Se indlæg
Danske død i Pattaya
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 06/10-2010 13:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Er skrevet en del andet som ikke har med denne tråd at gøre. meget vås om hvor BAd pattaya er osv osv. men Jay går et skridt videre og i mine øjne er det ok. Vi har alle vores menninger.. Jeg har skrevet hvad jeg mener om denne sag tidligere. Jeg har ondt af familien. hvad det 100% skete, kommer vel ikke frem. er for mange ???????? tegn i denne sag syntes jeg. |
|
|
Jay |
Lagt på d. 06/10-2010 16:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
HALLO! dette er en tråd om "nyheden om en død mand i Pattaya", ikke en "RIP-send-din-sidste-hilsen-tråd"...så derfor vil jeg mene at det er ok at debatere.....tænk selv før du skriver MakMak...ellers gå her ind: http://mindet.dk/ ingen ved endnu hvad der skete med den dansker...og hvem ved, måske fortjente han et par på kassen?? dette par på kassen blev måske lidt hårdere end forventet...men åbenbart ikke hårdere end at han kunne drikke videre i byen....har han igen været provokerende at høre på eftersom 3 thai'er følger ham? har konen været sur på ham?? har englænderne betalt dem?? vi kan ikke bruge rygter til noget...men folk opfører sig sgu mærkeligt i Pattaya og jeg betragter ikke en værtshus ejer på pubcawl i Pattaya som "en af vor egne".... og ja, et lille barn er blevet faderløs...men dette er fandeme hverdag i Pattaya og Thailand..folk boller på kryds og tværs, børn bliver født uden far....folk bliver skilt efter 2 års ægteskab og ét barn...folk tænker sgu med pikken og pengepungen....i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. ...dog prøver jeg stadig at råbe højt om det...gang på gang mødt af folk som skyder mig ned...med falske pile af tom empati og politisk korrekthed... |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 06/10-2010 16:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Jay skrev: HALLO! dette er en tråd om "nyheden om en død mand i Pattaya", ikke en "RIP-send-din-sidste-hilsen-tråd"...så derfor vil jeg mene at det er ok at debatere.....tænk selv før du skriver MakMak...ellers gå her ind: http://mindet.dk/ ingen ved endnu hvad der skete med den dansker...og hvem ved, måske fortjente han et par på kassen?? dette par på kassen blev måske lidt hårdere end forventet...men åbenbart ikke hårdere end at han kunne drikke videre i byen....har han igen været provokerende at høre på eftersom 3 thai'er følger ham? har konen været sur på ham?? har englænderne betalt dem?? vi kan ikke bruge rygter til noget...men folk opfører sig sgu mærkeligt i Pattaya og jeg betragter ikke en værtshus ejer på pubcawl i Pattaya som "en af vor egne".... og ja, et lille barn er blevet faderløs...men dette er fandeme hverdag i Pattaya og Thailand..folk boller på kryds og tværs, børn bliver født uden far....folk bliver skilt efter 2 års ægteskab og ét barn...folk tænker sgu med pikken og pengepungen....i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. ...dog prøver jeg stadig at råbe højt om det...gang på gang mødt af folk som skyder mig ned...med falske pile af tom empati og politisk korrekthed... I respekt for LJ og hans efterladte, undlader jeg at kommentere dine indlæg fremover. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 06/10-2010 17:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Jay skrev: HALLO! dette er en tråd om "nyheden om en død mand i Pattaya", ikke en "RIP-send-din-sidste-hilsen-tråd"...så derfor vil jeg mene at det er ok at debatere.....tænk selv før du skriver MakMak...ellers gå her ind: http://mindet.dk/ ingen ved endnu hvad der skete med den dansker...og hvem ved, måske fortjente han et par på kassen?? dette par på kassen blev måske lidt hårdere end forventet...men åbenbart ikke hårdere end at han kunne drikke videre i byen....har han igen været provokerende at høre på eftersom 3 thai'er følger ham? har konen været sur på ham?? har englænderne betalt dem?? vi kan ikke bruge rygter til noget...men folk opfører sig sgu mærkeligt i Pattaya og jeg betragter ikke en værtshus ejer på pubcawl i Pattaya som "en af vor egne".... og ja, et lille barn er blevet faderløs...men dette er fandeme hverdag i Pattaya og Thailand..folk boller på kryds og tværs, børn bliver født uden far....folk bliver skilt efter 2 års ægteskab og ét barn...folk tænker sgu med pikken og pengepungen....i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. ...dog prøver jeg stadig at råbe højt om det...gang på gang mødt af folk som skyder mig ned...med falske pile af tom empati og politisk korrekthed... En af vor egne er du vist ikke. Hvad kommer du i Thailand for? |
|
|
Jay |
Lagt på d. 06/10-2010 17:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
du mener hvad skal jeg i Thailand hvis jeg ikke gider slåskampe og pubcawl i Pattaya omgivet af to ludere og en ladyboy, mens min kone passer babyen derhjemme...... ja, så er der jo ikke så meget at komme for i Thailand...så nej, åbenbart ikke en af jeres egne... |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 06/10-2010 18:01
|
i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. Tja, med følelserne så meget uden på tøjet så kan det undre hvad du laver i Thailand. Det var det jeg mente. |
|
|
natty |
Lagt på d. 06/10-2010 18:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg må støtte Jay i det her. Vi udtrykker os forskelligt og er absolout ofte ueninge. Men jeg kan ikke se at det skulle være så forfærdeligt at diskutere Pattaya i den her sammenhæng. Det er jo trods alt sket der og der sker mange forbrydelser i det område, Sidste gang jeg så lokal-tv der var hovednyhederne strandvaskere, flyvende faranger, faranger som har begået "selvmord" ved at hænge sig selv selvom de var bagbundet med hænderne på ryggen og så videre. Måske er det de lokale medier, som selv er skyld i den måde Pattaya udstiller sig selv på? Selvfølgelig er der også en anden side af Pattaya, men de negative er der i stor målestok. Men sjovt at man skal beskyldes for ikke at kende Pattaya, fordi man udtaler sig negativt om stedet. Og hvad er det med ikke at være en af vore egne? Kan slet ikke forstå det udsagn, bare fordi man har forskellige meninger og holdninger. Gudskelov er der mange måder at have relationer med Thailand på end at være "en af vore egne" og gå på danske barer, eller gå på luderbarer og hyle blandt de haner man er iblandt. Enhver er velkommen til at kalde mig idiot eller mongol eller mene jeg skal holde kæft. Mine skuldrer er brede nok til at bære det, men nej så er jeg ikke "en af vore egne" og ønsker det heller ikke. Det er som om det tidligere er blevet skrevet manges holdning at man skal "holde kaje" hvis man ikke er enig med flertallet her. Ja nu fik jeg så svaret på mange af de indlæg der har været her på en gang. Og vil til sidst understege at jeg synes det er tragisk at et lille barn har mistet sin far, som det sker dagligt, blandt danskere, thaier og alverdens nationaliteter, og det er tragisk at han er død. Som jeg har skrevet tidligere, synes jeg ikke nogen fortjener det. Redigeret af natty d. 06/10-2010 18:34 |
|
|
Brasmus |
Lagt på d. 06/10-2010 18:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 131 |
Payanak skrev: [quote]Jay skrev: HALLO! dette er en tråd om "nyheden om en død mand i Pattaya", ikke en "RIP-send-din-sidste-hilsen-tråd"...så derfor vil jeg mene at det er ok at debatere.....tænk selv før du skriver MakMak...ellers gå her ind: http://mindet.dk/ ingen ved endnu hvad der skete med den dansker...og hvem ved, måske fortjente han et par på kassen?? dette par på kassen blev måske lidt hårdere end forventet...men åbenbart ikke hårdere end at han kunne drikke videre i byen....har han igen været provokerende at høre på eftersom 3 thai'er følger ham? har konen været sur på ham?? har englænderne betalt dem?? vi kan ikke bruge rygter til noget...men folk opfører sig sgu mærkeligt i Pattaya og jeg betragter ikke en værtshus ejer på pubcawl i Pattaya som "en af vor egne".... og ja, et lille barn er blevet faderløs...men dette er fandeme hverdag i Pattaya og Thailand..folk boller på kryds og tværs, børn bliver født uden far....folk bliver skilt efter 2 års ægteskab og ét barn...folk tænker sgu med pikken og pengepungen....i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. ...dog prøver jeg stadig at råbe højt om det...gang på gang mødt af folk som skyder mig ned...med falske pile af tom empati og politisk korrekthed... En af vor egne er du vist ikke. Hvad kommer du i Thailand for?[/quote] Hvad vil det sige, at være en af vor egne? Payanak..... Måske du kunne forklare lidt nærmere. Har det noget med "politisk korrekthed" at gøre. Jeg er iøvrigt meget enig med en stor del at det Jay skriver. . Redigeret af Brasmus d. 06/10-2010 18:33 |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 06/10-2010 18:53
|
Noget fuck at fyrer af.!!!! Ikke en af vores egne.!!! Hvad og hvem er en af vores egne.? Hvordan skal man være/opfører sig for at være en af vore egne..????? |
|
|
sony |
Lagt på d. 06/10-2010 19:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Noget helt andet er hvorfor har der ikke været noget i tv avisen eller tv 2 nyhederne? De plejer da ellers altid at komme med sådan nogle nyheder.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 06/10-2010 19:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Det er på textTv. sony skrev:
Noget helt andet er hvorfor har der ikke været noget i tv avisen eller tv 2 nyhederne? De plejer da ellers altid at komme med sådan nogle nyheder. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
RPM |
Lagt på d. 06/10-2010 19:35
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
Lyder som en mand med kort lunte. kommentar paa facebook, 11. august kl 0754 LJ - Tak til alle min dreng bliver støre og smuk som sin far ggg måske moren 11. august kl. 0756 LT - lyder dejligt,så må vi håbe det er moderens temprament Gg, så han ikke render rundt med blå øjene :0)) kan du ikke sætte et billede ind af ham :0)) |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 06/10-2010 19:51
|
Tråden er kørt helt af sporet. Stakkels familie. Slut herfra. |
|
|
steengaard |
Lagt på d. 06/10-2010 20:08
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
RIP LARS JENSEN !!! Det er med stor sorg i mit hjerte at kunne konstantere dette er min ven Lars Jensen... Lars har for kort tid siden fået en søn, med sin dejlige kone... Alle vi fra ølstykke som voksede op i bydelen sammen er rystede.... Må de personer som har forrettet denne ugerning blive straffet på behørig THAILANDSK VIS !!! RIP Steengaard |
|
|
MakMak |
Lagt på d. 06/10-2010 21:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Jay skrev: HALLO! dette er en tråd om "nyheden om en død mand i Pattaya", ikke en "RIP-send-din-sidste-hilsen-tråd"...så derfor vil jeg mene at det er ok at debatere.....tænk selv før du skriver MakMak...ellers gå her ind: http://mindet.dk/ ingen ved endnu hvad der skete med den dansker...og hvem ved, måske fortjente han et par på kassen?? dette par på kassen blev måske lidt hårdere end forventet...men åbenbart ikke hårdere end at han kunne drikke videre i byen....har han igen været provokerende at høre på eftersom 3 thai'er følger ham? har konen været sur på ham?? har englænderne betalt dem?? vi kan ikke bruge rygter til noget...men folk opfører sig sgu mærkeligt i Pattaya og jeg betragter ikke en værtshus ejer på pubcawl i Pattaya som "en af vor egne".... og ja, et lille barn er blevet faderløs...men dette er fandeme hverdag i Pattaya og Thailand..folk boller på kryds og tværs, børn bliver født uden far....folk bliver skilt efter 2 års ægteskab og ét barn...folk tænker sgu med pikken og pengepungen....i starten kunne jeg græde bare ved tanken, men jo flere gange jeg sætter mine fødder i steder og miljøer som disse, jo mindre rør det mig..afstumpet? måske, men det er sgu sådan verden er idag...det ikke sortseer, men ganske enkelt realismen.. ...dog prøver jeg stadig at råbe højt om det...gang på gang mødt af folk som skyder mig ned...med falske pile af tom empati og politisk korrekthed... Jay du er sku GAY Du lukker mere lort ud, end de gør i Ungarn. Redigeret af MakMak d. 06/10-2010 21:44 |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 06/10-2010 21:52
|
Hmmmm.. Lukker en Gay mere lort ud end andre.??? Igen så skal folk som ikke er enige og har en anden mening ned med nakken... lavt når dette er en dabatside og dermed forstås ytre hvad man vil... |
|
|
natty |
Lagt på d. 06/10-2010 21:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Og hvad har Ungarn nu med noget at gøre? Diskuter dog sagen i stedet for at komme med dumme bemærkninger MakMak. Hvad har du selv at deltage med MakMak end oneliners og at andre lukker lort ud. ? Skriver ikke hvad du selv gør. |
|
|
John |
Lagt på d. 06/10-2010 21:59
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
MakMak skrev: Jay du er sku GAY Du lukker mere lort ud, end de gør i Ungarn. Sådan taler vi ikke til hinanden her, rød prik givet. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 06/10-2010 22:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
jeg syns det er tidt at jeg hoere at englændere er op og slaa med ander falanger i thailand .. jeg kan tage fejl men jeg har sev oplevet det hvor mig og konen var i NANA og hykke os med et par oeller og danse ledt rund kom konen uhelti til at vaelte en englændere oeld paa gulvet hvor jeg skoente mig hend til manden og sige unskyl og tilbye ham en ny paa min bekosning det svar jeg fik tilbage var et slad i hovet han naade heller ik mere saa hoppet de 10 danse piger ned og hoppet paa ham dam han fik taesk naa men ik nok med det.. efter de hade faade smidt ham ud gik der ik linger en 5 minuter efter hvor han kom loebne igemmen baren for at faa fat paa mig igen men loool han naade ik 50% af vejen foer at alle de piger hoppet paa ham igen og denne gang fik han virklig taesk af de bar piger + at han blev vist helt ud af nana jeg ar da ogsaa varet i pattaya et par gang bestemt ikke det sted jeg syns best om i thailand men det er ikke pga de thai folk der kommer/lever der mere pga der er saa mange udlaning der kommer til thailand i kort tid og ikke kender den maade man skal opfoere sig paa og dem vil jeg helst ikke samlines med Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
MakMak |
Lagt på d. 07/10-2010 00:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
John skrev: MakMak skrev: Jay du er sku GAY Du lukker mere lort ud, end de gør i Ungarn. Sådan taler vi ikke til hinanden her, rød prik givet. Admin. Du er velkommen til at slette mig. Jeg ønsker ikke at være aktiv på denne side, efter alt det gylle GAY uhæmmet kan få lov til at udsprede overfor mine særdeles gode ven. Lars du var en GUTTERMAND - RIP hvil i fred. Så pisser jeg på GAYENs gravsted, når han han tar billetten herfra den fede klovn. Sidste indlæg herfra uanset ynkelige selvfuckende admin John |
|
Spring til debat: |