Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Er tredje verdenskrig på vej ?
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/09-2010 11:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
...? du vil jo bare spørge dumt.. vis du virkelig mener de kun er der, for at slå folk ihjel og ikke hjælpe, så tror jeg ikke vi kan ha en fornuftig debat, om dette emne.. ved du hvad talebanerne har gjord ved befolkningen siden 1994..? eller er århus forstæderne det eneste du bekymre dig om Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/09-2010 11:49
|
Gokinok skrev: Sgu´ utroligt, der er åbenbart ingen her der fatter en meter: hehe så er det godt du har fingeren på pulsen Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 06/09-2010 12:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Gokinok skrev: b_j3ns3n skrev: hvem siger vi har en speciel dag for døde soldater..? så vidt jeg ved er det for at ære dem alle, også dem som er i live, men også for at støtte op om den beslutning de (danmark) har taget.. nemlig forsøget på at hjælpe andre i nød.. om du så ikke er enig i krigen er for så vidt muligt ligegyldigt.. man kan stadig godt støtte de soldater som danmark sender ud, selv om man ikke er enig med regeringen.. Hjælpe andre i nød, ved at slå dem ihjel??? Doc G. Man kan ikke hjælpe folk der ikke vil hjælpes! Ud med alle soldaterne og lad os så nøjes med at smide et par bomber en gang imellem .... det kunne jo passende være når vi flyver over Afghanistan på vej til Thailand One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 06/09-2010 16:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
b_j3ns3n skrev: ...? du vil jo bare spørge dumt.. vis du virkelig mener de kun er der, for at slå folk ihjel og ikke hjælpe, så tror jeg ikke vi kan ha en fornuftig debat, om dette emne.. ved du hvad talebanerne har gjord ved befolkningen siden 1994..? eller er århus forstæderne det eneste du bekymre dig om Ja, det eneste jeg bekymrer mig om er min nærmeste geografi og omgangskreds, det andet er forbandet arrogant, især den måde vi vil eksportere vort såkaldte demokrati på, ved indsættelse af militær magt! Der ryger jo tit både børn og voksne Afghanere i forbindelse med "fredsarbejdet" derude, men pyt, det er bare en indkalkuleret omkostning, ikke? Vi er ikke en skid bedre end talebanerne når vi mener at ha´ den hellige universielle opskrift på et samfund, ikke et hak bedre siger jeg jer. Som Fido så korrekt siger: Hvorfor hjælpe et folk der åbenbart ikke vil hjælpes? Hvorfor tvinge demokrati igennem til et folk og en kultur som åbenbart ikke er modent til det? Den proces skal komme indefra og vil tage generationer at gennemføre. Det kaldes evolution, og naturlig udvikling... Doc G. Redigeret af Gokinok d. 06/09-2010 16:20 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 06/09-2010 16:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Man kan spørge sig selv, om man skal lade være med at blande sig, og så vente på at få et missil i nakken??? Det er nok bedre at prøve at gøre noget dernede, end at vente på at de skal komme til os |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 06/09-2010 16:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Jamen, så bliver der sgu´ travlt ved missilaffyringsramperne: Iran, Nord Korea, Afghanistin, Pakistan m.m. Men det kommer vel helt automatisk når Israel indleder et angreb mod Iran, så sker der ting og sager! Doc G. Redigeret af Gokinok d. 06/09-2010 16:50 |
|
|
pee chang |
Lagt på d. 06/09-2010 16:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Payanak skrev: Man kan spørge sig selv, om man skal lade være med at blande sig, og så vente på at få et missil i nakken??? Det er nok bedre at prøve at gøre noget dernede, end at vente på at de skal komme til os Tæppebomb lortet , og hvis det ikke hjælper , så gør det 2 gange mere |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/09-2010 17:31
|
nu er det jo ikke fordi vi tvinger dem til at indfører demokrati.. lige nu er der flere kampe bla om at stoppe heroinen til eu.. (som taleban styrer) hjælpe med at uddanne folk, så de bliver bedre til at styre deres eget land.. (som taleban gerne så vi ikke gjorde) infrastrukturen skal styrkes og landet skal samles..(igen heller ikke i talebans interesse, de ser gerne pigerne bliver hjemme og blander sig uden om alt, uden for hjemmet) Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/09-2010 18:47
|
Det her burde bekymre folk mere, end hvor mange basser, danmark har i afganistan. http://ekstrablad...404801.ece Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 07/09-2010 01:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Gokinok skrev: Jamen, så bliver der sgu´ travlt ved missilaffyringsramperne: Iran, Nord Korea, Afghanistin, Pakistan m.m. Men det kommer vel helt automatisk når Israel indleder et angreb mod Iran, så sker der ting og sager! Doc G. Håber dog ikke at jeg sidder i TG951 den dag, ville være trist at ligge på briksen første dag i Thailand, fordi man har fået et ueksploderet misil op i røven, når man kan bruge sin tid bedre på en gogo bar i Pattaya. |
|
|
Namprik |
Lagt på d. 07/09-2010 04:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 289 |
vandango skrev: Gokinok skrev: Jamen, så bliver der sgu´ travlt ved missilaffyringsramperne: Iran, Nord Korea, Afghanistin, Pakistan m.m. Men det kommer vel helt automatisk når Israel indleder et angreb mod Iran, så sker der ting og sager! Doc G. Håber dog ikke at jeg sidder i TG951 den dag, ville være trist at ligge på briksen første dag i Thailand, fordi man har fået et ueksploderet misil op i røven, når man kan bruge sin tid bedre på en gogo bar i Pattaya. Du ligger jo alligevel paa briksen, og om det er et misil du har i roeven eller det er en " BIP " du har i roeven, hva' er forskellen...din gamle liderbasse....... Ioevrigt troede jeg at du skulle hygge i Udon sammen med hende den atraktive millionoese som du kalder hende / ham som render rundt paa luderbare og " ordner " haar paa luderne, og ikke rende rundt i PTY med forskruede slibrige tanker og indsmurt i stinkende prostitutions sekreter., samtidigt med at du gaar og holder oeje !!!...... Undre mig lidt over at du kan faa PTY/GO GO tanker i en traad som denne.......soeg laege !! Krig, hva'for en krig ? Redigeret af Namprik d. 07/09-2010 04:52 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 07/09-2010 04:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Namsemand und einer prick det var kun et krigsskue, jeg skal ikke til Pattaya, for at få gravet missilet ud. Du ved godt at det fra nu af handler om familylife in Udon Thani. Vi har overtaget et køkken på en restaurant i Bangkok, og vi har stadig en business i Uden Thani vi også skal have banket op. Bare rolig det vilde liv i Pattaya er forlængst slut! |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |