Se indlæg
Reglementet og kritik af Kongehuset
|
|
Namprik |
Lagt på d. 10/09-2010 10:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
http://kortlink.d... Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 10/09-2010 10:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Abekatten jeg er helt enig med dig. Jeg har boet her i 16 år og ALDRIG hørt sådan. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 10/09-2010 10:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
KÆRE ADMIN. Luk nu denne tråd. Visse personer har jo slet ingen respekt i livet og så længe de får lov at slå sig løs her (og andet steds på DTW) så bliver det mere og mere en børnehave og vi er trods alt nogle der bruger DTW til noget seriøst. Og jeg takker til alle dem der virkelig kan opføre sig som man bør gøre i et forum. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 10/09-2010 10:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Og et P.S. Måske burde dette være i en ny tråd. Men hvorfor gemmer man sig bag billeder af div ?? og hvorfor træder man ikke bare frem og viser hvem man er ???? Er det mon fordi ???????? |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/09-2010 10:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg synes ikke man skal lukke tråden, for så har meningsterroristerne, som ikke har respekt for andres meninger og andre kulturer, da først opnået det de vil. Adm. må så være på dupperne og gøre som med Kent28, når reglerne overtrædes. I det her tilfælde endda på en aldeles barnlig måde. Det er ligesom med børn, de skal lige se om de kan gå lidt længere uden at det får nogle konsekvenser. Det har desværre vist sig at adm. grupppens beslutning har været nødvendig. |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 10/09-2010 11:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Namprik skrev: Kent27. Totalt vaerdiloest indlaeg, mon ikke snart der en Thai' som enten kan Dansk eller faar en oversaettelse af denne traad vil soerge for at DTW er et overstaaet kapitel. Jeg er sq traet af al den mudder der bliver kastet mod kongen, saa jeg haaber naesten at siden bliver anmeldet. Saa maaske en ide at Web / Adm. faar renset siden for mudder ! Jeg er sikker paa, hvis min kone saa det skrevne her, saa ville hun goere alt for at faa den lukket...og jeg tror naeppe at hun ville vaere den eneste !!! Ta' til Thailand og spred jeres nedladende og sjofle budskaber. Har man intet positivt at sige om kongen, saa hold da for helvede kaeft ! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 10/09-2010 12:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
natty skrev: Jeg synes ikke man skal lukke tråden, for så har meningsterroristerne, som ikke har respekt for andres meninger og andre kulturer, da først opnået det de vil. Adm. må så være på dupperne og gøre som med Kent28, når reglerne overtrædes. I det her tilfælde endda på en aldeles barnlig måde. Det er ligesom med børn, de skal lige se om de kan gå lidt længere uden at det får nogle konsekvenser. Det har desværre vist sig at adm. grupppens beslutning har været nødvendig. "meningsterroristerne"?! Dit indlæg og din tone er nedladende, bedrevidende, nærmest lidt a´la Margrethe Vestager eller en anden R figur, med den helt nye og updaterede PC holdning ! Man bør da lukke tråden, nu det nye reglement er i kraft, eller vil man bruge den som lokkemad til at flere kvajer sig? Ikke moi, hittepåsomheden til nye nicks er begrænset! Long live The King! Doc G. Redigeret af Gokinok d. 10/09-2010 12:07 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2010 12:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Ministry of Communications Bans Over 2,000 Metaphors BANGKOK – The Ministry of Communications and Technology, or MICT, today released a list of over two thousand metaphors which are no longer legal in print media or online communications in Thailand. A spokesperson for the Ministry explained that Thais were subverting the usual prohibitions on discussing sensitive subjects by using the metaphors, and thus they represented a sort of loophole that could not be tolerated. “Just as it is illegal to use proxy servers to access banned, subversive websites, it must also be illegal to use proxy words to access banned, subversive ideas,” the spokesperson said. Læs mere............ http://notthenation.com/pages/news/getnews.php?id=929 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 10/09-2010 13:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Rasmus skrev: Jeg vil så også foreslå, at dem der kritisere det danske system skal udelukkes bl.a alle de der utilfredes folk der hæver deres pension og har bosat sig i Thailand.
Farvel og tak til Kent28. Rasmus Admin. |
|
|
sony |
Lagt på d. 10/09-2010 13:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Helt ærligt Larsen der er sgu da forskel på og være kritisk, og så at nedgøre folk. Jeg er heller ikke den store royalist, men derfra til at tilsvine dem kunne jeg aldrig finde på, ligesom jeg heller ikke vil tilsvine dig eller andre. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/09-2010 13:13
|
Lung Yao skrev: Ministry of Communications Bans Over 2,000 Metaphors BANGKOK – The Ministry of Communications and Technology, or MICT, today released a list of over two thousand metaphors which are no longer legal in print media or online communications in Thailand. A spokesperson for the Ministry explained that Thais were subverting the usual prohibitions on discussing sensitive subjects by using the metaphors, and thus they represented a sort of loophole that could not be tolerated. “Just as it is illegal to use proxy servers to access banned, subversive websites, it must also be illegal to use proxy words to access banned, subversive ideas,” the spokesperson said. Læs mere............ http://notthenation.com/pages/news/getnews.php?id=929 . http://notthenati...php?id=929 Not the Nation er en satirisk hjemmeside, hvilket alle kan se hvis de læser artiklen. Bare det at de bruger udtrykket "proxy words" allerede i starten burde få klokkerne til at ringe. Iøvrigt står der nederst på alle siderne: Note: This website is not The Nation. For entertainment purposes only. Tænk de må godt lave satire i Thailand og dermed tage gas på politikerne, gys og gru |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 10/09-2010 13:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
sony skrev: Men det er da at tage pis på os andre, når de får deres pension med ud af landet og så brokker sig over systemet.
Helt ærligt Larsen der er sgu da forskel på og være kritisk, og så at nedgøre folk. Jeg er heller ikke den store royalist, men derfra til at tilsvine dem kunne jeg aldrig finde på, ligesom jeg heller ikke vil tilsvine dig eller andre. Redigeret af larsen99 d. 10/09-2010 13:15 |
|
|
Lagt på d. 10/09-2010 13:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg kan forstå Larsen 99, at du er imod den danske ytringsfrihed,sådan som du skriver. |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/09-2010 13:24
|
larsen99 skrev: sony skrev: Men det er da at tage pis på os andre, når de får deres pension med ud af landet og så brokker sig over systemet.Helt ærligt Larsen der er sgu da forskel på og være kritisk, og så at nedgøre folk. Jeg er heller ikke den store royalist, men derfra til at tilsvine dem kunne jeg aldrig finde på, ligesom jeg heller ikke vil tilsvine dig eller andre. Undskyld Larsen, men hvad har pension ud af landet med Reglementet og kritik af Kongehuset at gøre? Måske du skulle starte en ny tråd om det, selvom den har været oppe at vende mange gange. Nå nu er jeg vist selv ved at køre tråden af sporet, ved at jeg kommentere på dit indlæg ; |
|
|
sony |
Lagt på d. 10/09-2010 13:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
larsen99 skrev: sony skrev: Men det er da at tage pis på os andre, når de får deres pension med ud af landet og så brokker sig over systemet.Helt ærligt Larsen der er sgu da forskel på og være kritisk, og så at nedgøre folk. Jeg er heller ikke den store royalist, men derfra til at tilsvine dem kunne jeg aldrig finde på, ligesom jeg heller ikke vil tilsvine dig eller andre. Nu er det jo en anden diskution som vist har været her mange gange før. Men hvis folk har fået deres pension fordi de er syge, så har jeg intet imod de tager til thailand eller hvor folk nu tager hen. Så er det da mere forkasteligt at en muslim som er såkaldt flygtning kan tage hjem til sit hjemland med sin pension. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/09-2010 16:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Når man ikke har andre at skrive om kan jo altid går efter de person som få pension og har valgt at bo i Thailand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 10/09-2010 16:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Rasmus skrev: Farvel og tak til Kent28. Rasmus Admin. øhh, hvem er kent28, måske du mente Kent27 Redigeret af TG950 d. 10/09-2010 16:25 |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 10/09-2010 17:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Glæder mig at Kent27's kommentar er fjernet fra hans indlæg.... Men ADMIN hvad med alle de gamle indlæg? Er I ved at gå dem igennem? Og hvad med links f.eks. til youtube med div. ""sjove"" ting om kongen? |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 10/09-2010 17:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Inden denne her - efter min ringe mening - yderst mærkværdige tråd løber helt af sporet, så er det måske på sin plads at minde alle fortalere for både den ene og den anden slags censur, om følgende: "Frihedens hemmelighed: Modet" http://jp.dk/opin...178489.ece Frihed og især ytringsfrihed er ikke noget der leveres kvit og frit ved ens fødsel. Den skal der kæmpes for hele livet, og selvom Thailand og dets beboere ynder at kalde landet for "Land of the Free" - så er de langtfra frie og selvstændige individer. DTW er en privatejet hjemmeside, og ejeren bestemmer selvfølgelig suverænt hvad der må skrives. Bare trist at det er nødvendigt at censurere en dansk hjemmeside, beliggende 10.000 km. fra Kongeriget Siam, hvor ufriheden er sat i system lige fra fødslen, og hvor al selvstændig tænkning og kritik af status quo er forbudt og respekten til at følge deres landsfader ekserseres via kavaderdisciplin fra vugge til grav! Doc G. No man is so foolish but he may sometimes give another good counsel, and no man so wise that he may not easily err if he takes no other counsel than his own. He that is taught only by himself has a fool for a master. Hunter S. Thompson Redigeret af Gokinok d. 10/09-2010 17:30 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/09-2010 17:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Peder1968 skrev: Glæder mig at Kent27's kommentar er fjernet fra hans indlæg.... Men ADMIN hvad med alle de gamle indlæg? Er I ved at gå dem igennem? Og hvad med links f.eks. til youtube med div. ""sjove"" ting om kongen? Ja det er jo det der er så sørgeligt, fordi der bliver kastet med for meget mudder, kan vi ikke poste en harmløs joke i ny og næ.. (om kongen vel og mærke) der findes billeder, film og jokes overalt på nettet, om alle offentlige personer ting som kan være sjove for en og stødene for en anden. men ting som vi nu helt må undvære Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |