Se indlæg
fodbold
|
|
sony |
Lagt på d. 04/10-2010 21:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
http://www.youtub...r_embedded Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 05/10-2010 07:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Man kan kun når man se den
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
frokjar |
Lagt på d. 05/10-2010 14:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
C:\Users\Aage Lorentzen\Pictures\Jokes
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
sony |
Lagt på d. 07/10-2010 16:46
|
Prøv lige og se det her mål her, det er noglelunde den samme måde jeg selv lavede mål i gamle dage http://www.sporte...parks-maal Redigeret af sony d. 07/10-2010 16:47 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
sony |
Lagt på d. 07/10-2010 17:07
|
Hejsa bkk Nu får jeg lige lyst til at spørge dig om det er i orden de har fyret ham der Køhlert? Jeg syntes godt nok det er sørgeligt de har gjort det, den mand har fandme gjort et godt stykke arbejde for klubben, også fyre de ham 1 ½ år før han går på pension. Det er sgu da ynkeligt af klubben. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 17:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Den uendelige tråd |
|
|
sony |
Lagt på d. 07/10-2010 18:10
|
Den må jo være interessant for dig siden du gider og spilde din tid på at gå herind, og tilmed skrive i den.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Payanak |
Lagt på d. 07/10-2010 18:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Ja du har ret. |
|
|
Lagt på d. 07/10-2010 23:36
|
|
Begynder Antal indlæg: |
nej det forstod jeg heller ikke noget af, men der sker jo noget bag dørene vi aldrig høre om, men han er vist ansat på en kontrakt der udløber, og han får ikke en ny, Per Nielsen med ca. 550 kampe er også færdig i klubben. Tom Køhlert har jo flere gange reddet Brøndby efter trænerfyringer og vandt også et mesterskab med klubben. Men mere spændene er der om nogle af de mange penge fra Pandora havner i Brøndby igennem Jesper Nielsen, på både langt og kort sigt er dansk fodbold sikkert en dårlig forretning, men det kunne da værre interessant for dansk fodbold hvis fck fik bare lidt konkurrence. |
|
|
Lagt på d. 07/10-2010 23:40
|
|
Henter vi point nede i Portugal fredag aften !! |
|
|
sony |
Lagt på d. 08/10-2010 00:40
|
Jeg håber det da, men tvivler på vi kan være ligeså heldige som sidste gang hvor vi vandt 3 - 2 på 2 mål kort før tid. Men en 1 - 1 kamp er vel heller ikke dårligt at tage med hjem. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/10-2010 05:24
|
Jeg tro ikke på at landsholdet kan stå Portugal.af den simpel grund at med de spille der er udtaget til at spille imod Portugal er for dårlig. * Anders R. Lindegaard, Aalesund * Thomas Sørensen, Stoke * Daniel Agger, Liverpool * Johnny Thomsen, Sønderjyske * Lars Jacobsen, West Ham * Leon Jessen, Kaiserslautern * Per Krøldrup, Fiorentina * Simon Kjær, Wolfsburg * Christian Poulsen, Liverpool * Christian Eriksen, Ajax * Martin Vingaard, FC København * Michael Silberbauer, Utrecht * Thomas Kahlenberg, Wolfsburg * William Kvist, FC København * Dennis Rommedahl, Olympiakos * Lasse Schøne, Nijmegen * Mads Junker, Roda * Michael Krohn-Dehli, Brøndby * Morten Skoubo, Roda * Nicklas Pedersen, Groningen Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 08/10-2010 07:44
|
Nu ikke så negativ kurt vel, man skal aldrig tage sorgene på forskud, husk sidst vi spillede i portugal vandt vi 3 - 2
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 08/10-2010 08:36
|
Du ved jo godt grunden til at jeg er negativ når det er landsholdet.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2010 10:53
|
|
jeg tror også på en godt resultat iaften |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/10-2010 00:22
|
Kunne man havde forventet andre med de spille Kampen bedste spille kan være Anders R. Lindegaard, resten af holde har ikke vist noget Jeg vil godt komme med et par spille så nok skulle havde blevet hjemme. Christian Poulsen, som er skyldt i det ene mål. Dennis Rommedahl hvis det kun var for at han skulle spille nummer 102 kamp for landsholdet nu har han så opnået det så er det også på tide han sige farvel til landsholdet. Nu kan det ikke hjælpe at landstræner i morgen til avisen udtaler sig at han er tilfredst med kampen pga de spiller han havde tilrådlighed. Igen vise det hvor dårlig landstræner er når han kan udtager spille der ikke har klasse til at spille på landsholdet og bliver ved udtage en spille der for længe siden skulle havde stoppe. Redigeret af thaikurt1 d. 09/10-2010 00:33 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2010 00:31
|
|
Vi kan hurtigt blive enige om hvem der var den bedste danske spiller. ligesom taktikken heller ikke holder, vi havde ikke hold der kunne gå ned og spille på at få 0-0 de forsvars fejl der blev lavet var godt nok store. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/10-2010 01:22
|
Man kan helle ikke forvente at landshold på tirsdag når de skal spille imod Cypern at vi vinder Jeg vil blive overasket hvis vi på tirsdag med den landstræner og det hold kan vinder så skulle det kun være fordi at Cypern hold er dårligste end det danske landshold det er hele urealistisk at tro på at nogen landshold spille så dårlig som det danske landshold. Det danske landshold mangle er fornyelse en ny træner og mere ambitiøse spillere. Redigeret af thaikurt1 d. 09/10-2010 01:27 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 09/10-2010 02:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 145 |
danmark spiller dårligt men de vinder over cypern... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 09/10-2010 06:52
|
Hvad for dig til at tro at i Parken skulle landsholdet havde muligheder for at vinde? Redigeret af thaikurt1 d. 09/10-2010 06:53 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |