Se indlæg
 Udskriv debat
At lyve
huratho
Hej
Normalt er jeg imod personforfølgelse. Her vil jeg dog gøre en undtagelse.
Jeg er blevet kaldt meget i tidens løb, men ALDRIG en LØGNER som nu webmaster på , hr. Jannik gør uden at kunne bevise noget.
Personligt er jeg modstander af løgne og prøver, så vidt det er muligt, at undgå disse personer. Og så lige pludselig bliver jeg beskyldt for at være løgner
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Anonym Bruger
Det syntes jeg da ikke man kan se
herinde at nogen kalder dig en løgner.????

Men nu hænger du en mand ud for det. mærkelig opførsel

sonny, tror hugo henviser til en anden side hvor han bliver kaldt løgner, og ikke denne.

hugo? (husk du ikke kan linke til den)

Namprik
Hvor er hovedet, eller halen ? Frown
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
TG950
Ezal skrev:
sonny, tror hugo henviser til en anden side hvor han bliver kaldt løgner, og ikke denne.

hugo? (husk du ikke kan linke til den)

kunne da være interessant at vide hvilken side der er tale om, men den må måske ikke blive nævnt her på siden Hmmmmmm

tror ikke på at hugo er en løgner, men derfor kunne det jo være interessant at vide hvem Jannik er eller hvad web side der tales om.

jeg kunne jo selvfølgeig bare spørge hugo på en PB, men hvorfor det, nu er tråden jo oprettet.

måske det er for meget forlangt man ved jo aldrig.

samee
Hm tja, eller måske han bare skulle poste det der hvor han bliver hængt ud, malplaceret og effektløst at poste det her

Hmmmmmm
It’s deep how you can be so shallow

huratho
Hej
Som jeg skriver, normalt er jeg modstander at at hænge andre ud, men denne her er så grov og er senere blevet fulgt op med at jeg også er alcholiker. Jeg hænger ikke andre ud, hvis der ikke er bund i det
Det er en mail som jeg har modtaget.
Hilsen Hugo

Namprik,hovedet (det største), er det der sidder på halsen.

huratho
Hej
Hvad FANDEN skal man stille op med dette SVINERI

http://aidsboern....

Hilsen Hugo

huratho
Hej
Her er et svar som jeg har modtaget fra jos38 fra BKK.

Hej Hugo

"nogen" forsøger jo meget målrettet at ødelægge dit skoleprojekt, og det har han jo så forsøgt stort set siden det startede, om det er specielt intelligent vil jeg stille stort spørgsmålstegn ved, men mon ikke det KAN koste kunder i biksen - det ville det gøre hvis jeg var kunde derovre i det mindste...

Nåmen tilbage til "Hvad ... stiller man op"

1. du skriver til dk-hostmaster med krav om lukning af det domæne.

2. du skriver til (hvor janniks side er hostet) med krav om lukning af siden

3. du skriver til datatilsynet med krav om lukning af siden, på baggrund af grov chikane.

4. du lægger udover her (jeg ved ikke om du allerede har gjort det) et indlæg, lidt mere udtømmende på de forskellige thaibaserede sider du er medlem af, verden er jo ikke SÅ stor trods alt, og mon ikke du kan få kim til at accepter et ikke link, men blot tekst version af din henvisning ??

5. du læner dig tilbage og betragter manden løbe baglæns hurtigere end hidtil, de fleste mennesker synes ikke at det er voldsomt god moral at ramme syge og fattige børn...

Det er det du gør til at starte med...

Hvis du har brug for det må du gerne genbruge dette indlæg på sider hvor jeg ikke er aktivt medlem

Hilsen Hugo

TG950
huratho skrev:
Hej

Hilsen Hugo

jeg er godt nok blevet nysgerrig Hugo, og så virker dit link ikke.

link i hans signatur virker Pfft
Redigeret af d. 13/09-2010 13:59

Peder1968
huratho skrev:
Hej

Hilsen Hugo

Ignorere det.

Den side du snakker om er i mine øjne useriøst. Wink

TG950
TG950 skrev:
[center]
huratho skrev:
Hej

Hilsen Hugo

jeg er godt nok blevet nysgerrig Hugo, og så virker dit link ikke.

link i hans signatur virker Pfft

jamen der står ikke noget om svineriet, eller også så fatter jeg ikke en brik hmmmm[/center]
Redigeret af TG950 d. 13/09-2010 14:07
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

huratho
Hej
Virker det bedre her http://aidsboern. .dk/forside.php
Hilsen Hugo

jensjorgen1999
Hvad skal vi overhovedet med denne tråd?Sick

paulsenp
De fleste finder selv ud af det, men...
såfremt man ikke mener at have interesse i en tråd, kan man jo bare springe videre til den næste.
Peter

Peder1968
huratho skrev:
Hej
Virker det bedre her http://aidsboern. .dk/forside.php
Hilsen Hugo

Link til følgende side: www.aidsboern.dk klik her>> [url]www.aidsboern.dk[/url]

Smile

HJB
huratho skrev:
Hej
Her er et svar som jeg har modtaget fra jos38 fra BKK.

Hej Hugo

"nogen" forsøger jo meget målrettet at ødelægge dit skoleprojekt, og det har han jo så forsøgt stort set siden det startede, om det er specielt intelligent vil jeg stille stort spørgsmålstegn ved, men mon ikke det KAN koste kunder i biksen - det ville det gøre hvis jeg var kunde derovre i det mindste...

Nåmen tilbage til "Hvad ... stiller man op"

1. du skriver til dk-hostmaster med krav om lukning af det domæne.

2. du skriver til (hvor janniks side er hostet) med krav om lukning af siden

3. du skriver til datatilsynet med krav om lukning af siden, på baggrund af grov chikane.

4. du lægger udover her (jeg ved ikke om du allerede har gjort det) et indlæg, lidt mere udtømmende på de forskellige thaibaserede sider du er medlem af, verden er jo ikke SÅ stor trods alt, og mon ikke du kan få kim til at accepter et ikke link, men blot tekst version af din henvisning ??

5. du læner dig tilbage og betragter manden løbe baglæns hurtigere end hidtil, de fleste mennesker synes ikke at det er voldsomt god moral at ramme syge og fattige børn...

Det er det du gør til at starte med...

Hvis du har brug for det må du gerne genbruge dette indlæg på sider hvor jeg ikke er aktivt medlem

Hilsen Hugo

Såvidt jeg har forstået omkring dette indlæg, er der tale om en privat e-mail der er sendt fra Jannik til Hugo og IKKE en offentliggørelse på et website!..... der er der en KÆMPE juridisk forskel, (privatbrev ctr. avisindlæg).

At Hugo mere eller mindre har valgt at delvis offentliggøre den til ham sendte mail, har således INTET at gøre med "misbrug" af website, DK-hostmaster ect.... jeg er lidt skuffet over din manglende juridiske indsigt Johs38, når du vejleder/vildleder folk omkring it-lovgivningen specifikt omkring dette emne.... det må vist være en "ommer" ikke?Sad

Mvh.
HJB

Webmaster
Jeg ikke hvad det kaldes, men nogle mennesker klapper en på ryggen og slikker en i bagdelen så man bliver helt hudløs så længe det tjener deres eget formål. Men ligeså snart de ikke føler der er mere blod at suge, så hugger de til som en led og ækel slange og gør alt for at få en ned med nakken. Intet middel er for lavt for at nå målet. Det har flere efterhånden oplevet og kan skrive under på............ Det eneste jeg kan sige i den forbindelse er at man skal passe på sådanne vendekåber.

Jeg ved ikke hvad der er sket i denne sag og er sådan set også et eller andet sted fuldstændig ligeglad - intet kan overraske mig længere. Men uanset hvad der er sket så hører det ikke til her på siden og jeg vil så anbefale de involveret i at holde disse stridigheder på de respektive sider hvor den slags hyldes.

Tråden er derfor låst.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: