Se indlæg
 Udskriv debat
Underholdning på Thai Premium Economy
ost22
Jeg har lige opgraderet til Premium Economy på min rejse til BKK i november.

Er der nogen her der ved om der er personlig underholdlingssystem på denne klasse? Det er kabinen ovenpå, altså den "gamle" Business Class.

Lykkeweb
Hejsa

Jeg tjekkede lige på Airlines net osv. Det ser ikke ud som om du har "valgfrit" underholdning. Men på nogle af afgangene er der mulighed for en "personlige" skærm, underholdningspro-grammet er dog det samme som i resten af flyet.

Hvis du flyver Premium uden for EU, så er det med fuldt personligt underholdningsprogram med valgfrie programmer m.m.

God tur Smile

Lykkeweb

DKPete
Jeg var primium i juni - der var der personlig skærm & valgfri oppe på 1ste sal. Synes nu ikke man sidder specielt godt = der er ikke rigtigt noget at støtte benene imod - sad heldigvis ved vinduet - der er der en "karm" man kan svinge stængerne op på Sleeping
Håber de snart skifter den gamle maskine ud med en nyere model.....

birkedhoj
Der er en skærme i mellem sæderne. Der er div. film og underholdning. En del musikkanaler. Høretelefoner låner man gratis.

Dkpete, synes nu man sidder udmærket. Ben støtten kræver lidt opmærksomhed, men den er der og kan klappes/skydes ud. Jeg kender godt tricket med karmen... Bare sørg for ikke at have sure tæerShock

Ole

DKPete
He he - kunne jeg ikke garantere - var på vej hjem fra Tasmanien - uden vask undervejs Sick
Syntes ikke ben støtten - i udstrakt stand - støtter særlig meget... var dog lidt forudindtaget efter 10,5 time på business i Airbus fra Sydney til BKK....

sank
Wink Op til 160 er benstøtten ok Frown men ellers er det vindueskarmen Tuttelu Tralla

Anonym Bruger
Hvad måtte du give for opgraderingen?

birkedhoj
Næ, Sådan er vi jo så forskellige. Men jeg og fruen flyver nu alligevel på PE. Skal aldrig flyve economy igen uanset hvad eller med hvem.Grin

Frank
Jeg syntes også benstøtten var lidt for kort. Indtil jeg tre timer før landing fandt ud af, at der var et led til som kunne foldes ud. Herefter passede det fint til mig.Smile

Kittisak
Er det tg951 kl 14 du skal flyve med?
Skal selv afsted den 5 november med thai air...

ost22
TomDK skrev:
Hvad måtte du give for opgraderingen?

Havde en V class billet så det var 42.000 ROP point.

Da de flerste af pointene jeg havde var ved at udløbe, synes jeg det var bedre at bruge dem til noget fornuftigt.

Rejser den 13. november

Tak for svarene.
Redigeret af ost22 d. 28/09-2010 09:29

jc
Har fløjet på PE flere gange om året de sneste fire år og synes, at det er fint med det ekstra plads man får, selvom jeg ikke bruger underholdningsskærmen. Maden er også noget bedre end på economy.

I sidste måned tog jeg en V-billet og må sige, at med en prisforskel på kr. 9.000, så er economy helt fint. Skal afsted igen om 14 dage igen på economy, dog Q-class til kr. 7.500, men det er stadig helt fint til prisen, som er det halve af PE.

Boet i Bangkok 1980-1983.

kimberg
jc skrev:
Har fløjet på PE flere gange om året de sneste fire år og synes, at det er fint med det ekstra plads man får, selvom jeg ikke bruger underholdningsskærmen. Maden er også noget bedre end på economy.

I sidste måned tog jeg en V-billet og må sige, at med en prisforskel på kr. 9.000, så er economy helt fint. Skal afsted igen om 14 dage igen på economy, dog Q-class til kr. 7.500, men det er stadig helt fint til prisen, som er det halve af PE.

Det er egentligt underligt at der er så stor pris forskel på economy og premium economy,
Har lige bestilt en bonus billet til 19 December.
90.000 bonus point for en Premium Economy mod 70.000 point for normal monkey class.
De ville have 110.000 på Business ( Den gamle first class ) men der var der venteliste,
så måtte nøjes. rol

M.v.h. Kim Berg
Blev gift med dejlige Darika den 14 September 2010 på Ebeltoft´s gamle rådhus Wink Cheers Friends again

Anonym Bruger
Jeg flyver desværre ikke tit nok til at jeg får noget ud af mine bonus miles og det er for dyrt at købe ekstra miles. Men ok jeg er også primært registeret for de 10 kg ekstra vægt sølvkortet giver. Men jeg har da kigget lidt på det når jeg skulle afsted, merprisen for en billet der giver bonus og en af deres billigse er ofte så stor at det ville være billigere at købe rabat biletten og så købe en PE billet hver 5. tur.

Jeg rejser en gang om året for mit eget firma, og selvom jeg sætter pris på luksus og generelt flyver Buisness videre ud i Asien er det simpelthen for dyrt til DK. Når jeg kan få en economy billet til 4500 (rejser uden for højsæson) så er 2x 10 timer altså ikke ca 10.000 kr ekstra værd for mig.

Spring til debat: