Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Thai massage...på den hårde måde!
|
|
sony |
Lagt på d. 06/10-2010 20:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg må indrømme jeg kan ikke se det
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 07/10-2010 05:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 145 |
Hmm... Kan heller ik se det. Kan kun se at det starter med at han holder om hendes og tager fat i hendes ene arm, men ser ik noget kamera eller pung |
|
|
SangSomCoke |
Lagt på d. 07/10-2010 06:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 34 |
Hmm.. Hvor skulle hun gemme omtalte pung og kamera??? Lidt nyt liv til tråden.. Nu hvor vi snakker Thaimassage på den hårde måde, og folk så gladeligt vil diskutere hvad det er der egentlig sker i videoen, kan i så ikke også lige fortælle mig hvad det rent faktisk er tossen fra UK siger i følgende klip, der får bægeret til at flyde over? http://www.youtub...re=related ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 07/10-2010 06:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Har ej laest traaden, men hvor hun skulle gemme dit og dat....den har jeg sq da regnet ud.. Jim, nej...Hii BIG mak mak ja.............. Redigeret af Namprik d. 07/10-2010 07:01 |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 07/10-2010 11:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Jeg ville umiddelbart tro, at de kender hinanden i forvejen og ikke at det er et tilfældigt møde. //sonni |
|
|
flyer |
Lagt på d. 07/10-2010 14:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
God underholdning Det er påfaldende at alle videoklip er lidt mørke i det...... Måske folk har fået lidt for meget inden for vesten så de glemmer hvordan man behandler andre mennesker!? Bare fordi andre mennesker ikke engang har respekt for sig selv, behøver man jo ikke at behandle dem respektløst!!! Fordi man ankommer til LOS med røven fuld af penge er man nødvendigvis ikke blevet konge og derfor behøver man heller ikke at opføre sig som en sådan! Behandl andre som du selv vil behandles og vis dem den fornødne respekt også selv om man er blevet "lidt" beruset, så kommer man længst.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |