Se indlæg
Nøgen i Pattaya !
|
|
Klovn |
Lagt på d. 13/09-2010 15:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Der er mange halvnøgne menesker i Pattaya ! og vi ved jo alle at vi her befinder os i en badeby/stripby, alligevel falder det mig for brystet når jeg ser en farang i bar-mave & bar-overkrop,vade rundt inde i midtbyen,eller sidde på et spisested kun iført badebukser,ja jeg mister sgu" lysten til at spise når jeg ser en mand i bar-overkrop,måske er det mig der er lidt sart,men jeg mener at det er mangel på respekt, Hva" mener du ? |
|
|
jensjorgen1999 |
Lagt på d. 13/09-2010 15:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 44 |
Jeg mener, du har et problem. Gad vide om det er typisk dansk, at hænge sig så meget i, hvad andre gør - om de nu gør "det rigtige". Slap af, nyd livet og vær lidt tolerant over for andre. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 13/09-2010 16:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
Emnet har vaeret oppe flere gange ! Soeg og du vil finde. Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 13/09-2010 16:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Det er vilkårene i en bade- og bolleby som Patty! Sålænge det ikke generer de lokale indbyggere er det vel OK... Jeg mener at nogle lande ved Middelhavet har påbud om at man klæder sig tækkeligt på blandt de lokale i byen, shoppingcentre m.m. Gok kee-nok PS: Nu venter jeg spændt på den sædvanlige reaktion fra et eller andet snerpet DTW medlem, når jeg bruger bolle-ordet! Redigeret af Gokinok d. 13/09-2010 16:10 |
|
|
sony |
Lagt på d. 13/09-2010 16:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg syntes da det er være når folk skal ryge der hvor man spiser, selvom der er skilte med rygning forbudt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 13/09-2010 16:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
vis du mister lysten til at spise så må det være tejn på du trænger til en slanke kur
Come As You Are
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 13/09-2010 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Namprik skrev: Emnet har vaeret oppe flere gange ! Soeg og du vil finde. Du har ret ! alle emner har været oppe ! hva! bliver det næste ? bar-røv & dolk ? Jeg har set den samme film & hørt den samme sang flere gange ! undskyld..... Redigeret af Klovn d. 13/09-2010 16:30 |
|
|
kiml |
Lagt på d. 13/09-2010 16:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Jeg er ligeglad om de selv gør sig til grin ( tænker på dem som har en ordenlig vom) personligt har jeg altid tøj på når jeg bevæger mig væk fra strand/pool |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 13/09-2010 16:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Speedmaster skrev: Der er mange halvnøgne menesker i Pattaya ! og vi ved jo alle at vi her befinder os i en badeby/stripby, alligevel falder det mig for brystet når jeg ser en farang i bar-mave & bar-overkrop,vade rundt inde i midtbyen,eller sidde på et spisested kun iført badebukser,ja jeg mister sgu" lysten til at spise når jeg ser en mand i bar-overkrop,måske er det mig der er lidt sart,men jeg mener at det er mangel på respekt, Hva" mener du ? Er til dels enig. Men hvor mange turister tror du kender til de Thailandske normer? Nogle er sikkert også totalt ligeglade...... De fleste der kommer til Pattaya kommer vel ikke primært for at nyde det jeg kalder det rigtige Thailand |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 13/09-2010 17:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Nøgen i Pattaya Intet nyt under solen, og kan man ikke tage en behåret ølvom midt i maden så er man nok taget det forkerte sted hen! Hvad forventes der egentligt af bollebyen?...tak Gokinok! Alle andre steder, end netop paralleluniverset Pattaya, har man bare og få et klæde hen over... |
|
|
Boes |
Lagt på d. 13/09-2010 17:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Det er vel ikke forbudt at tage et andet sted hen - Thailand er gudskelov meget andet end Pattis...
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 13/09-2010 18:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
OK påen igen.. Brug dog det ord der hedder RESPEKT . Og det er igen det det drejer sig om. Badeby eller ej ville du selv gøre det midt i København eller Århus feks ??? for ville du det så er du da 100 procent respektløs. At vade rundt i hvilken som helst by bare i et par shorts (om det er varmt eller ej) det gør man da bare ikke,, så snup en t-shirt uden ærmer så har man da lidt på over kroppen. Men for mig ser det virkelig ud til at visse personer på DTW ikke kender ordet RESPEKT med de udtagelser de kommer rmed og det ikke bare i denne tråd. |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 13/09-2010 19:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
For min skyld kan folk rende rundt som de har lyst til, det tager jeg ikke så tung. Gider jeg at kigge på div. individer kan jeg jo bare enten vende ryggen til eller gå.. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 13/09-2010 19:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Det er muligt, at nogen mener, at det er respektløst. Så lad os kalde det for det. Og hvad så? Man bestemmer da selv hvem man vil give respekt til. Hvorfor skulle nogle underkaste sig andres normer? Hvis man ønsker en bestemt påklædning hvor man spiser, så kan jo spise hjemme eller finde et spisested med dresscode. Du spiser måske iført t-shirt, shorts eller cowboybukser? Jeg er sikker at der findes folk som vil væmmes ved det. Der findes også folk som spiser med fingrene - uha-da-da. |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/09-2010 21:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Heldigvis er flere af Restauranterne i Pattaya også på Beachen begyndt at afvise folk med bar overkrop Og Thaierne ser altså skævt til folk i bikini og bar overkrop oppe i byen og hvis man så også lige vil sparke kasketten af når man går ind et sted Og jeg kan se at Pattaya eksperten Payanaken sikkert vader rundt ½ nøgen i Bangkok ? |
|
|
MM |
Lagt på d. 13/09-2010 21:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Ja, man er vel hvad man gør sig selv til
|
|
|
natty |
Lagt på d. 13/09-2010 21:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
sank skrev: Heldigvis er flere af Restauranterne i Pattaya også på Beachen begyndt at afvise folk med bar overkrop Og Thaierne ser altså skævt til folk i bikini og bar overkrop oppe i byen og hvis man så også lige vil sparke kasketten af når man går ind et sted Og jeg kan se at Pattaya eksperten Payanaken sikkert vader rundt ½ nøgen i Bangkok ? Helt korrekt. Der er ikke nogen thaier som synes det er dejligt at se faranger, rende med overkrop eller bare bryster. Dem som render rundt i shorts er drenge, og ikke voksne mænd. Ivertfald i BKK. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 13/09-2010 22:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
Jeg mener bare hvis det ikke er forbudt, så er det jo folk der ikke kan tåle at se på det, der må smutte et andet sted. Personligt render jeg selv kun rundt i bar mave ved stranden, men har da spist en sandwich ved en strandbar med kun badebukser på. Jeg mener at uanset hvad, vil der være stor uenigehed om hvad folk synes |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 13/09-2010 22:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Speedmaster skrev: syntes selv pattaya er et skod sted, men vil man bare have billig fisse og sprut er det jo der det sker, så sådan er pattaya - billige tøsser- masser af sprut -fede og halvfede falanger i alle afskygninger. det rigige thailand findes også ,men ikke der. færdes man i istedgade ved man også godt hvordan publikum er der.
Der er mange halvnøgne menesker i Pattaya ! og vi ved jo alle at vi her befinder os i en badeby/stripby, alligevel falder det mig for brystet når jeg ser en farang i bar-mave & bar-overkrop,vade rundt inde i midtbyen,eller sidde på et spisested kun iført badebukser,ja jeg mister sgu" lysten til at spise når jeg ser en mand i bar-overkrop,måske er det mig der er lidt sart,men jeg mener at det er mangel på respekt, Hva" mener du ? DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 13/09-2010 22:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
natty skrev: tror personligt de thaier der opholder sig i pattaya ikke har så meget moral- de lever jo rigtig godt af umoralske mennesker og deres livsstil, måske jeg tager fejl.
sank skrev: Heldigvis er flere af Restauranterne i Pattaya også på Beachen begyndt at afvise folk med bar overkrop Og Thaierne ser altså skævt til folk i bikini og bar overkrop oppe i byen og hvis man så også lige vil sparke kasketten af når man går ind et sted Og jeg kan se at Pattaya eksperten Payanaken sikkert vader rundt ½ nøgen i Bangkok ? Helt korrekt. Der er ikke nogen thaier som synes det er dejligt at se faranger, rende med overkrop eller bare bryster. Dem som render rundt i shorts er drenge, og ikke voksne mænd. Ivertfald i BKK. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |