Se indlæg
Fjern så de børn fra flyet!
|
|
bigfoot |
Lagt på d. 31/08-2010 17:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
kun kun være enig http://ekstrablad...400492.ece To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/08-2010 17:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Hvor skal børnene så være. De skal vel ikke gå til Thailand ? Og hvad med alle de fulde svensker, skal de også væk. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 31/08-2010 17:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvem har ikke opleve ubehagelig person der opføre sig være en børn. Børn nogen gang har svært ved at sidde stille i længe tid af gangen hvis de ikke bliver beskæftiger med noget. Det kan også for os andre være svært at skulle flyve i så mange timer her tænke jeg på hvis det er København -Bangkok vi har dog den mulighed at vi kan læse en bog det har et barn ikke. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/08-2010 17:55
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lignede emne har været oppe tidligere: - Star Tour indfører børnefri fly (Nyhed) - Star Tour indfører børnefri zoner på flyet (Tråd) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sony |
Lagt på d. 31/08-2010 17:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg ved godt hvad jeg ville vælge et barn eller en fordrukken så tror jeg sgu hellere jeg ville sidde ved et barn.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 31/08-2010 18:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
huratho skrev: Hej Hvor skal børnene så være. De skal vel ikke gå til Thailand ? Og hvad med alle de fulde svensker, skal de også væk. Hilsen Hugo Nej de skal flyve med et fly der er indrated som en børnehave Come As You Are
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/08-2010 18:17
|
Hej Nu har jeg i mine 16 år her i Thailand selvfølgelig fløjet mange gange og synes som sådan aldrig generet af børn, men derimod af fulde "voksne". Jeg mener det er en meget dårlig ide at lave spec. børneafgange. Nu flyver jeg kun med Thai og jeg synes de gør en hel del for børnene. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
bigfoot |
Lagt på d. 31/08-2010 18:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
huratho skrev: Hej Hvor skal børnene så være. De skal vel ikke gå til Thailand ? Og hvad med alle de fulde svensker, skal de også væk. Hilsen Hugo de skal ikke gå men være i en del af flyet der KUN er til børn og børnefamlier To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
christoffer |
Lagt på d. 31/08-2010 18:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
at folk piver over børn er bare så dumt, hvad med at være forstående over for de små. Det ville gøre det hele lidt nemmere både for jer og også for dem med børnene. Vh Christoffer |
|
|
vandango |
Lagt på d. 31/08-2010 18:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har rejst med børnefamilier mange gange, det er en lang tur for dem, og sove allerede om eftermiddagen (Thai Airways) er svært selv for mig. Da jeg var lille så det anderledes ud, vi måtte gerne enkeltvis komme ud i cockpittet, en gang fik jeg lov til at sidde derude i over en time, det var fantastisk, men de gode tider er ødelagt af varig krig. Synd for nutidens børn. Har valgt ikke at lade mig irritere af børnene, og det går ganske fint, stewardesser flytter rundt på os, finder lidt lejetøj de kan give dem, min erfaring er også at forældrene opfører sig ansvarligt. Beder altid om sovemaske og høreværn, idet støjen fra luftsystemet er det der irriterer mig mest, når jeg har det på, går det som regel ganske fint. Tager noget at sove og slappe af på lige inden jeg spiser, så går den lange tur godt. Skulle jeg vågne op, er jeg ligeglad, de afslappende midler gør at jeg ikke bliver knotten på den lange tur. |
|
|
Jay |
Lagt på d. 31/08-2010 18:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 261 |
klart mest de voksne mennesker der kan irritere mig på en flytur..og det værste er at de burde vide bedre... kan nævne min top 5: 1) folk der hiver i sædet foran når de skal rejse sig op. 2) folk der bruger 1/2 time på toilettet når de kan se at der er kæmpe kø..hvorefter de kommer ud med en tandbørste i hånden. 3) folk der skynder sig ind i flyet, for blot at konstatere at de skal sidde på gangpladsen.. 4) folk der generelt bare er langsomme til at komme på plads og ud fordi de lige skal pakke 10 tasker og selvfølgelig ikke kan lade de andre komme forbi først... 5) folk der tror at gulvet fungere som skraldespand. m.m.... ...når man skal opleve alt dette hver evig eneste gang, så kan en skrigende baby ikke pisse mig af...ja, det ligefrem sød musik... |
|
|
Fido |
Lagt på d. 31/08-2010 18:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Børn burde kun tillades hvis de er medbragt som indtjekket bagage. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
on og kent |
Lagt på d. 31/08-2010 19:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
hvad med en afdeling for gnavne folk. for pokker i skal fra a til b og sidde i et fly i 11 timer, ikke resten af livet. børn giver udtryk for deres følelser her og nu. andre venter åbenbart til de kan skrive stolpe op og ned om hvor forfærdelig deres tur nu har været, samt de jo har betalt så og så meget for deres billet. god tur kent |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/08-2010 19:14
|
Hej Hvor har du ret, on og kent, det er lige mine mine ord. Fido, hvad er det for noget usoteret ævl du kommer med. Kan du ikke ikke komme med noget mere seriøst så hold din k---. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
swed |
Lagt på d. 31/08-2010 21:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
huratho skrev: Hej Hvor skal børnene så være. De skal vel ikke gå til Thailand ? Og hvad med alle de fulde svensker, skal de også væk. Hilsen Hugo Hov hov Hugo hvad har jeg gjort Swed
|
|
|
swed |
Lagt på d. 31/08-2010 21:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
bigfoot skrev: huratho skrev: Hej Hvor skal børnene så være. De skal vel ikke gå til Thailand ? Og hvad med alle de fulde svensker, skal de også væk. Hilsen Hugo de skal ikke gå men være i en del af flyet der KUN er til børn og børnefamlier Hvor skal de gamle sure fjolser være ? Swed
|
|
|
christoffer |
Lagt på d. 31/08-2010 22:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
FIDO, bare fordi du har mosevand i klosserne, så lad dog de andre voksne i fred. dit gamle fjols Vh Christoffer |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/08-2010 22:32
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Personangreb osv. er ikke velset her på siden, så stop venligst med dette og forhold jer til emnet alene. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 31/08-2010 22:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg må indrømme at jeg er meget irriteret over børn der render rundt i flyet og larmer og puffer til en....eller hvis der er skrigende børn.. ,men børn er jo børn , så jeg accepterer det ( til en hvis grænse), jeg synes godt forældre nogle gange kan gøre mere for at styre deres børn ved at snakke med dem el læse bøger mm, de skal ikke bare rende rundt i gangene og te sig og larme....men det må da også være en lang tur for de små ....man kan vel ikke gøre andet end at acceptere og håbe man falder i søvn.. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 01/09-2010 00:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Hvis vi bare kunne få en aflukket sovekabine for to, så kunne resten af flyet for min skyld være fyldt op støjende børn, fulde svenskere, fulde danskere, gamle sure fjolser, bedrevidende ungersvende osv. |
|
Spring til debat: |