Se indlæg
 Udskriv debat
ska' vi ses i Pattaya
Faulkner
Nogle som er friske på at ses til et par stifter i Soi 7 Pattaya??(skal bo der)..fra den 10 Nov. og et par uger frem. Kunne være cool at møde nogle som kendte stederne:-)

fckguld
Faulkner skrev:
Nogle som er friske på at ses til et par stifter i Soi 7 Pattaya??(skal bo der)..fra den 10 Nov. og et par uger frem. Kunne være cool at møde nogle som kendte stederne:-)
dem der vil mødes der, er ikke i stand til se på en computerRolll
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

jensjorgen1999
ta te Pattaya å mødes mæ hvide fyre Rolll

kylling
Faulkner skrev:

Du må have en rigtig god ferie,Du vil helt sikkert nogle som kan tale med??
Men husk at spytte hende/ham ud inden du kommer hjem til DK

Amagerdreng
fckguld. Dette burde nok have været en PB men så alligevel. Du er MEGET hurtigt ude til at dømme alle folk og når jeg er i Pattaya er jeg tit på en PC så DØM/UDTAL dig ikke om mennesker du IKKE kender. Ja jeg føler mig ramt (og jeg drikker ikke og bruger ikke stoffer for at more mig)
Men Soi 7 NEJ TAK. Og er ikke i Thailand på det tidspunkt men god tur til Faulkner.

natty
kylling skrev:
Faulkner skrev:

Du må have en rigtig god ferie,Du vil helt sikkert nogle som kan tale med??
Men husk at spytte hende/ham ud inden du kommer hjem til DK

Hmm du skal da ikke spytte nogen, Har ikke lyst til at møde danskere i Pattaya, men derfor kan du da godt opføre dig ordentligt....det kunne jo være man mødte et rart medlem her, men opsøge dem no way

Gokinok
Han sagde "spytte ud"...

Godtnok en mærkelig formulering, BWTF - det er jo Pattaya!

Bang Saeng er det nærmeste jeg kommer "Freak Town", så kan jeg fornemme synd, hor og drukkenskab drive med vinden langs kysten, og føle mig godt tilpas, ja næsten frelst over ikke at være fristet.Angel

Saint Gok Kee-Nok
Redigeret af Gokinok d. 29/09-2010 00:07

VIP
Gokinok skrev:
Han sagde "spytte ud"...

Godtnok en mærkelig formulering, BWTF - det er jo Pattaya!

Bang Saeng er det nærmeste jeg kommer "Freak Town", så kan jeg fornemme synd, hor og drukkenskab drive med vinden langs kysten, og føle mig godt tilpas, ja næsten frelst over ikke at være fristet.Angel

Saint Gok Kee-Nok

AngelAngelAngel

Man må håbe at det går over!

Maria
Redigeret af VIP d. 29/09-2010 01:14
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

natty
ja spytte ud er et mærkeligt udtryk, men jeg kommer hverken til pattaya uden opgylp eller medgylp. Også uden opkast. Sun baby

Faulkner
ok, mit indlæg faldt vist ikke i god jord. typisk dansk, tror sgu egentlig jeg vil følge rådet med, at holde mig langt væk fra danskere. Takker dog for svarene:-)

bagerbager
Faulkner skrev:
ok, mit indlæg faldt vist ikke i god jord. typisk dansk, tror sgu egentlig jeg vil følge rådet med, at holde mig langt væk fra danskere. Takker dog for svarene:-)
tag det ikke så tungt,der er meget negativt fra div medlemmer her om pattaya. hvis jeg havde været i pattaya havde jeg gerne ville mødes med dig til lidt drikkelse. jeg har kun været i soi 7 en enkelt gang så jeg er ikke kendt med de barer der er der. men du kan jo tage ned til bjarne lørdag formiddag til frokost (dansk) der kommer en del gamle danskere og de vil gerne fortelle og hjælpe hvis det er nødvendig. bjarne er sælfølgelig kronborg i soi diana in (soi 10) lige overfor mike shoping mall. og hvis du gerne vil vide mere om nattelivet i pattaya kan du bare pm mig jeg har prøvet en del barer og gogo steder. og jeg har den onde lyne mig haft det sjovt.

Big-Viking
Havde jeg været i Thailand på det tidspunkt, kunne vi godt have mødtes til et par stifter eller 20. Men prøv at gå ind på Cafe Kronborg hvis du vil møde Danskere..

sony
Faulkner skrev:

Det er nok også det bedste du kan gøre, det er meget godt at møde folk en til en men i flok, nej det gider jeg ikke.

Men du bliver ikke skuffet hvis i tager til pat. det ligger godt og transport væk fra byen er let hvis man vil videre. Og tro mig hvis du vil undgå alt det sjove kan det også sagtens lade sig gøre, men ingen tvivl om der kan også være sjovt.

God tur når i kommer så langt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
-)[/quote]dem der vil mødes der, er ikke i stand til se på en computerRolll[/quote]

Ja det ved du af erfaring.
Og nu må du ikke tage til pattaya for konen
stakkels mand

Faulkner
Hehe tror sgu også det er der skoen trykker, må håbe man har været der nok!!Violin

Bortset fra det er der ikke computere på soi7 mere eller internetcafe..ikke sidst da jeg var der i januar,,,politiet havde ryddet hele internetcaffeen for pc da de ikke havde originale programmer, men alt i kopier..Grin, men der er på soi8...

fckguld
Amagerdreng skrev:
fckguld. Dette burde nok have været en PB men så alligevel. Du er MEGET hurtigt ude til at dømme alle folk og når jeg er i Pattaya er jeg tit på en PC så DØM/UDTAL dig ikke om mennesker du IKKE kender. Ja jeg føler mig ramt (og jeg drikker ikke og bruger ikke stoffer for at more mig)
Men Soi 7 NEJ TAK. Og er ikke i Thailand på det tidspunkt men god tur til Faulkner.
glæder mig da at der er begyndt dukke ædru danskere op i pattaya, jeg aldrig set en der - men fedt , de gange jeg var der for år tilbage, mødte jeg kun virkelig pinlige skæbner- sorry

fckguld
[quote]sonny skrev:
må ikke , det må du sige til drengene i din børnehave . og drikker slet ikke , kan godt holde mig selv og min virkelihed uden . du skulle prøve -der er et liv uden sutte-flasken
Redigeret af fckguld d. 30/09-2010 00:39

fckguld - dit indlæg #17??????

Prøver du at være morsom eller er du virkelig så ubegavet/uforskammet i virkeligheden?

Hvad H....de bilder du dig ind. Jeg går den ondelynemig ikke rundt i byen og er skide fuld, tror du virkelig at alle er som du og de andre drukrøve?????

Vi er en hel del, også her i byen der godt kan have det morsomt og festligt uden absolut at skulle drikke os stangstive.

Du skulle stoppe med disse dumsmarte bemærkninger, det klæder ikke en voksen, men det er måske det der problemet, du er stadig en forvokset skoledreng????

Skeptikeren

chaingmai
nogen elsker pattaya og nogen elsker at hade pattaya har været der et par gange uden problemer af nogen art,men for mit vedkommende fore trækker jeg ,at bo i chiang mai, vil videnede at mange aqndre synes at det er en kedelig by så det gamle ord om ,, at enhver bliver salig i sin tro" det passer fint herTil hest

Spring til debat: