Se indlæg
 Udskriv debat
kan man ændre dato på thai billet ellers vil jeg sælge den.
hiks
Hej, jeg har købt en flybillet hos travellink med thai afg.24/9-24/10, jeg er desværret blevet forhændret, er der nogen der ved om man kan ændre datoen til afrejse evt. om 2dage på fredag eller lørdag og så komme hjem om 2,5 uge mod et gebyr

Hvis det ikke kan lade sig gøre vil jeg gerne sælge den for 3000kr. kan man lave navne ændring, er det så thai eller travellink man skal kontakte.

håber meget nogen kan hjælpe..

MakMak
Du kan lave en navneændring koster en 300-400 kr. Du kan kontakte Thai direkte med en navneændring.
Ændring af datoen er UMULIGT.
Men 3000 får du nu aldrig for den.
Du kan annullere den hvis der er mindst 72 timer til afgang, koster gebyr men du kan vel få en 700-2000 tilbage alt efter hvad du har givet for billetten.

Peder1968
hiks skrev:
Hej, jeg har købt en flybillet hos travellink med thai afg.24/9-24/10, jeg er desværret blevet forhændret, er der nogen der ved om man kan ændre datoen til afrejse evt. om 2dage på fredag eller lørdag og så komme hjem om 2,5 uge mod et gebyr

Hvis det ikke kan lade sig gøre vil jeg gerne sælge den for 3000kr. kan man lave navne ændring, er det så thai eller travellink man skal kontakte.

håber meget nogen kan hjælpe..

Du ringer til Travellink. Så får du det rigtige svar.

natty
Lyer træls. Reglerne er meget forskellige, om den kan ændres og hvor meget der skal betales handler om booking-klasse. Sidst jeg chekkede for to år siden var det 740 kr. i Q-klasse for udrejse. Nogle klasser kan ikke ændres. Men det kan sagtens være anderledes idag. Jeg tror kun Travellink kan svare på det. De har jo alle data.

per p
Øv surt at du ikke kan komme afsted lige nu du har glædet dig, hvis det er en åben billet du har købt skulle der ikke være noget i vejen for at du skulle ændre afrejsen, men er deten lukket billet er du afhængi af selskabet velvilje håber at du kunne bruge svaret.

perv
hos nogle selskaber kan man ændre navnet hos andre ikke,har lige købt billet hos finnair og der står at navneændring ikke er muligt...hos thai kan man risikere de vil se kredit kortet billetten er købt med hvis man ikke har det kommer man ikke med..man kan dog købe en ny billet og få pengene refunderet for den anden...prøvede det i maj i bkk...valgte at droppe thai og købte en ny billet hos austrian airline...så fik et par ekstra dag i bkk...no more thai airways..

thyboen
Jeg købte den 9/4 2010 en billet til Thai air for 6.661 kr hos Mr. Jet.
Da jeg blev nød til at aflyse turen fik jeg den 15/4 2010 5.461 kr. tilbage fra Thai Air. Det bemærkes, at jeg skulle betale et gebyr til Mr. Jet på 400 kr. for at afbestille billetten. Så jeg slap med en udgift på 1.600 kr.

thyboen

soi khaotalo
Hej hvis du ønsker at sælge er jeg muligvis interesseret. Robin

Spring til debat: