Se indlæg
 Udskriv debat
julefrokost
rolan
hej med jer og intiativtageren for julefrokosten
er et godt intiativGrin
er der max antal da vi jo er over 1000
er det med partner

hvis der er skrevet et inlæg om og jeg har overset det så slet detteGrin

Allan Nielsen
Kære Rolan.
Der er plads til mange - dog ikke 1000, men det tror jeg heller ikke der kommer. Selvfølgelig er alle velkomne - også partnere.

Venlig hilsen
Nielsen

rolan
det lyder godt tør ikke love at jeg kan komme innu da jeg er lidt bagud med et stort vandpjojekt

kommer der til at stå mere med hensyn til tid om vi skal have servise og andet medSmile

christian-s
Jeg kommer (konen er desværre i Thailand og når ikke at komme retur før denne dato).
Med kun en uge at løbe på tror jeg ikke vi når op på 1000 tilmeldte Grin

Jeg tror når der er en konkret udmelding med hvad vi gør med maden.

Nielsen, melder vi os til her i tråden eller via besked til dig? Jeg synes tråden her vil være det bedste. Så kan vi evt. også melde op hvilke retter vi tager med.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

rolan
måske skulle vi også skrive dato og andet

christian-s
Sakset fra forsiden (nyheder):

Kære alle på dansk-thai.

Hermed inviteres til JULEFROKOST i København.

Søndag den 4. december kl. 13
Nørregade 34 (lige ved Nørreport Station).

Jeg giver nisseøllet og de røde sodavand, men håber, at vi kan hjælpe hinanden lidt med maden.- så hvis alle tager en ret eller to med, skal vi nok få en hyggelig dag.

Måske kan vi bruge ½ time før vi starter til at snakke om, der er
stemning for at lave en klub eller forening for os på dansk-thai.

Julehilsen
Nielsen

clydehaumann
Hvad???
Er der ingen der skal til julefrokost.
Se nu at komme op paa maerkerne.
Skal Nielsen drikke alle de bajere allene bliver han sgu da for fuld.Grin
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
christian-s
Og jeg kan ikke drikke alle børnenes røde sodavander ... BØVS Grin

rolan
hej med jer og intiativtageren for julefrokosten
er et godt intiativ

hej det her var ment som tak hvis den ikke forstås så her tak for invitationen det ord gav mig grå hår i hovedet clydeGrin

bare rolig cristian jeg elsker rød sodavand
og jeg har meget lyst til at komme der nu 50 % muglighed for at jeg kommerGrin

petergm
Hejsa,

Jeg ville gerne melde mig til, for jeg vil meget gerne møde jer allesammen. Men jeg har et problem: Jeg er ikke gastronomisk begavet og kan ikke frembringe noget spiseligt! Jeg vil dog gerne medbringe et par glas sild el.lign., noget som kan købes "færdigt". Eller måske en flaske snaps eller noget andet. Jeg vil bare ikke ikke komme tomhændet og "nasse" på jer andre. Så bliver jeg hellere væk.

Send mig en PB.

Mvh.
Peter

rolan
HEJ PETER
pu ha så tror jeg de for travelt vis vi kommer alle sammenGrin
mon ikke der skal bruges noget til kaffen

rolan
er det tilladt tage børn med
er der ikke nogle andre som
er nysgerige med hensyn til julefrokosten
Redigeret af d. 30/11-2005 06:13

christian-s
er det tilladt tage børn med?

Selvfølgelig !

rolan
hej
hvor mange er der tilmeldt
julefrokosten

christian-s
Det er lidt svært at gætte på - Nielsen og jeg har møde kl. 11 i dag og så sammenstykker vi PB'er, opmeldinger herfra, rygter osv. - vi poster et bud på antal tilmeldte esenere i dag.

Allan Nielsen
Nisseøllet er nu sat på køl, foreløbig ser det ud til, at vi bliver lidt over 30.

Venlig hilsen
Nielsen

christian-s
Der går rygter om 6 fustager øl dremge - det er bare med at møde op. Husk, der er også rød sodavand til børnene. Så tag hele familien med og få en hyggelig eftermiddag med andre dansk/thai interesserede. Der bliver sat lidt thai-musik på anlæget og måske kommer der kommer også lidt dansk underholdning.

Husk at tage noget mad med. Jeg tager nok en gang græsk farsbrød med ... Jeg håber at se en blanding af dansk julefrokost (sild, pølse, frikadeller osv.) samt lækker thai mad?
Det bliver en buffet hvor vi sætter maden, så hav samvittigheden i orden og tag noget med. Hvis du ikke kan bestemme dig mht. maden, så skriv en PB til Nielsen (eller mig).

Meld gerne til Nielsen (eller mig) at i kommer - ELLER - duk bare op på dagen. Der er plads til mange (og sikkert også øl nok).

christian-s
Så er det på søndag vi mødes til julefrokost ... julemanden er allerede helt opstemt:

[img]http://www.kbgk.dk/net/fusion_images/news/jul_reindeer.gif[/img] is not a valid Image.

christian-s
Så er mit farsbrød i ovnen - kartoffelbådene kommer ind om lidt. De skal bare lige have 10 minutter på 200 grader i ovnen inden vi skal spise kl. 14.
Jeg håber at se en masse DTW brugere med familie og venner i dag kl. 13.

I ønskes en rigtig god julefrokost derhjemme , håber i bliver rigtig mange
Hilsen Jeppe

Spring til debat: