Se indlæg
Pattaya
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 07/10-2010 04:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Da der er blevet skrevet meget om Pattaya i mange indlæg og da det se ud til at mange godt vil diskuter om Pattaya. Derfor har jeg oprette denne tråde så man har mulig for her at kommer deres menig. om Pattaya. [img]http://i994.photobucket.com/albums/af61/thaikurt1/Pattaya.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i994.photobucket.com/albums/af61/thaikurt1/189.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af thaikurt1 d. 07/10-2010 04:24 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 07/10-2010 09:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
[quote]Thaikurt1 skrev: Da der er blevet skrevet meget om Pattaya i mange indlæg og da det se ud til at mange godt vil diskuter om Pattaya. Derfor har jeg oprette denne tråde så man har mulig for her at kommer deres menig. om Pattaya. [img]http://i994.photobucket.com/albums/af61/thaikurt1/Pattaya.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i994.photobucket.com/albums/af61/thaikurt1/189.jpg[/img] is not a valid Image.[/quote Tak - Så kan vi skåne de efterladte til Lars , for mere skidt. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
SangSomCoke |
Lagt på d. 07/10-2010 09:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 34 |
Heaven or hell? Tjae, har personligt kun oplevet gode ting i Pat. Men hold kæft hvor har jeg set og lagt øre til meget skidt
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all. |
|
|
TigerZ |
Lagt på d. 07/10-2010 10:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Er sjovt nok et par dage eller to, men gider ikke bruge mere end et par dage der nede. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 10:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Pattaya er perfekt til sexferier. Altså hvis man skal sige noget positivt... |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 07/10-2010 11:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Bangkok ja selv Udon Thani er da perfect til sexferie. Intet ondt at sige om Pattaya, kom der selv hele tiden i mine unge dage. Nu kommer jeg hvis jeg skal besøge nogen.. |
|
|
Lagt på d. 07/10-2010 11:21
|
|
Begynder Antal indlæg: |
sexferier kan man holde i alle byer i thailand, selv i de muslimske nede i syd. blandt "normale danskere” er alle enlige mænd der rejser til thailand, sexgale afvigere, som de danske kvinder ikke gider have noget ved, derfor tager de til thailand. de mest håbløse af mændene, gifter så oven i købet med en thaipige, og kalder hende en kone, imens omverden tænker sit. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 12:13
|
de mest håbløse af mændene, gifter så oven i købet med en thaipige, og kalder hende en kone, imens omverden tænker sit. Nu er jeg ikke gift...men synes egentligt det ville være praktisk at være det hernede. I DK ville jeg hellere have en dansk pige. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 12:17
|
Bangkok ja selv Udon Thani er da perfect til sexferie. sexferier kan man holde i alle byer i thailand, selv i de muslimske nede i syd. Ja, men mon ikke det er sjovere i Pattaya, da der er mere af det hele, og ingen ser skævt til nogen...sådan da!? Patong på Phuket er også snart et lille Pattaya. |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 07/10-2010 12:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
bkk skrev: sexferier kan man holde i alle byer i thailand, selv i de muslimske nede i syd. blandt "normale danskere” er alle enlige mænd der rejser til thailand, sexgale afvigere, som de danske kvinder ikke gider have noget ved, derfor tager de til thailand. de mest håbløse af mændene, gifter så oven i købet med en thaipige, og kalder hende en kone, imens omverden tænker sit. Det er da godt nok noget af en udmelding/påstand at fremkomme med. En utrolig grov generalisering. Her gik stakkels lille jeg og troede, at jeg var bare sådan "nogenlunde normal" men, men, men....... . |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 07/10-2010 12:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
bkk skrev: Noget ævl at skrive i mine øjne... Ja lad endelig nøjes med en kornfed jysk bondekone, som lugter af grisestald..sexferier kan man holde i alle byer i thailand, selv i de muslimske nede i syd. blandt "normale danskere” er alle enlige mænd der rejser til thailand, sexgale afvigere, som de danske kvinder ikke gider have noget ved, derfor tager de til thailand. de mest håbløse af mændene, gifter så oven i købet med en thaipige, og kalder hende en kone, imens omverden tænker sit. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 07/10-2010 12:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Orker ikke at lawse traaden, men hvis jeg var sibgle og ved godt helbred ville jeg maaske vcaelge PTY, nu er jeg 47, gift og alkohohileker { toerlagt } saa PTY er ikke noget for mig mere.
Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 07/10-2010 12:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Går da stærkt ud fra at BKK's indlæg er ironisk ment.... |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 07/10-2010 13:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Payanak skrev: Der er jo også alle golfbanerne, det er da også positivt, hvis altså man spiller golf
Pattaya er perfekt til sexferier. Altså hvis man skal sige noget positivt... |
|
|
sattahip |
Lagt på d. 07/10-2010 14:32
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
bkk skrev: sexferier kan man holde i alle byer i thailand, selv i de muslimske nede i syd. blandt "normale danskere” er alle enlige mænd der rejser til thailand, sexgale afvigere, som de danske kvinder ikke gider have noget ved, derfor tager de til thailand. de mest håbløse af mændene, gifter så oven i købet med en thaipige, og kalder hende en kone, imens omverden tænker sit. Hold da helt op, sikken en udmelding at komme med, ja , undskyld men jeg plejer ikke at kommenterer sådanne indlæg, med dit er virkeligt uforskammet, du kan ikke tillade dig at generaliserer alle over en kam, skam dig. Vil ikke håbe at jeg møder personer som dig, skulle det ske, så skal jeg da nok komme væk, jeg vil under ingen omstændigheder kunne forveksles til at være en ven med dig. Ja undskyld at jeg måske lyder grov i min udlægning, med det du skriver gavner absolut ingenting i forholdet dansk/ thai . Med venlig hilsen Sattahip |
|
|
Boes |
Lagt på d. 07/10-2010 14:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Namprik skrev: Orker ikke at lawse traaden, men hvis jeg var sibgle og ved godt helbred ville jeg maaske vcaelge PTY, nu er jeg 47, gift og alkohohileker { toerlagt } saa PTY er ikke noget for mig mere. Yes ! Tørlagt Jeg formoder at: sibgle betyder single ? vcaelge betyder vælge ? og alkohohileker betyder alkoholiker ? lawse ? kan jeg ikke tolke . Alkolaas paa computeren tror jeg ville gavne baade dig og dit firma "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 07/10-2010 15:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Det er da godt at Doktor Boes har tid til at give "gode" råd her i tråden, men da den handler om Pattaya, og Boes jo åbenbart hygger sig i sit lille "Scandinavian Residence" (hvilket afskyeligt, typisk dansk fladpandenavn, kald det dog noget Thai, du er i Thailand, mand! ) down south, så var det måske en god ide at koncentrere sig om det projekt istedet? Go ki nok Redigeret af Gokinok d. 07/10-2010 15:08 |
|
|
flyer |
Lagt på d. 07/10-2010 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Boes skrev: Namprik skrev: Orker ikke at lawse traaden, men hvis jeg var sibgle og ved godt helbred ville jeg maaske vcaelge PTY, nu er jeg 47, gift og alkohohileker { toerlagt } saa PTY er ikke noget for mig mere. Yes ! Tørlagt Jeg formoder at: sibgle betyder single ? vcaelge betyder vælge ? og alkohohileker betyder alkoholiker ? lawse ? kan jeg ikke tolke . Alkolaas paa computeren tror jeg ville gavne baade dig og dit firma Boes det siger mere om dig end det gør om Namprik!!! kig på tastaturet så har du svaret: laese! Du lyder super klog så det skuffer mig at du ikke kunne se det!!! Prøv dog at udvise lidt respekt!! Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
sank |
Lagt på d. 07/10-2010 15:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja sådan ender alle tråde om Pattaya ?? straks kommer alle de erfarne Pattaya hadere på banen |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 07/10-2010 15:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Tror nærmere det bare er hadere generelt...... + person fnidder skal der åbenbart altid til - vor herre bevars |
|
Spring til debat: |