Se indlæg
 Udskriv debat
familie sammenføring
Frank
Thaikurt1 skrev:
Udtalelsen kom fordi at at PIA Kjærgaard udtalt sig at DF skulle havde ministerposter.

Ja efter et valg. Smile

clausenberg
morgenstund har guld i mund........
sikken " sjov " debat der pludselig kom her, ludere og nassere......kært barn har mange navne
kære webmarster, kom lige frem med de røde kort tak.
sjovt nok at det skal være så svært, når man har rent mel i posen, min kone er i arbejde og går i skole samtidig, vi har aldrig fået een krone af det offentlige, men elsker bare hinanden, også her i danmark.
regeringen kunne jo starte med at sige, vi sammenførte selv skulle betale for dansk undervisning, det ville måske
sortere nogle fra, da det jo er ret dyrt at gå i skole.

god søndag til alle, her og der ude........
lykkelig gift og familie sammenført.......LOL LOL

thailandforever
Alt er muligt hvis man følger gældende regler og har tålmodighed. Jeg kom til thailand december 2009, vi søgte turist visum og fik besked om det var klar medium januar 2010, vi fløj til danmark 4 marts 2010, blev gift april 2010 og 17 august fik vi besked om Aoy har 2 års visum i Danmark. Nu starter hun på sprogskole og vi holder en mdr juleferie i Thailand. Lykkeligt gift og vi har nu friheden til at pendle mellem Thailand og Danmark som vi har lyst til.
Tak til udlandsservice, kommunen, fremmedpolitiet og min bank Smile for hurtig og forståelig hjælp.
Thaigift forever

www.tekniknord.dk
Funnyboy
Forstår ikke hvorfor det skal være så svært når man nu bare gerne vil være sammen med den man elsker.

Istedet for at skære alle over 1 kam kunne de bare lave en regel der hedder at man ikke kan få 1 krone fra staten de første mange år man er her oppe. Så er man jo ligesom tvunget til at arbejde.

Det vil løse en masse af de problemer der er opstået.
Måske en regel med at man skal ha boet i danmark og haft arbejde i min 5 eller 10 år samt betalt skat i denne periode også før man kan få kontanthjælp eller anden bistand fra staten.

Det tror jeg ville hjælpe meget på de problemer der er nu.

Peder1968
moon skrev:
Bla bla bla Op med humøret det er snart valg husk at stemme
man kan også brevstemme herfra Thailand Read the rules Men desværre er der imgen garanti for at vi få etniske danskere som er tilbage for særret med hensyn til familiesammenføring det tør vores SKVATNE politikere ikke at gøre for det er den mægtige EU stat der bestemmer i sidste ende ØVØV
For mig er det stadig en sorgens dag da Krag slæbte os enfoldige danskere ind i EU staten. Den dag de også skal indtage Thailand er jeg flyttet
LOL LOL
Mvh Moon

Med 99% sikkerhed sætter jeg mit X et andet sted ved næste valg i forhold til sidste valg....
Den nuværende regering er kørt træt.
Men selvfølgelig når de opdager de mister stemmer love de vel bare en ny motorvej fra Århus til København Grin

Tilbage til emnet Wink
Fremtiden vil det kun være familiesammenføring via EU.
Hvis vi ikke bliver familiesammenført senest næste år flytter vi ud af DK Frown Så kan DK miste nogle gode skattekroner m.m. Pfft

BentBP
Husk hvis din kone er thai , så er hun også i manges øjne en simpel sort luder der kun kommer her for pengens skyld og derfor en misbrugere af samfundet , så inden du hiver det store D frem så husk hvem og hvad du er gift med (måske)
--------------------------------------------------------------------------------
Swed
---------------------------------------------------------------------

Hej Swed .

Det er da rart at høre , at man , fordi man er gift med en Thaikvinde , så er hun bare en sort luder , der er kommet her til for at nasse på ens penge , det er så hvad manges øjne ser , eller er det set med dine ?? Kan i have en god Søndag her , må rende , der står en sort luder og kalder på mig , det er spisetid , hej.Angry

Peder1968
Thaikurt1 skrev:
Hvis du har læst aviser eller se tv-avisen vil du vide at at der ikke er tale om at DF skal havde ministerposter at statsminister flere gang har udtalte at det er ikke aktuelt at DF skal havde ministerposter.

Men de skal forsætte som de har gjort de sidste 9 år at sikker VK har mandat til deres politik.

Faktisk har DF lige udtalt i dag, de selvfølgelig skal i regeringen efter næste valg. Så jeg tror ikke det er tomme trusler.

pee chang
Paveraya skrev:
Husk hvis din kone er thai , så er hun også i manges øjne en simpel sort luder der kun kommer her for pengens skyld og derfor en misbrugere af samfundet , så inden du hiver det store D frem så husk hvem og hvad du er gift med (måske)
--------------------------------------------------------------------------------
Swed
---------------------------------------------------------------------

Hej Swed .

Det er da rart at høre , at man , fordi man er gift med en Thaikvinde , så er hun bare en sort luder , der er kommet her til for at nasse på ens penge , det er så hvad manges øjne ser , eller er det set med dine ?? Kan i have en god Søndag her , må rende , der står en sort luder og kalder på mig , det er spisetid , hej.Angry

Prøv at læs hvad manden skriver og ikke hvad du tro han skriver , læs laaaaannnnngggsooooommmmmttttttttttttGrin

Er der allerede gået 8 måneder igen.

http://www.berlin...-8.-maaned

Birthe Rønn Hornbech, mener ifølge hendes udsagn at de seneste 14 stramninger slet ikke har været effektive og vil nu tage ”et opgør med den udlændingepolitik, der er ført i det seneste årti.”
Og det årti der er gået, var ellers et årti, hvor nye udlændinge nu skulle være selvforsøgende og integreres, reglerne blev skruet sammen, så dansker som havde været væk i over et år, også kun kunne få starthjælp i de næste 7 år. Det viser sig dog er man EU borger kan man få kontanthjælp efter blot 3 måneder her..

http://www.eufagl..._danskere/

dertil kommer børnepenge til børnene i hjemlandet og kørsel fradag til hjemlandet osv. det kan kun ende i lønpres hvis man ikke snart griber ind.

Så mens det sidste årti familiesammenførte ikke kan få penge ud af de offentlige kasser, kan EU borgene sagtens få, nogen gange mere end danskere kan.

Jeg mener at regeringen i stedet skulle stoppe alle overførelser til alle ikke danske statsborgere.

starthjælp til flygtninge de ikke kan komme af med og SU til folk der passer en uddannelse ser jeg i stedet som en fornuftig politik.
Og dertil en hjemsendelse politik hvor man sender folk der ikke har nogen udsigt til integration hjem, ligesom alle kriminelle udlændinge stilles overfor en immigrations domstol, hvor de forklarer hvordan de vil bidrage til samfundet, domstolen kunne så afgøre om det vil værre samfundsmæssigt rentabelt at lade personen forsætte med at opholde sig i Danmark.

fckguld
clausenberg skrev:
morgenstund har guld i mund........
sikken " sjov " debat der pludselig kom her, ludere og nassere......kært barn har mange navne
kære webmarster, kom lige frem med de røde kort tak.
sjovt nok at det skal være så svært, når man har rent mel i posen, min kone er i arbejde og går i skole samtidig, vi har aldrig fået een krone af det offentlige, men elsker bare hinanden, også her i danmark.
regeringen kunne jo starte med at sige, vi sammenførte selv skulle betale for dansk undervisning, det ville måske
sortere nogle fra, da det jo er ret dyrt at gå i skole.

god søndag til alle, her og der ude........
ja du har ret, og ingen kontant hjælp før min 18 års statsborgerskab, ville spare landet for en helvedes masse nassere. god dag
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

thaikurt1
Jeg mener at regeringen i stedet skulle stoppe alle overførelser til alle ikke danske statsborgere.

starthjælp til flygtninge de ikke kan komme af med og SU til folk der passer en uddannelse ser jeg i stedet som en fornuftig politik.
Og dertil en hjemsendelse politik hvor man sender folk der ikke har nogen udsigt til integration hjem, ligesom alle kriminelle udlændinge stilles overfor en immigrations domstol, hvor de forklarer hvordan de vil bidrage til samfundet, domstolen kunne så afgøre om det vil værre samfundsmæssigt rentabelt at lade personen forsætte med at opholde sig i Danmark.

Det er et udmærke det du her kommer med der vil begrænse at tilflytning til DK.
og DK vil kunne komme af med de kriminelle udlændinge da de jo ikke bidrage med noget til samfundet andre at de er en udgift pga ophold i div fængsler
Redigeret af thaikurt1 d. 13/09-2010 06:08
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
BentBP
Hej pee chang.
Okay , og undskyld , du har måske ret , kan i alle have en god Mandag . Wink

Spring til debat: