Se indlæg
 Udskriv debat
FIRSTTIMER i Thailand/Pattaya.
Amagerdreng
Denne tur skal netop ikke være en druk eller party tur men en tur hvor min ven vil få hjertet fuldt med oplevelser og minder om det Thailand som ikke bare er Pattaya. Dette er ikke bare en tur der drejer sig om sex og Rock n Roll.Selvfølgelig skal der være plads til en tur i byen men personligt drikker jeg ikke og hvad ang alder så er jeg 48 men ikke af sind og sjæl. Om min ven kan jeg fortælle han spiller havlproff fodbold så der er ej heller megen drikkeri for ham. Ham ville bare gerne opleve Thailand på godt og ondt.Fra nord til syd-øst til vest og derfor ønskede jeg indput fra jer der ikke bare er fuld af negativitet om Thailand/Pattaya.. og om hvad i evt ville vise knægten Pfft
Og så lad mig lige afslutte med at sige "jo Pattaya skal vi til sidst på ferien det skal han se" Han har jo set lidt fra TV og derfor måske fordomme for netop denne by men her kan jeg vise ham meget andet end hvad visse herinde tror at Pattaya er. Men indtil nu tak for visse indput.

Gokinok
Nåda Frank, har man været på Beach Party?

Hvad med en natskyggeplante istedetfor?

http://ww.psyched...&view=next

Amagerdreng:

Koh Pha Ngang

http://www.fullmo...angan.com/

God fest!

Doc. Can a bis Gonzo

Frank
Gokinok skrev:
Nåda Frank, har man været på Beach Party?

Hvad med en natskyggeplante istedetfor?

http://ww.psyched...&view=next

Amagerdreng:

Koh Pha Ngang

http://www.fullmo...angan.com/

God fest!

Doc. Can a bis Gonzo

Beachparty... Nope. Når filmen spoles tilbage til år 21 havde jeg ikke været uden for Europa. Dengang hed det Interail. Men hvis jeg var 21 år i dag, så ville det realistiske valg stå mellem steder som Sunny Beach, Koh Phangnan, etc. Smile

I dag er jeg vokset fra de steder.

Frank, 22 år Smile

Big-Viking
Tag på chartertur med alle pensionisterne, så kan der vel ikke ske noget som en 21 årig ikke må se eller opleve. Amagerdreng, hvor meget erfaring har du med Thailand.? Skal ikke meget hjerne til at man selv kan finde på noget at se/gøre i Thailand, nu når det ikke må handle og druk og hor.

Amagerdreng
Svaret Big-Viking i PB.

vandango
rinpoche skrev:
Ja, jeg er fuldstændig enig.

En ung mand på 21 år uden den store livserfaring kan gå helt fra snøvsen i parallelsamfundet Patty og måske ikke helt forstå, at det er en stor gang make believe.

Jeg har set flere, der er blevet helt hooked på de blinkende lamper i Patty og som sætter deres tilværelse i DK på standby, mens de desperat forsøger at skrabe nok penge sammen til den næste tur dertil.

Det var ikke noget jeg ville introducere en ung mand til, en ung mand der har hele livet foran sig.

Alle er selvfølgelig forskellige, og det er da muligt at han bare tager det for hvad det er.

Nu kender vi jo ikke hans preferencer, men som Jay er inde på så ville jeg også hælde til at give ham en på opleveren i form af rundrejse, aktiviteter, kulturelle input osv.

Er langt hen ad vejen enig med dig og Jay, har dog set en ung mand på samme alder i familie med en fastboende i Pattaya, bevæge sig uimponeret i Pattaya's natteliv, men jeg tror også at han havde en psyke, som gjorde at han var i stand til at, kun gøre hvad han selv havde lyst til, uden at tabe hovedet.
Var ude i byen med ham sammen med familiemedlemmet, måtte så også erkende, at unge menneskers modenhed, er forskellig fra person til person.

Er selv i samme dilemma, min søn har spurgt mig om han gerne må komme med, så han kommer 2 uger i midten af min næste rejse -flybilletter er købt, er også i tyverne, ham og kæresten er gået fra hinanden for et stykke tid siden?

Jeg er ikke helt med på hvorfor han gerne vil med mig, han har ikke nogen speciel interesse i Thailand, han er uimponeret af Asien, men gennem mine senere rejser her de sidste par år, har jeg forsømt ham en hel del dvs. glemt ham, og jeg tror han kommer med, for lige at checke af, hvad fanden hans far går og laver?
Jeg har fortalt han om Pattaya, ville egentlig gerne have ham med dér et par dage, for at præsentere ham for mine venner, hans svar på Pattaya hvad byen jo også byder på er, at han finder danske kvinder mere attraktive end asiatiske kvinder.

Så jeg drøftede det lidt med puthønen (min pragtfulde kæreste) i dag. Ud over nogle dage i Udon Thani sammen med hendes familie, tager vi videre til Chiang Mai. Vi er enige om, at Chiang Mai med de utallige forskelligartede tilbud om udflugter, vil være et godt udgangspunkt for en ung mand, der kommer til Thailand for første gang.

Vil også gerne en tur til Laos med sønnen, jeg har en rigtig god ven, der er rejst hjem til sin familie.

Vil også gerne en tur til Pattaya og besøge venner, men det bliver så næste gang eller næste gang eller..........???????
Redigeret af vandango d. 13/10-2010 01:20

Namprik
Van.

Din dreng skal ikke se farang i TH og slet ikke i PTY, hvorfor forskelsbehandle millionoesens barn og dit eget, du maa raabe vagt i gevaer. Du skuffer mig !

Jeg optraadte som fransk klovn i PTY for mange aar siden, en traume der nu sidder paa mit aag............

I givet faldt du tillader drengen at besoeget kloaken, husk at gi' ham et camera med..................
Redigeret af Namprik d. 13/10-2010 01:52
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
dutling68
hvorfor tage ham til pty spar dog billeten og tag til vesterbro...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

moon
LOL LOL nu er den ene tråd lige stoppet omkring pattaya så starter den næste sku kedeligt læsning find dog en anden by at skrive om Read the rules
Jeg har på fornemmelsen at amagerdreng kun vil lave rav i den og ikke vil have noget seriøst luk dog den tråd Hmmmmmm
Mvh Moon
Violin

thaikurt1
Der er grund til at der bliver skrevet så meget om Pattaya er jo at der er mange som besøger Pattaya fordi man har hørt så meget om Pattaya og god vil opleve det.

Jeg har svært ved at se at man kan skriver om en byer mange dårlig nok kende og ikke ved hvor ligger. i forhold til en by som Pattaya og Bangkok.

Hvis du synes det er kedeligt at læse om Pattaya hvorfor læse du så tråden og kommer med et indlæg ?
Redigeret af thaikurt1 d. 13/10-2010 06:54
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
fckguld
Amagerdreng skrev:
Kære DTW brugere. Dette er et seriøst indlæg og jeg forventer at man IKKE lægger div intetsigende og dumme indlæg i denne tråd. TAK.
Jeg har allerede planlagt (og købt) den næste tur til Thailand/Pattaya. Men jeg har en arbejdskollega der aldrig har været i Thailand/Pattaya og han har kun hørt om alt det dårlige ved Thailand/Pattaya og er derfor meget skeptisk om han vil med eller ej. !!!!!!. Han er kun 21 år gammel men har altid gerne ville se SMILETS LAND og når man nu kan få en guide på der kender lidt til Thailand (ikke bare Pattaya) så er det efter min mening bare om at slå til. Pfft Derfor dette indlæg. HJÆLP mig og fortæl hvad DU syntes om Thailand/Pattaya men please ikke disse dum smarte indlæg. Jeg vil vise ham dette indlæg og så kan han jo selv dømme efter jeres udsagn. Og så får vi ellers at se hvem der er seriøs og hvem der ikke er.!!!!!!!!!! TAK.
Du har da kommenteret alt hvad der er muligt om pattaya- du ved vi er flere som syntes det er et sted for afdanket - overvægtige med store alkohol problemer, så hvorfor nu igen - er her ikke skrevet rigeligt skidt om det hul.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

FarangDingDong
Enig med Thaikurt.
Moon: Jeg synes tråden er seriøs nok og en god ide.
Amagerdrengen kunne selv nok have taget af sig den unge "firsttimer". Men derfor er det jo altid godt med "inputs" fra andre. Der har i tråden da også været et par brugbare indlæg..
Nu er det en ung mand. Min erfaring er at Thailand har en helt speciel effekt på folk. Den effekt kan så være forskellig alt afhængig hvordan man er og hvilken alder man har.
Hvad med dykning??? I den alder havde jeg nok udelukkende koncentrert mig om det.
Min første tur til Thailand var helt seriøs med henblik på at komme ud på dybt vand (jeg er gammel dykker). Jeg blev så ramt af "Thailandseffekten" og kom "ud på dybt vand" alligevel bare på en anden måde end jeg havde forestillet mig.

Amagerdreng
Igen må jeg sige til visse personer "Læs hele tråden og overskrift og du vil måske se at der står Thailand/Pattaya"
Tak.

sony
Helt ærligt, mange synes det i orden at tage en baby med, der ikke opfatter en skid, men når det drejer som en 21 årig så galer i op.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

moon
Thaikurt skrev
Der er grund til at der bliver skrevet så meget om Pattaya er jo at der er mange som besøger Pattaya fordi man har hørt så meget om Pattaya og god vil opleve det.

Jeg har svært ved at se at man kan skriver om en byer mange dårlig nok kende og ikke ved hvor ligger. i forhold til en by som Pattaya og Bangkok.

Hvis du synes det er kedeligt at læse om Pattaya hvorfor læse du så tråden og kommer med et indlæg ?
Cool Thaikurt jeg gik kun ind og læste denne tråd for at se hvor meget du denne gang forhærliget TURISTHULLET nær ved Bangkok LOL LOL og da du endnu ikke have skrevet noget tænkte jeg Jeg må sku hellere få den gamle igang og op og køre og det lykkedes jo som du ser Bvdrrr
MVH
MOON
Redigeret af moon d. 13/10-2010 09:47
Violin

bagerbager
fckguld skrev:
Amagerdreng skrev:
Kære DTW brugere. Dette er et seriøst indlæg og jeg forventer at man IKKE lægger div intetsigende og dumme indlæg i denne tråd. TAK.
Jeg har allerede planlagt (og købt) den næste tur til Thailand/Pattaya. Men jeg har en arbejdskollega der aldrig har været i Thailand/Pattaya og han har kun hørt om alt det dårlige ved Thailand/Pattaya og er derfor meget skeptisk om han vil med eller ej. !!!!!!. Han er kun 21 år gammel men har altid gerne ville se SMILETS LAND og når man nu kan få en guide på der kender lidt til Thailand (ikke bare Pattaya) så er det efter min mening bare om at slå til. Pfft Derfor dette indlæg. HJÆLP mig og fortæl hvad DU syntes om Thailand/Pattaya men please ikke disse dum smarte indlæg. Jeg vil vise ham dette indlæg og så kan han jo selv dømme efter jeres udsagn. Og så får vi ellers at se hvem der er seriøs og hvem der ikke er.!!!!!!!!!! TAK.
Du har da kommenteret alt hvad der er muligt om pattaya- du ved vi er flere som syntes det er et sted for afdanket - overvægtige med store alkohol problemer, så hvorfor nu igen - er her ikke skrevet rigeligt skidt om det hul.
ja du har da heller ikke holdt dig tilbage med kommentare om pattaya,du er sq den største hykler der er her på dtw du kalder alle som bare kigger på pattaya for det værste afskum og aligevel vil du gerne samle sammen til en død en af slagsen. hold dig hellere fra at kommentere om pattaya da du ikke kan bringe noget brugbart frem.

Amagerdreng
fckguld. Jamen dog. Jeg er jo netop bnlevet bedt om at træde frem i lyset og ikke besvarer indlæg i PBer så det har jeg så gjort og det er nu også forkert. HJÆLP det behøver jeg da virkelig (mener nogle.) Og som bagerbager skriver til dig "ja du har da heller ikke holdt dig tilbage med kommentare om pattaya,du er sq den største hykler"
Hold dig væk fra indlæg om Pattaya det burde du gøre. Og mit indlæg var IGEN ikke kun om Pattaya men om en rejse til Thailand/Pattaya. Det er fantatisk hvad et ord kan føre til. Sorry mit mudderkasteri men hold da ferie en børnehave pga et ord.

thaikurt1
moon

Jeg tro ikke du skal bekymre meget om der komme gang i tråden.

Jeg tro mere på at du svare fordi så har du igen en mulighed skrive
at skrive negativ om Pattaya.

PS Undskyld Amagerdreng at jeg ødelæge din tråde med noget der ikke har med dit oplæg.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
frokjar
Nu skal I ikke være så hårde ved fckguld.
Jeg har faktisk set ham omtale nyligt afdøde i PATTAYA positivt, og endda starte en indsamling til afdødes efterladte. Det er så også det eneste positive jeg har at sige om hans selvfede indlæg.
Jeg kan alligevel ikke lade være med, være lidt misundelig over, at han nåede at gifte sig den eneste uskyldighed i Thailand...... Så må vi andre søge videre, da han, det heldige asen,Crying er løbet med cremen.
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring

bagerbager
Amagerdreng skrev:
fckguld. Jamen dog. Jeg er jo netop bnlevet bedt om at træde frem i lyset og ikke besvarer indlæg i PBer så det har jeg så gjort og det er nu også forkert. HJÆLP det behøver jeg da virkelig (mener nogle.) Og som bagerbager skriver til dig "ja du har da heller ikke holdt dig tilbage med kommentare om pattaya,du er sq den største hykler"
Hold dig væk fra indlæg om Pattaya det burde du gøre. Og mit indlæg var IGEN ikke kun om Pattaya men om en rejse til Thailand/Pattaya. Det er fantatisk hvad et ord kan føre til. Sorry mit mudderkasteri men hold da ferie en børnehave pga et ord.
tilbage til tråden...jeg har været på puhket og i pattaya og ved faktisk kun lidt om thailand,men på puhket var der jo en masse at se,jeg lånte en scooter og kørte rundt i området patong. der blev lejet en tuk tuk til at køre ture rundt så vi kunne se noget af naturen og de turist ting der jo er, udkigspunkter og fyrtårne,munke ting og i selve puhket town det store tembel,havnen og en masse fabrikker(så chaufføren kunne få sit bensin stempel) i pattaya og omegn er der jo et godt zoo at besøge det tager da en hel dag,og der er masser af andre ting der skal ses i pattaya,jeg selv mangler en del at se men når det jo nok,har da ikke taget den sidste rejse til pattaya, larsen99 har været i udon thani og han anbefaler da det sted som godt at besøge da der er masser af skov og vandfald at se på. håber i får en super tur til thailand.

Spring til debat: