligt sted, hvis I skal snorkle eller dykke. Elller bare nyde de dejlige Bounty-agtige strande der er. I kan også tage en jungle-trekking i Khao Sok nationalpark. Der er noget for alles smag. Lange og hårde ture, eller bare små smutture hvor også os der har lidt for meget om liver kan være med Hvad angår hans alder, så ser jeg det da ikke som noget problem at han kommer til Pattaya. Jeg bryder mig ikke selv om stedet, men måske vil han kunne lide det. Der er jo faktisk ret mange der er rigtig glade for stedet. Mine forældre elsker Pattaya, og de er ikke til bardamer og druk (måske hygger den gamle sig lidt når min mor sover, hvem ved??) Om ikke andet kan han da se med sine egne øjne, hvad det er alle har så meget imod. Hver sin smag. Jeg håber i får en fantastisk tur.!!! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/10-2010 18:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Tak for en del af disse indput. Rart at se at ikke alle er lige dum smarte. Også STORT TAK for alle de PBer jeg har fået. Må sige at jeg egentelig havde regnet med mere forståelse i min tråd men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer. Lad ios se hvor tuen går hen og om dete har overbevise knægten til at tage med. TAK for hjælpen. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/10-2010 19:08
|
Man skulle tro jeg havde drukket af potten noget er da gået helt galt i de sidste to sætninger der skule have stået. "Lad os se hvor turen går hen og om dette har overbevist knægten til at tage med" sorry |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 13/10-2010 19:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Amagerdreng skrev: Tak for en del af disse indput. Rart at se at ikke alle er lige dum smarte. Også STORT TAK for alle de PBer jeg har fået. Må sige at jeg egentelig havde regnet med mere forståelse i min tråd men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer. Lad ios se hvor tuen går hen og om dete har overbevise knægten til at tage med. TAK for hjælpen. Ja, gu´ har du drukket af natpotten, et par liter vel, for du er da pishamrende irriterende at høre på i din fabelagtige selvoptagede frelsthed! Behøver du absolut gentage det her i hver og hvert andet indlæg om din forp*lede "Pattaya-fetish" ? : "men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer" Spar os for mere af dit Pattaya-bræk, lad os komme videre i teksten, til noget med mere indhold, ufatteligt kedeligt det du bræger op om! Doc von Geil Gonzo Redigeret af Gokinok d. 13/10-2010 19:18 |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/10-2010 19:25
|
Du føler dig RAMT ???? Ser du dit navn nogle steder ??? Godt !!!!!! kom du selv videre og du kan jo bare holde dig væk fra div indlæg om netop Pattaya. Frelst JA Buddha har passet på mig og gør det i fremtiden men lad dig ikke lede den vej for det er du da for klog til. Bær for hvad ??? men engang skal jo være den første. Skal du skrive til mig så gør det i PB tak. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 13/10-2010 19:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
PB? Til dig? Aldrig nogensinde... Er du bær-plukker siden du ævler om bær? Redigeret af Gokinok d. 13/10-2010 19:27 |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/10-2010 19:31
|
Godt du nåede at redigere dit indlæg. |
|
|
John |
Lagt på d. 13/10-2010 20:34
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Gokinok skrev: Amagerdreng skrev: Tak for en del af disse indput. Rart at se at ikke alle er lige dum smarte. Også STORT TAK for alle de PBer jeg har fået. Må sige at jeg egentelig havde regnet med mere forståelse i min tråd men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer. Lad ios se hvor tuen går hen og om dete har overbevise knægten til at tage med. TAK for hjælpen. Ja, gu´ har du drukket af natpotten, et par liter vel, for du er da pishamrende irriterende at høre på i din fabelagtige selvoptagede frelsthed! Behøver du absolut gentage det her i hver og hvert andet indlæg om din forp*lede "Pattaya-fetish" ? : "men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer" Spar os for mere af dit Pattaya-bræk, lad os komme videre i teksten, til noget med mere indhold, ufatteligt kedeligt det du bræger op om! Doc von Geil Gonzo Gokinok du får en prik for dette indlæg. Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 13/10-2010 20:41
|
hold da op hvor er du ubehagelig! Du lyder som en 7årig knægt!!! Gokinok skrev:
Amagerdreng skrev: Tak for en del af disse indput. Rart at se at ikke alle er lige dum smarte. Også STORT TAK for alle de PBer jeg har fået. Må sige at jeg egentelig havde regnet med mere forståelse i min tråd men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer. Lad ios se hvor tuen går hen og om dete har overbevise knægten til at tage med. TAK for hjælpen. Ja, gu´ har du drukket af natpotten, et par liter vel, for du er da pishamrende irriterende at høre på i din fabelagtige selvoptagede frelsthed! Behøver du absolut gentage det her i hver og hvert andet indlæg om din forp*lede "Pattaya-fetish" ? : "men som sædvane røg den jo også af banen som så mange andre og af visse personer" Spar os for mere af dit Pattaya-bræk, lad os komme videre i teksten, til noget med mere indhold, ufatteligt kedeligt det du bræger op om! Doc von Geil Gonzo Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 13/10-2010 20:44
|
Ja hvad har han gang i??? Amagerdreng skrev:
Du føler dig RAMT ???? Ser du dit navn nogle steder ??? Godt !!!!!! kom du selv videre og du kan jo bare holde dig væk fra div indlæg om netop Pattaya. Frelst JA Buddha har passet på mig og gør det i fremtiden men lad dig ikke lede den vej for det er du da for klog til. Bær for hvad ??? men engang skal jo være den første. Skal du skrive til mig så gør det i PB tak. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 14/10-2010 07:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
bagerbager skrev: HAR I FÅET NET NEDE PÅ ÆLDRE CENTRET - FANTASTISK
fckguld skrev: ja du har da heller ikke holdt dig tilbage med kommentare om pattaya,du er sq den største hykler der er her på dtw du kalder alle som bare kigger på pattaya for det værste afskum og aligevel vil du gerne samle sammen til en død en af slagsen. hold dig hellere fra at kommentere om pattaya da du ikke kan bringe noget brugbart frem.Amagerdreng skrev: Du har da kommenteret alt hvad der er muligt om pattaya- du ved vi er flere som syntes det er et sted for afdanket - overvægtige med store alkohol problemer, så hvorfor nu igen - er her ikke skrevet rigeligt skidt om det hul.Kære DTW brugere. Dette er et seriøst indlæg og jeg forventer at man IKKE lægger div intetsigende og dumme indlæg i denne tråd. TAK. Jeg har allerede planlagt (og købt) den næste tur til Thailand/Pattaya. Men jeg har en arbejdskollega der aldrig har været i Thailand/Pattaya og han har kun hørt om alt det dårlige ved Thailand/Pattaya og er derfor meget skeptisk om han vil med eller ej. !!!!!!. Han er kun 21 år gammel men har altid gerne ville se SMILETS LAND og når man nu kan få en guide på der kender lidt til Thailand (ikke bare Pattaya) så er det efter min mening bare om at slå til. Derfor dette indlæg. HJÆLP mig og fortæl hvad DU syntes om Thailand/Pattaya men please ikke disse dum smarte indlæg. Jeg vil vise ham dette indlæg og så kan han jo selv dømme efter jeres udsagn. Og så får vi ellers at se hvem der er seriøs og hvem der ikke er.!!!!!!!!!! TAK. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |