Se indlæg
 Udskriv debat
Danske død i Pattaya
Jay
skumle tanker? i skulle høre jer selv...sådan en flok dobbeltmoralske rygklappere.....læs hele tråden igennem inden i kommentere...at "flyer" kalder mig politisk korrekt viser endnu en kæmpe misforståelse af mine indlæg....IGEN..

Jeg har på intet tidspunkt hyldet det faktum at en dansker er død i Thailand..blot stillet spørgsmålstegn ved hans manglende ansvarsfølelse overfor sit barn og sin kone, en holdning jeg stadig holder ved...MEN HOV, det er jo det samme som at svine manden til!!?!? og at sige noget negativt om Pattaya, er fatwa på DWT..

det ene øjeblik blæser i til dødsdom over nogle englændere i slet ikke kender, det andet øjeblik hylder i en død mand uden at i kender baggrunden...glæden ske den dag i rent faktisk tager en holdning, en debat fremfor bare at spille små korrekte nikkedukker...

Hvorfor skal jeg pr. automatisk vise min medfølelse et debatforum, bare fordi en dansker er død??...hvis en dansk spritbilist kører sig selv i døden i aften, skal jeg så også bare skrive RIP og undlade al debat om spritkørsel??

Jeg søger ikke ytringsfrihed og tilladelse til at skrive hvad jeg vil, men jeg savner og ønsker at se enhver sag fra enhver vinkel...

selvom der er nogle få som har støttet mig i tråden og PB, så har i fuldstændig ret, jeg er ikke én af vor' egne...jeg er mig selv...og jeg har helt fra start af under ét af mine utallige nicknames fundet ud af at det ikke er her på DTW jeg finder mine venner og kontakter, men her jeg har muligheden for at debatere og diskutere noget som fylder meget i mit liv, nemlig Thailand...på godt og ondt...men når forudsigligheden og dobbeltmoralen hersker herinde så er der intet at gøre...

så kan i sidde og klappe hinanden på skulderen hver gang én af de ca. 150.000 danskere der årligt rejser til thailand kommer ud i noget rod...

KH

Kærlighed

VIP
Fint indlæg Jay!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Jay, hvem har sagt du skal vise medføelse for en død mand? Der er blevet snakket om respekt. Der er nogle blandt os herinde, som kender personen personligt.

At sige indirekte det hans eget skyld i døden er manglede på respekt. For du ved ikke hvad der sket.
Du gir udtryk for han var en dårlig familiefar, og boller udenom sin kone, og han fortjener døden. Du burde skamme dig.

På en side har du ondt konen og barnet men alligevel ikke. Jeg forstår dig squ ikke.

chaingmai
jay hvad ved du helt konkret om den sørgelig begivenhed ? er du klar over at avisrefarater, bygger på de meneskers udsagn som de taler med? og er det sandheden? du g ør dig til dommer over en mand kender du ham? hvis ikke, så hold kæft indtil du kender fakta,men hvis det du skriver er den endegyldig sandhed, ja så må vi bøje osTil hest

Moldam
Efter 124 indlæg er der stadig ikke en der fortæller hvad der virkeligt skete i baren den dag, jeg bryder mig ikke selv om at fortælle det da jeg ikke var tilstede men ca 100m derfra og har kun fået det fortalt fra dem der arbejder i baren, og efter det så er han ikke kommet helt uforskyldt til det der er sket, han skulle ha overfaldet den ene af de 2 Englændere som åbenbart skulle være uden skyld (han skulle være ankommet til baren med den forkerte barpige) men skæbnen ville desværre at en anden stor og åbenbart kampklar Englænder blandede sig og da han hørte at den ene af dem var Englænder så gik det åbenbart rigtigt galt.

Der er en del mere i det end jeg skriver men jeg skriver ikke for at ødelægge det for nogen især ikke hans familie, jeg mener bare at det er hvad der kan ske overalt i verden hvis man opsøger slagsmål og det har som sådan intet med Pattaya at gøre, jeg kender ham ikke personligt så for mig er det et dødsfald som alle andre jeg læser om, men jeg føler med familien det er dem det går ud over.

JoMo
Lidt mere om emnet:
http://www.scanda...ws_id=7419

noisnabo
BlackBlond skrev:
Jay, hvem har sagt du skal vise medføelse for en død mand? Der er blevet snakket om respekt. Der er nogle blandt os herinde, som kender personen personligt.

At sige indirekte det hans eget skyld i døden er manglede på respekt. For du ved ikke hvad der sket.
Du gir udtryk for han var en dårlig familiefar, og boller udenom sin kone, og han fortjener døden. Du burde skamme dig.

På en side har du ondt konen og barnet men alligevel ikke. Jeg forstår dig squ ikke.

Hvis et dødt menneske ikke respekterede sig selv og andre, da han levede, skal det da frem, uanset hvor pinligt eller afslørende det er.

Sagen viser et glemt af den morel, som mange vesterlandske mænd viser når de er i Thailand.

Den afdøde var på grissebassen, ingen tvivl om det. Han opførte sig ikke ret pænt. Uanset hvor få detaljer der er fremme på officielt hold, kan vi alle sikkert godt blive enige om den ene ting.

swed
En person er slået ihjel , og det er jo dybt tragisk for hans nærmeste familie, og de konsekvenser det måske får for hans kone og barn kan man kun gætte på , men når det er sagt så er der nok mange som mig som gerne vil vide hvad der egentlig skete , hvem startede ? hvorfor kom de op og slås , var det et overfald , var det et uheld , var det ham eller englænderne der var de gale ?
Husk dette er et debatforum
Swed

Webmaster
Sagen er også oppe i det seneste nummer af den skandinaviske sektion af Pattaya People:
-
http://www.pattay...an_258.pdf

Men man bliver nok ikke meget klogere end følgende:
Der verserer adskillige ikke samstemmende versioner af handligsforløbet, og vi ser frem til, at politiets efterforskning kaster bedre lys over sagen.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
noisnabo
swed skrev:
En person er slået ihjel , og det er jo dybt tragisk for hans nærmeste familie, og de konsekvenser det måske får for hans kone og barn kan man kun gætte på , men når det er sagt så er der nok mange som mig som gerne vil vide hvad der egentlig skete , hvem startede ? hvorfor kom de op og slås , var det et overfald , var det et uheld , var det ham eller englænderne der var de gale ?
Husk dette er et debatforum

Denne artikel om dødsfaldet har cirka 25 kommentarer.

http://www.scanda...ws_id=7419

Der er mindst een af de fyre som kommenterer, som var meget meget tæt på alt det, der skete.

Kommentarerne giver på engelsk den bedste forklaring, som jeg har set indtil nu.

De nederste kommentarer er af gode grunde de mest informative.

Beklager, ser først nu, at en anden henviser til samme link, kommentarerne nævnes dog ikke, så jeg lader dette indlæg stå.
Redigeret af noisnabo d. 09/10-2010 11:12

Jay
tMike@ScandAsia:

Mr. Jensen arrived with his wife, send her ahead to her family and spend several days in this hotel room with several prostitutes !! The whole fight started over some prostitutes !! Mr. Jensen did not know that 1 of the ladies is married to one of the british guys.. She slept in his room, together with her girlfriend untill the husband arrived suddenly.. When Mr. Jensen arrived at the bar (a little drunk) he did not know the man she was sitting next to, was her husband !! He wanted her to come with him to his room..
Being a little drunk he could not accept the fact that she was going with another man that evening.. After the police had left he went back and hit the husband from behind, he did not know the husband his friend was sitting next to him, so they beat him up together and he was hit with a stone to the head..

I know all this is nobody's business, i only want to say that if he had stayed with his wife and son, instead of spending time and fighting over prostitutes he was still alive today !! It's just not worth it to die over a prostitute while you have a wife and a new born son !!

Actually the police already have the details i'm telling here !!
The british guys are still locked up, and it looks like they will be charged with Voluntary manslaughter !! At least the guy who hit him on the head with a stone.
The 3 thai ladies are set free, because they said that they took the money to go buy medicine and bandages to help fix him up. There is no camera footage about what happened inside the room, so if they stick by the story, nobody can prove different

Amagerdreng
Man kan jo altid være bagklog men hvad sagde jeg tidligere i denne tråd. "Der er alt to sider af en historie" og nu er vi da blevet lidt klogere. Håber mere følger.

MonsunMan
Efterlyst for drab på dansk turist

http://ekstrablad...439041.ece

Police identify attacker of Danish man who died after returning to settle bar fight

http://www.pattay...ws09.shtml

Kongensbarpattaya
tIL JERES ORIENTERING KAN JEG FORTÆLLE JER AT LARS TOFT JENSEN BISÆTTES TIRSDAG D. 2 NOVEMBER I gL . ØLSTYKKE KIRKE
TIDSPUNKTET KAN JEG DESVÆRRE IKKE. MEN DEM AF JER DER KENDTE HAM KAN JO MØDE OP. TAK
Kongen
Henrik Matthiassen

joensen
Nu har jeg læst samtlige indlæg plus en masse andre ting om denne sag.
Først vil jeg lige sige at en englænder blev brutalt myrdet i København for et styke tid siden, da han spurgte en dansker om en cigaret, det kan man da kalde afstumpet vold begået af en dansker og ikke af en engelsk hooligan.
Der næst spørger jeg også mig selv, hvad hulen laver manden i Pattaya, sammen med andre damer, imens hans kone og nyfødte barn er taget til familien. Det kan også være at manden finder det sjovere at fordrive tiden i Pattaya end i en lille landsby i Isaan.
Det er da trist at han skulle dø, men hvad jeg har læst om sagen så var han nok ikke så uskyldig som først antaget.

Lad os få indføre noget dødstraf for at være et svin..Shock er det ikke nogle af jer der siger det?
Redigeret af d. 29/10-2010 18:08

Spring til debat: