Se indlæg
Med bus fra pattaya til chiang mai
|
|
pdalgaard |
Lagt på d. 19/09-2010 16:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 26 |
Er der nogle der har prøvet at køre med bus fra pattaya til chiang mai ? Evnt . Priser , tidsplan , Hjemmeside , Alt information er velkommen Peter |
|
|
sank |
Lagt på d. 19/09-2010 18:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja vi har prøvet turen fra Pattaya til C M ? udmærket bus og kan da sove lidt ? men de køre stærkt og stop ca. hvert 4 tim. for tisse og røg ? da vi kørte turen var der også en skål suppe med i prisen på de stop Men husker ikke prisen. Men 14 tim. i bus det gør vi aldrig igen ? fremover bliver det Air Asia |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 19/09-2010 19:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
pdalgaard skrev: Er der nogle der har prøvet at køre med bus fra pattaya til chiang mai ? Evnt . Priser , tidsplan , Hjemmeside , Alt information er velkommen Peter http://www.sombat.../index.php ( desværer kun Thai side ) http://www.nca.co... ( desværer også kun Thai side ) håber du har noget Thai hjælp Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sank |
Lagt på d. 19/09-2010 21:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg har fundet ud af at vi gav 1400 b. for 2 biletter men det er nogle år siden ? og det var fra Busstationen på Sukhumvit men om det stadig gælder ?? |
|
|
thyboen |
Lagt på d. 20/09-2010 11:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Jeg har prøvet turen fra Pattaya til Chiang Mai med busselskabet Nakhonchai Air. Busstationen i Pattaya ligger på Sukhomovit Road ikke langt fra (ca. 200 m til højre) hvor Pattaya Klang (Central Pattaya Road) løber ud i Sukhomovit. Da der er stor efterspørgsel efter billetterne vil jeg anbefale at man køber billetterne i god tid, gerne flere dage før man vil afsted. Jeg rejste med en V.I.P. bus af god standard, men 14-15 timer er lang tid at sidde i en bus, selv om der er flere spise/rygepauser undervejs. Derfor valgte vi at tage nattoget fra Chiang Mai til Bangkok og derfra videre til Pattaya med bus. Vi var 3 personer, men vi reserverede en 4 sengs kupe, som vi havde for os selv. Den tur var ikke så anstrengende som busturen, så vi nød faktisk turen. thyboen |
|
Spring til debat: |