Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Skulle nogle der var tæt på Lars og hans familie , have lyst til lave en indsamling- bare for vise den sidste respekt, vil jeg MEGET gerne smide noget i .Jeg mødte Lars og konen 11 september til thai festen , han virkede som en rigtig rar mand .Mine tanker vil være hos de efterladte.
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
fckguld skrev:
Skulle nogle der var tæt på Lars og hans familie , have lyst til lave en indsamling- bare for vise den sidste respekt, vil jeg MEGET gerne smide noget i .Jeg mødte Lars og konen 11 september til thai festen , han virkede som en rigtig rar mand .Mine tanker vil være hos de efterladte.
Det giver stof til eftertanke, at du også har mødt et rart menneske der har været i Pattaya. Så er vi da ikke allesammen fordærvede.
Det giver et lille plus, at du ikke er fuldkommen selvfed. Men som et gammelt ordsprog siger: Ingen er fuldkommen.
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
Kære fckguld! - Vi kan da hurtigt blive enige om, at det er en frygtelig tragedie der er sket, men husk lige på at der, ifølge Danmarks Ambassade, statistisk set sker dødsfald blandt danskere hver eneste uge i Thailand, året rundt! De fleste dødsfald skyldes sygdom, men færdselsulykker ligger tæt på - så kommer enkelte selvmord og desværre trist, vold med mord til følge - men, heldigvis er det da her kun tale om yderst få og sjældne tilfælde...
Mange af sygdoms- og trafikdødsfaldende samt selvmordene hører vi. de menige, sjældent noget om, da de efterlevende tit og ofte ikke ønsker noget offentligtgjort...
Det er da en smuk og prisværdig tanke du kommer med, men var det ikke bedre, at du og andre der havde kendskab til afdøde, kontaktede hinanden og sammen købte en buket til den efterladte hustru evnt. ledsaget af et kondolancebrev og afleveret ved et personligt besøg?
fckguld skrev:
jeg troede ikke at du beskeftigede dig med afskum og u-normale folk som kom (kommer i pattaya) magen til hykler skal man lede længe efter. skam dig