Se indlæg
 Udskriv debat
Reglementet og kritik af Kongehuset
Peder1968
sum skrev:
Gad vide hvem der reelt styre DTW?
Efter en afstemning der aldrig burde have været afholdt og med den måde at tolke resultatet på så kan man undre sig over om DTW er underlagt DFW.

Fortæl mig venligst:

Hvordan kan man overhovedet tage Dansk-thai hjemmeside seriøst? Kick you

Du bliver nødt til at uddybe det du skriver.
Hvordan fortolker du resultatet af afstemningen?

Og øøøh hvad / hvem er DFW?

Brasmus
Såfremt man retter et personangreb eller ikke følger normale normer for god opførsel mod et andet medlem, så risikerer man at få røde bær eller udelukkelse fra siden.

Derfor virker det besyndeligt, at man uden videre og uden nogen form for påtale, kan gøre det samme mod den thailandske konge.

Fortolkningen af afstemningen kan nok diskuteres, men jeg mener alligevel, at Adm. har truffet den rigtige beslutning. Desværre betyder det så endnu en regel.

Brasmus

moon
Bvdrrr Er Rigtigt at Thaierne er gået på gaden i Bangkok og alle andre storbyer og er begyndt at brænde Dannebro af pga. D T W Angel LONG LIVE THE KING Cheers
Og så iøvrigt STOP herfra
MVH. MOON
Violin

Beslutningen fra admin gruppen passer mig rigtig godt, så kan medlemmerne på dtw der bor i LOS også være rolige da siden ikke bliver blokeret derude...Wink

sabai sabai
Vi lader den lige stå lidt !

§23 - Grundet situationen i Thailand hvor kritik af Kongen og Kongehuset er forbudt og hvor medier risikere lukning og de ansvarhavende fængslinger og hvor hjemmesider risikere blokering i Thailand, så har vi fundet os nødsaget til at forbyde alt kritik af Kongen og Kongehuset her på siden også.(i Danmark)

Man glemte vist at tilføje, Aphishit, regeringen, militæret, og de gule !

Da censuren/blokeringer i Thailand, ikke kun omfatter kongehuset, men alt "negativt" omkring ovenstående !!.

Ps. Nu man håbe at multi-stemmerne/multiprofilerne i Thailand, ikke får for meget ondt i de knirkende knæ eller den degenereret hjernerest , når "sejeren" skal fejres liggende på gulvet foran et u-opdateret billede af Gammelfar !Wink

Pps:

Jeg har fyret min spindoktor,og vil nu afsløre hvem jeg i virkeligheden er !!

Håber ikke det er for stærke sager !!.. eller kommer under den nye censur paragraf.Cheers

Redigeret af sabai sabai d. 09/09-2010 20:11
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

TG950
ABEKATTEN skrev:

Rinpoche, på Wimanmek slottet, verdens største teaktræsbygning, hvor alle gaver fra andre kongehuse udstilles, og hvor guldtronstolene opbevares, er en speciel bygning med udstilling af kongens fotograferingsresultater.
LOL LOL

gad vide hvorfor Rinpoche ikke vidste dette, ham som har så stor en viden om Thailand.

[img]http://content.wcities.com/images/cityrecords/high_resolution/298020.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://content.wcities.com/images/cityrecords/high_resolution/298020-1.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.vimanmek.com/images/viewfullmap.jpg[/img] is not a valid Image.

http://wcities.co...98020.html

Sorry, lidt udenfor tråden.

Redigeret af TG950 d. 09/09-2010 20:15

Så bliver vi lige ligt udenfor tråden. Jeg havde i 2002 haft min daværende kæreste med i Danmark, og vi besøgte Vimanmek slottet. Pludselig sagde min kæreste, " Der er Møns Klint", og rigtignok, på en gave fra Frederik den 9. et spisestel til 24 personer,med håndmalede tallerkener af de 24 mest kendte turistattraktioner, Fra Kgl Porcelænsfabrik.
Jeg er Mønbo,og vi havde 3 måneder forinden været på Mønd Klint.

natty
"Man glemte vist at tilføje, Aphishit, regeringen, militæret, og de gule !

Da censuren/blokeringer i Thailand, ikke kun omfatter kongehuset, men alt "negativt" omkring ovenstående !!."

Igen blander du tingene sammen, der er ingen her som har foreslået at her ikke kunne være kritik af Abhisit, de gule osv. Der er faktisk regeringskritiske sider, aviser og tv-stationer i Thailand.

At du mener at der generelt ikke kan være en politisk fri tone her i fremtiden, mener jeg er forkert og lad det være sådan i fremtiden også.

Iøvrigt en webside som denne, har en "ejer". Det er ikke en demokratisk valgt præsident blandt brugerne. "Ejeren" kan altid bestemme hvor grænsen går for hvad der kan skrives og linkes til på hans web. Alene op til ham eller hende. Enhver redaktør på en avis kan afvise læserbreve som de ikke mener er passende. Vores indlæg kan oversættes til læserbreve. Medier (undtagen DR og TV2 i f.eks Danmark) er ikke public services kanaler. Man kan li' det eller ej, men sådan er det bare. Jeg må selv respektere det eller lade være hvis jeg vil deltage her.

Iøvrigt tror jeg, at det er dine abeparodier, som er en medvirkende årsag til webbernes beslutning. Se lige dig selv i spejlet.

Kan du ikke li duften i bageriet, hvorfor laver du så ikke din egen manisk konge kritiske hjemmeside?
Redigeret af natty d. 09/09-2010 21:31

sabai sabai
Natty .. Jeg blander ikke noget sammen !

Nej, ingen her har foreslået censur omkring Aphishit, militær osv...

Det er da sgu' det, det drejer sig om !!...kongehuset er kun en meget lille del, af den omfattende censur/blokering i Thailand !!

Men mon ik'... at Webmoster bare har fået et tilbud, man ikke kan sige nej til !.. fra vores "venner" i Thailand ?...

Samme metode, der bliver brugt af de halv/hel kriminelle RealEstate drenge i Bangkok og badebyerne syd derfra, når man lukker munden, godt og grundigt på webmaster's på diverse farang forum i Thailand !

Ps.. Har min egen side ! , hvor tror du videoerne kommer fra ?Big eyes

Redigeret af sabai sabai d. 09/09-2010 22:28
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

RPM
sabai sabai skrev:

§23 - Grundet situationen i Thailand hvor kritik af Kongen og Kongehuset er forbudt og hvor medier risikere lukning og de ansvarhavende fængslinger og hvor hjemmesider risikere blokering i Thailand, så har vi fundet os nødsaget til at forbyde alt kritik af Kongen og Kongehuset her på siden også.(i Danmark)

Da censuren/blokeringer i Thailand, ikke kun omfatter kongehuset, men alt "negativt" omkring ovenstående !!.

Ps. Nu man håbe at multi-stemmerne/multiprofilerne i Thailand, ikke får for meget ondt i de knirkende knæ eller den degenereret hjernerest , når "sejeren" skal fejres liggende på gulvet foran et u-opdateret billede af Gammelfar !Wink

Pps:

Håber ikke det er for stærke sager !!.. eller kommer under den nye censur paragraf.Cheers

totalt grineren Grin

genialt . rafineret . udspekulerede . velovevejet . forudset indlaeg fra sabai saabai på en dum beslutning fra aministratore på den side her.
i roej alle i ham sabai sabai faelle

dansk thai side er den beste og sjoveste TAK

total ....55555555

natty
RPM skrev:
sabai sabai skrev:

Pps:

totalt grineren Grin

genialt . rafineret . udspekulerede . velovevejet . forudset indlaeg fra sabai saabai på en dum beslutning fra aministratore på den side her.
i roej alle i ham sabai sabai faelle

dansk thai side er den beste og sjoveste TAK

total ....55555555

Pudsigt indlæg fra en som kun har skrevet her 2 gange, hvad er mon din tidligere nickname. Kom frem istedet for at gemme dig.

natty
"Ps.. Har min egen side ! , hvor tror du videoerne kommer fra ?"

Aner det ikke, og er ligeglad, men videoerne kan findes på www uden hjælp fra din fiktive hjemmeside, alle er vist taget direkte fra Youtube, så det betyder ingenting.

Peder1968
Brasmus skrev:
Såfremt man retter et personangreb eller ikke følger normale normer for god opførsel mod et andet medlem, så risikerer man at få røde bær eller udelukkelse fra siden.

Derfor virker det besyndeligt, at man uden videre og uden nogen form for påtale, kan gøre det samme mod den thailandske konge.

Fortolkningen af afstemningen kan nok diskuteres, men jeg mener alligevel, at Adm. har truffet den rigtige beslutning. Desværre betyder det så endnu en regel.

Brasmus

Helt enig.

Men det er da utroligt at et enkelt medlem kan få lov til at provokerer så meget at det er nødvendig med en regel mere. Frown

Og"det enkelte medlem" aner øjensynligt ikke hvad censur er.

thaikurt1
Der er nogen som ikke kan få regel nok så er det andre så synes at man skal også havde lov til at udtrykke sig fri.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Kent27
sum skrev:
Gad vide hvem der reelt styre DTW?
Efter en afstemning der aldrig burde have været afholdt og med den måde at tolke resultatet på så kan man undre sig over om DTW er underlagt DFW.

Fortæl mig venligst:

Hvordan kan man overhovedet tage Dansk-thai hjemmeside seriøst? Kick you

Skrev i mit første indlæg, at afstemningen er en fornærmelse af folks intelligens.
Tolkningen af resultatet er omend endnu mere idiotisk og Den Kære Leder i Nord Korea har ikke levet forgæves.

Til grin.

Jeg vil overbeskide kongen af Thailand ("han har ALDRIG gjort noget for os", som de thai'er, jeg kender, ynder at sige) og alle hyklerne (især Administratorene) herinde.

paulsenp
Hvis jeg har gæster i mit hjem, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt og overholde MINE husregler, vil jeg naturligvis bede dem om at ændre adfærd.
Hvis det ikke hjælper, må de forlade mit hjem og vil ikke være velkomne igen.

DTW er Kim's (Webmaster's) "hjem", ikke alle vi andres. Her gælder hans regler, men det er der tilsyneladende en del "utilpassede børnehavebørn", der har svært ved at forstå, sørgeligt nok
Peter

Namprik
Kent27.

Totalt vaerdiloest indlaeg, mon ikke snart der en Thai' som enten kan Dansk eller faar en oversaettelse af denne traad vil soerge for at DTW er et overstaaet kapitel.

Jeg er sq traet af al den mudder der bliver kastet mod kongen, saa jeg haaber naesten at siden bliver anmeldet.

Saa maaske en ide at Web / Adm. faar renset siden for mudder !

Jeg er sikker paa, hvis min kone saa det skrevne her, saa ville hun goere alt for at faa den lukket...og jeg tror naeppe at hun ville vaere den eneste !!!

Ta' til Thailand og spred jeres nedladende og sjofle budskaber.

Har man intet positivt at sige om kongen, saa hold da for helvede kaeft !
Redigeret af Namprik d. 10/09-2010 09:32
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Kent, ud med dig.
Det må være nogle mærkelige steder du har været i Thailand ( hvis du i det hele taget har været der ), når du har hørt folk sige, som du citerer i dit indlæg 156.

Rasmus
Farvel og tak til Kent28.

Rasmus
Admin.

Spring til debat: