Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya
Boes
555555555 de anonyme rygklappere mobiliserer. Hans indlaeg taler sq da for sig selv LOL LOL
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

chaingmai
pattaya, er ikke være end så mange andre turiststeder,det er da klart, at det tiltrækker mange også de dårlige elementer jeg har været der og ja det er ikke mit favorit sted,uden jeg havde nogle dårlige oplevelser med thair, men en aften jeg besøgte en dansk bar,mødte jeg nogle landsmænd som ihærdigt prøvede på at overbevise mig om at min som jeg har været gift med i 12 år kun var ude på at tage r.... på mig og hvis jeg ikke kunne se det var jeg for dum, men hvis nogen absolut skal være dum må det være min kone, for der er intet og ta,for mange år siden, da de amerikanske soldater i tyskland kom til københavn på orlov ja da stod de danske piger parate og villige til at tage imod dem,og mange blev med tiden gift med en,ligesom pigerne i pattaya,så klap lige hestenTil hest

Gokinok
"It was the Law of the Sea, they said. Civilization ends at the waterline.

Beyond that, we all enter the food chain, and not always right at the top."

Pattaya er en kloak hvor verdens afskum samles og flyder ud i det store intet.

Man kan vel også sige at være tættere på Buddhismen derude, liv og død betyder ikke det store, det er kick'et man går efter!

Doc Phil. Ki Nok

PS: Pas nu din residens, oh great Expat Boes!

Pfft
Redigeret af Gokinok d. 07/10-2010 15:42

Boes
Gokinok skrev:
"It was the Law of the Sea, they said. Civilization ends at the waterline.

Beyond that, we all enter the food chain, and not always right at the top."

Pattaya er en kloak hvor verdens afskum samles og flyder ud i det store intet.

Man kan vel også sige at være tættere på Buddhismen derude, liv og død betyder ikke det store, det er kick'et man går efter!

Doc Phil. Ki Nok

PS: Pas nu din residens, oh great Expat Boes!

Pfft

Oh big docent i fuglelort
Det sidste PS opfattes som en trussel !
Prov dog at holde stilen ! Og spil med aabne kort.
Kopi til Webb
Redigeret af Boes d. 07/10-2010 16:19
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Jay
Pattaya er et dejligt sted, med en masse glade mennesker...

Sun baby

bagerbager
Jay skrev:
Pattaya er et dejligt sted, med en masse glade mennesker...

Sun baby
kan kun være enig med dig om det.har ikke på mine 4 ture til thailand oplevet noget negativt,altid smilende og høflige thaier. men nu er jeg jo også klog nok til ikke at opføre mig åndsvag og spille smart.så der er jo nok noget om det med at man bliver behandlet som man behandler andre. har prøvet de fleste barer i soi diana og der har altid været roligt og fin stemning. kunne ikke tænke mig at tage andre steder hen i thailand uden først at have været i pattaya.

thaikurt1
Jeg har så valgt at bo i Pattaya og ikke i en tilfældig by et sted i thailand.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Payanak
larsen99 skrev:
Payanak skrev:
Pattaya er perfekt til sexferier.
Altså hvis man skal sige noget positivt...
Der er jo også alle golfbanerne, det er da også positivt, hvis altså man spiller golf Smile

Ja i den form for golf jeg spiller, er det køllen der skal i hul.
Har taget adskillige omgange i den seneste tid, og altid hole-in-one.
Dog er det foregået her i Bangkok, men måske jeg skulle tage på golfkølle ferie i Pattaya.

Brasmus
Payanak skrev:
larsen99 skrev:
Payanak skrev:
Der er jo også alle golfbanerne, det er da også positivt, hvis altså man spiller golf Smile

Dog er det foregået her i Bangkok, men måske jeg skulle tage på golfkølle ferie i Pattaya.

Et utroligt plat indlæg......
Bliv dig voksen mand.

Sad

ener37
Synes Pattaya er et dejligt sted. Har lige været afsted i 16 dage. Det var hér i regntiden, så der var ikke så mange turister som der plejer, det var faktisk rart. Boede i Jomtien som jo er lidt mere stille og rolig hvis man kan sige sådan, men var bare en fed tur. Kan kun sige det ikke er sidste gang jeg tager til Jomtien/Pattaya selvom man bør se mere af den virkelige thai-kultur andre steder. Men som single kan jeg kun anbefale stedet - dejlige strande især på Koh Larn, søde piger, god thaimad og i det hele taget bare dejlige mennesker. Det er som at få enspand kold vand i hovedet når man kommer hjem til hverdagen igen

buffalo
Det siges at Pathaya er andet end hor og druk,jeg har bare ikke set det,jeg var der i 2001 i 3 uger og det har jeg ikke tænkt mig at gøre om,i 2009 var jeg der i 5 timer og retunerede nord på igen samme aften da jeg ikke kunne li lugten i bageriet ludere og lommetyve og små plattenslagere over alt og en frygtelig masse skide fulde lidderlige mænd på kød jagt....Til hest nej føj da,nu er jeg ikke ligefrem afholdsmand selv det ville være synd at sige,meen der er dog grænser for hvad jeg anser for værene sømmelig optræden i et fremmed land................og vi er fremmede og bør respektere landet som vi er gæster iTil hest
Stol aldrig på en prut
]

natty
Faldt lige over denne statistik fra januar 2009:
Saturday, January 17, 2009
Pattaya Crime report. Januari 2009.
Pattaya News Crime report.

- Crime report Foreigners in Pattaya;

* 29-01-2009. German falls from 2nd floor balcony.
* 28-01-2009. Australian hangs himself.
* 27-01-2009. Unknow Foreigner falls to his Death.
* 26-01-2009. Australian Beating by 7 Thai men.
* 24-01-2009. South Korean Credit Card Fraudster arrested.
* 23-01-2009. 7 Sri Lankan scammers arrested.
* 21-01-2009. Italian Pedophile arrested.
* 20-01-2009. Drug Party in South Pattaya, 3 Frenchmen arrested.
* 19-01-2009. Spanish foreigner victim of thieves at South Pattaya.
* 19-01-2009. Danish Foreigner dies in Hotel Room.
* 15-01-2009. Foreigner from Sweden Dies at Jomtien Beach.
* 14-01-2009. Frenchamn stabbed by his Thai wife.
* 10-01-2009. Swedish man dead in Hotel room.
http://holidaypat...gspot.com/

Namprik
Hor og druk.

Jeg har brugt PTY til hor og druk da jeg var en ungersvend.........og ?
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Payanak
Brasmus skrev:
Payanak skrev:
larsen99 skrev:
Payanak skrev:

Et utroligt plat indlæg......
Bliv dig voksen mand.

Sad

Rolll

thaikurt1
Her er et solskin historien om Pattaya School for the Blind
fra Pattaya Mail.Come here sun

http://www.pattay...nity.shtml

Dem som har være i Pattaya har i nogen sinde være ude og se Faderen Ray børnehjem.Wink
Redigeret af thaikurt1 d. 08/10-2010 06:07
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

sni
Jeg syntes det er sjovt,at hver gang Pattaya er oppe i en tråd, farer folk i blækhuset,og det er sgu godt nok nogle grimme ord der bruges om byen.Det virker som om at man skal havde en mening om byen,og helst negativ. Jeg har ikke selv været i Pat, men tror jeg tager et par dage der næste gang jeg er i Thailand.Jeg har mange bekendte som enten bor, eller har været på ferie der. De taler allesammen ganske positivt om stedet.Men det er selvfølgelig smag og behag. Nogen vil havde moderen,andre datteren.Men jeg har sgu svært ved at tro på at det skulle være så negativt som nogen giver udtryk for.

Nå, det var bare Rønnebærene der var blevet lidt sureHammer
Fortsat god dag til alle.
Steen

vandango
Pattaya er såmænd en udmærket by, men en bred vifte af underholdning, man ikke finder andre steder.

Kan godt lide at høre gammel live rockmusik og få nogle pils til, finder de tilbud over alt i byen, kender ikke noget sted hvor udbuddet er så bredt og mangfoldigt.

Super restauranter lige fra traditionel thaimad - til de fedeste bøffer fra Argentina, der er til at betale.

Udflugter - shows i rigelig mål, der kan holde en beskæftiget under en ferie samt et vildt natteliv, hvis det er det man er til.

strandliv nej - der tager jeg til Jomtien, der er vandet meget renere.

Der bor en del Danskere og andre nationaliteter derude, som jeg holder meget af at tilbringe en del tid med, har også i dag og i går haft kontakt, med nogle danskere fra Pattaya, som glæder sig meget til at se mig, når jeg snart tager afsted.

Pattaya er en fed by, med både et dansk og internationalt islæt, som gør at jeg ofte glemmer lille Danmark, så må vi heller ikke glemme, hvor godt Thaierne behandler os - trods alt?

kimberg
vandango skrev:
Pattaya er såmænd en udmærket by, men en bred vifte af underholdning, man ikke finder andre steder.

Kan godt lide at høre gammel live rockmusik og få nogle pils til, finder de tilbud over alt i byen, kender ikke noget sted hvor udbuddet er så bredt og mangfoldigt.

Super restauranter lige fra traditionel thaimad - til de fedeste bøffer fra Argentina, der er til at betale.

Udflugter - shows i rigelig mål, der kan holde en beskæftiget under en ferie samt et vildt natteliv, hvis det er det man er til.

Der bor en del Danskere og andre nationaliteter derude, som jeg holder meget af at tilbringe en del tid med, har også i dag og i går haft kontakt, med nogle danskere fra Pattaya, som glæder sig meget til at se mig, når jeg snart tager afsted.

Pattaya er en fed by, med både et dansk og internationalt islæt, som gør at jeg ofte glemmer lille Danmark, så må vi heller ikke glemme, hvor godt Thaierne behandler os - trods alt?

Lige præsis.
Pattaya er den fedeste by på jorden. Specielt når man ikke er til kedelige / aktive ferier.

Mvh. Kim Cheers Angel Yo baby

Payanak

Men stadig beskidt og ulækkert iforhold til alle andre steder i landet.
Men på en sexferie ser man det jo igennem lyserøde briller...

thaikurt1

Selv og vi bo i Jomtien og det så ville være den nemmeste hvis vi skulle på stranden kunne vi ikke finde på at går vandet da det ikke er særlig rent..

Så helle køre 10 km for at nyde stande livet er er vandet lidt mere ren og så slippe man for dem der går og sælger.
Redigeret af thaikurt1 d. 08/10-2010 13:11

Spring til debat: