Se indlæg
Nøgen i Pattaya !
|
|
frokjar |
Lagt på d. 14/09-2010 12:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Frank skrev: Det er muligt, at nogen mener, at det er respektløst. Så lad os kalde det for det. Og hvad så? Man bestemmer da selv hvem man vil give respekt til. Hvorfor skulle nogle underkaste sig andres normer? Hvis man ønsker en bestemt påklædning hvor man spiser, så kan jo spise hjemme eller finde et spisested med dresscode. Du spiser måske iført t-shirt, shorts eller cowboybukser? Jeg er sikker at der findes folk som vil væmmes ved det. Der findes også folk som spiser med fingrene - uha-da-da. Skal det forstås sådan, at du synes det ok, at sidde og spise ved siden af en halvnøgen svedig falang? Jeg vil mene det er en form for manglende opdragelse og selvkritik, at man vader ind på en restaurant og udsætter spisende gæster for en bar svedig krop............også over for dem der spiser med fingrene. Men tanken om, at dem der er klædt på til at gå ud og spise, bør blive hjemme hvis de ikke vil have ødelagt deres appetit ved at ende side om side med en' som har din holdning er lidt langt ude. Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
frokjar |
Lagt på d. 14/09-2010 12:56
|
fckguld skrev: Speedmaster skrev: syntes selv pattaya er et skod sted, men vil man bare have billig fisse og sprut er det jo der det sker, så sådan er pattaya - billige tøsser- masser af sprut -fede og halvfede falanger i alle afskygninger. det rigige thailand findes også ,men ikke der. færdes man i istedgade ved man også godt hvordan publikum er der.Der er mange halvnøgne menesker i Pattaya ! og vi ved jo alle at vi her befinder os i en badeby/stripby, alligevel falder det mig for brystet når jeg ser en farang i bar-mave & bar-overkrop,vade rundt inde i midtbyen,eller sidde på et spisested kun iført badebukser,ja jeg mister sgu" lysten til at spise når jeg ser en mand i bar-overkrop,måske er det mig der er lidt sart,men jeg mener at det er mangel på respekt, Hva" mener du ? Man bliver jo helt rørt over, at du har fundet "det rigtige Thailand". Kan du indvie os fortabte falanger i hvor det er henne, så vi kan komme derhen og få pudset glorien, og rejse tilbage til det sted vi holder af, og fortsætte vores syndige liv med vores koner. Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 14/09-2010 14:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
det rigtige Thailand er Pattaya! resten er rismarker ! |
|
|
per p |
Lagt på d. 14/09-2010 17:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
Det rigtige thailand det er der hvor du er lige nu og lige her ellers er det det tidligerer Thailand, hvoedan du eller andre opføre sig det er op til dem,og det falder tilbage på dem. Pattaya er et dejligt sted at være, opfør dig pænt lad andre opføre sig som de vil det falder tilbage på dem selv, thaierne smiler til næsten alle og tænker sit. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/09-2010 17:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
frokjar skrev: Frank skrev: Det er muligt, at nogen mener, at det er respektløst. Så lad os kalde det for det. Og hvad så? Man bestemmer da selv hvem man vil give respekt til. Hvorfor skulle nogle underkaste sig andres normer? Hvis man ønsker en bestemt påklædning hvor man spiser, så kan jo spise hjemme eller finde et spisested med dresscode. Du spiser måske iført t-shirt, shorts eller cowboybukser? Jeg er sikker at der findes folk som vil væmmes ved det. Der findes også folk som spiser med fingrene - uha-da-da. Skal det forstås sådan, at du synes det ok, at sidde og spise ved siden af en halvnøgen svedig falang? Jeg vil mene det er en form for manglende opdragelse og selvkritik, at man vader ind på en restaurant og udsætter spisende gæster for en bar svedig krop............også over for dem der spiser med fingrene. Men tanken om, at dem der er klædt på til at gå ud og spise, bør blive hjemme hvis de ikke vil have ødelagt deres appetit ved at ende side om side med en' som har din holdning er lidt langt ude. Det er muligt du synes det er langt ude, men det er nu det som jeg mener. Hvis ejeren ikke afviser en gæst som du beskriver, så kan jeg sådan set ikke se noget problem. Ja jeg accepterer at folk er dumme, grimme, ulækre, usoignerede, har hareskår, modermærker, tatoveringer, piercinger, lugter osv., selv om det måske ikke behager mine sanser. Og hvis jeg ikke kan tåle det, så må jeg fortrække. Jeg skal ikke missionere om hvad der er rigtigt og forkert. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 14/09-2010 17:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Frank-Det du skriver lyder i mine øre som EN MANGEL PÅ SELVRESPEKT . |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/09-2010 17:58
|
natty skrev: Frank skrev: Ved kolonihaven er mange mænd hele dagen iført blot shorts og sandaler - selvom der er MEGET langt til den nærmeste badestrand. Og de er ikke lige kønne alle sammen. Men ok - der kommer heller ikke mange snerpede turister eller missionærer. Hvad har kolonihaven med en storby at gøre.Troede at en kolonihave var et privat område. Klæder man sig på samme måde i kolonihaven som på Strøget for at handle eller når man går i indre by i kbh for at spise. Nej vel! Sådan er det vel også i en storby som Patty. Desværre smider mange turister en hver form for pli og etikette når de er ude at rejse, og vil skide på det samtidig. Men okay oplevelserne bliver også derefter, hvis man da ikke er en adonis, og hvem er det lige her Så kan meget sikkert tilgives. Men Lowstyle møder lowstyle. Nu skriver jeg VED kolonihaven - ikke I kolonihaven. Måske OMKRING kolonihaven havde været mere præcist. Pointen er imidlertid, at her bor primært thai'er, som åbenbart ikke har problemer med at gå rundt i bar mave. Men indrømmet - det er ikke en storby som Pattaya. Men her ved du altså hvad thaierne tænker. Det er en fantastisk og misundelsesværdig evne at kunne tankelæse. Tillykke med den. Og selv hvis thaier ikke brød sig om en bar mave, så kan jeg ikke se problemet. Hvis nogen vil se skævt til en bar mave, so be it. Og så er det vist lang tid siden du har været på Strøget på en varm sommerdag. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 14/09-2010 18:12
|
Amagerdreng skrev: Frank-Det du skriver lyder i mine øre som EN MANGEL PÅ SELVRESPEKT . Jeg kan ikke kommentere på din hørelse, men jeg forstår ikke hvad du skriver. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 14/09-2010 19:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Har svaret Frank i PB. |
|
|
sank |
Lagt på d. 14/09-2010 20:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg påstår sandelig ikke at Pattaya er det ægte Thailand Jeg har skam set landet flere gange fra Syd til Nord og Øst til Vest dejligt land også i bjergene i nord og rismarkerne i øst. Men jeg kan altså ikke leve ude i en Rismark et ½ år ? det er der nogen der kan og det er sikkeret dejligt. Jeg er altid mindst 8 dage i Bangkok også. Og er bestemt ikke snerpet men at der skal rakkes ned på Pattaya af nogen der formentlig ikke kender andet en de mange Øl steder og søde piger ? Jeg kender også en der har været nogle få gange i byen og enten blev han snydt eller også var det et elendigt knald han fik ? for nu bor han i BK og rakker ned på Pattaya ? så mon ikke der er flere med den oplevelse ? men jeg har det dejligt med at Cykle rundt i byen og omegnen det ½ år. Og vi går ud og spiser frokost i de mange gode spisesteder der er rundt ? og sniger mig ind på Cobenhagen og får en formiddags Singha og en masse sladder Pragtfuld alderdom |
|
|
Lagt på d. 14/09-2010 21:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
tillykke med det sank....jeg håber at ende min pentionsalder ligesom dig....skøn by ikke.... Jeg er desværre ikke så gammel og arbejder i dk hver dag...det skal vi jo gøre som gode dk borgere.....glæder mig dog til min ferie igen ...igen...sanuk, sanuk... |
|
|
frokjar |
Lagt på d. 15/09-2010 13:37
|
Frank skrev:
Amagerdreng skrev: Frank-Det du skriver lyder i mine øre som EN MANGEL PÅ SELVRESPEKT . Jeg kan ikke kommentere på din hørelse, men jeg forstår ikke hvad du skriver. Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/09-2010 01:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
ABEKATTEN skrev: billig for dig er måske 100 bath - men ok dyrt så for dig- rigtig billigt for alle andre - alle steder
Fck, der er måske noget jeg ikke kender til, men hvor i Pattaya får man billig fisse ??? DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/09-2010 01:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
frokjar skrev: du nyder jo det tarvelige sted - så ingen grund til rejse rundt- kan også være langt mellem de tarvelige barer når man kommer ud i landet.
fckguld skrev: Speedmaster skrev: syntes selv pattaya er et skod sted, men vil man bare have billig fisse og sprut er det jo der det sker, så sådan er pattaya - billige tøsser- masser af sprut -fede og halvfede falanger i alle afskygninger. det rigige thailand findes også ,men ikke der. færdes man i istedgade ved man også godt hvordan publikum er der.Der er mange halvnøgne menesker i Pattaya ! og vi ved jo alle at vi her befinder os i en badeby/stripby, alligevel falder det mig for brystet når jeg ser en farang i bar-mave & bar-overkrop,vade rundt inde i midtbyen,eller sidde på et spisested kun iført badebukser,ja jeg mister sgu" lysten til at spise når jeg ser en mand i bar-overkrop,måske er det mig der er lidt sart,men jeg mener at det er mangel på respekt, Hva" mener du ? Man bliver jo helt rørt over, at du har fundet "det rigtige Thailand". Kan du indvie os fortabte falanger i hvor det er henne, så vi kan komme derhen og få pudset glorien, og rejse tilbage til det sted vi holder af, og fortsætte vores syndige liv med vores koner. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |