Se indlæg
Thai restaurant med Buffet ?
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 09:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Hejsa Findes der en Thai restaurant i Kbh / på Sjælland der har buffet sådan lidt på samme måde som mange kinesisker restauranter har ? |
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 10/09-2010 10:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 145 |
Kalasin på strøget har. Og Tuk-Tuk i Helsingør har også... Redigeret af Kittisak d. 10/09-2010 10:31 |
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 11:16
|
takker, MEN hmm....der står intet om buffet på http://www.thaika... og nu skrev jeg godt nok Sjælland, men der er FOR langt til Helsingør fra Køge for at spise .... andre gode bud ? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2010 12:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
L skrev: takker, MEN hmm....der står intet om buffet på http://www.thaika... og nu skrev jeg godt nok Sjælland, men der er FOR langt til Helsingør fra Køge for at spise .... andre gode bud ? JA, fx. den der ligger ved Jersie Station/Center. Er nok ikke 100% Thai, men største del af buffeten bestod af thai retter. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 12:38
|
Jeg anede ikke der lå en restaurant der....anede ikke engang der var et Center i Jersie. Har du et navn, en adresse, et tlf nr eller en hjemmeside ? |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2010 12:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Undskyld, men der skulle være SOLRØD Center, i stedet for. Det er en kinesisk restaurant som hedder : East Ocean Solrød Center 65, 1 sal 2680 Solrød strand tel. 56146988 40546988 Og selvfølgeligt er der et indkøb center ved Jersie strand. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 10/09-2010 12:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Du kan prøve den her... http://pleasure.d...i_aar.html |
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 13:05
|
årh ok, så forstår jeg bedre. East Ocean i Solrød centret har jeg været hos for nogle år siden. Husker det nu som værende meget kinesisk og mad ligesom New Century i Køge. Men kan da godt være vi skulle give det en chance. Ville gerne finde en rigtig thai restaurant der havde buffet, især for min kones og knægtens skyld. Men slet ikke sikkert det findes.... det var blot en idé jeg fik |
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 10/09-2010 13:56
|
Thai Kalasin har altså buffet. Plejer selv at spise der og der ser jeg mange farang der plejer at tage buffet... Og det er en af byens bedste Thai Restauranter Redigeret af Kittisak d. 10/09-2010 13:58 |
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 14:00
|
så prøver vi den idag. Ved du hvad det koster ? |
|
|
Funnyboy |
Lagt på d. 10/09-2010 21:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 154 |
De har desværre ikke Buffet. Men der ligger en rigtig go Thai restaurent på Jyllingevej der hedder Bangkok. Den ligger på venstre side af Jyllingevej når man kommer inde fra byen ca. 50 meter efter Jernbane Alle. Er ikke helt sikker på husnummeret. Men den ligger i noget der minder om en beboelses ejendom. Så den kan godt være lidt svær at få øje på. |
|
|
L |
Lagt på d. 10/09-2010 21:40
|
Der var INGEN buffet på Kalasin. Jeg spurgte om de havde buffet andre af ugens dage og svaret var nej de havde slet ike buffet. Har nu også svært ved at forestille mig hvor det skulle være i det lille lokale. Vi spiste der alligevel og maden var da ganske ok, men også en meget pebret pris synes jeg nok sammenlignet med så mange andre. Tror ihvertfald ikke vi kommer der igen.... |
|
|
L |
Lagt på d. 27/09-2010 10:09
|
Så prøvede vi buffeten hos East Ocean i Solrød centret. Det var da ok mad, men jeg synes nu kun det er kinesisk og så tilsat lidt mongolian barbecue og slet intet thaimad over det. Jeg/vi synes ihvertfald at den kinesiske buffet hos New Century i Køge så er væsentligt bedre og med meget større udvalg. Her har de iøvrigt også mongolian barbecue og også sushi. MEN det er stadig en Thai buffet jeg leder efter, så forslag er meget velkomne |
|
|
Lagt på d. 27/09-2010 10:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hurtig google søgning: http://mitkbh.dk/...ai-buffet/ har dog ikke været der |
|
|
John C |
Lagt på d. 27/09-2010 10:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Thai Thai Buffet eksisterer ikke mere; men deres take away gør. Den eneste jeg kender er Thai Chili i Helsingør - men det er jo lidt langt fra Køge. John C
|
|
|
L |
Lagt på d. 27/09-2010 11:21
|
vi var forbi for et par uger siden...havde også selv fundet den på google. Men der ligger kun en lille take away nu på adressen |
|
|
natty |
Lagt på d. 27/09-2010 12:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Undskyld jeg spørger, men hvad er det gode ved buffeer? Maden står og oser, det er da bedre med frisk lavet mad. Læste engang en artikel om "jule" buffeer, og de var bakteriebefængte. Var iøvrigt på Kalasin for en uge siden, ja lidt dyrere en andre, men super mad, har aldrig fået minced duck før i DK. http://www.aok.dk...?p=critics Redigeret af natty d. 27/09-2010 12:26 |
|
|
L |
Lagt på d. 27/09-2010 13:44
|
Min kone elsker faktisk når vi går på kinesisk og der er buffet. Hun kan generelt godt lide at have mange ting at vælge imellem. Det er lidt nemmere (billigere) når vi er i Thailand at bestille 6-7 forskellige retter og så spise på thai manér og dele det hele. Men i DK blir man jo ruineret. Så derfor ville jeg gerne tage hende et sted hen der er buffet. Så med en buffet ville hun og også knægten på 5 år jo kunne få lidt af det hele fra deres hjemland uden jeg blev ruineret Men du har da ret og især bl.a. angående danske julebuffeter. Man skal i det hele taget generelt helst komme tidligt mens det hele er frisk. |
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 27/09-2010 15:23
|
Thai Chilli synes jeg er dårlig.! Så hellere Thai lemongrass eller Tuk-Tuk hvis det absolut skal være i Helsingør... |
|
|
jensjorgen1999 |
Lagt på d. 27/09-2010 17:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 44 |
Jeg har været på en udmærket en i Bangkok - men jeg har glemt adressen |
|
Spring til debat: |