Se indlæg
 Udskriv debat
Max antal kr med til Thailand?
resten
Hej alle "igen"

Jeg ville lige høre om der er noget max beløb man må have med til Thailand så man ikke pludselig står midt ude i pas kontrollen med et problem ?

mvh Tommy/resten
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
Davser Resten
Ja så vidt jeg ved må du ikke udføre mere end 115.000 kr af gangen
,men der skulle også være nok til en rimelig ferie i 3-4 uger
feriegrisebamsen

clydehaumann
Du maa have saa meget med du vil, men har du over $ 10000 skal du fortelle det i tolden ellers kan det blive vanskeligt for ikke at sige umuligt at faa pengene med ud igen. Der findes en blanket at faa paa flyet for dette.
Clyde

http://thaidanishservice.com
bahtman
fra danmark og eu 15000 euro, hvilke er omklring 111.500. men det er der hvis ingen der har med i kontanter, jeg ville ikke ligge saa mange penge i et hotels saftyboks.
fra thailand er det 50.000 bath. og al den udlanskevalauta som du har ioverskud.

surin
så vidt jeg ved skal de penge du tager ud af thailand være registret den dag du kom til thailand men hvad ved jeg om det er somregl flad når jeg rejser hjemSad

resten
Perfekt Smile

Nu drejer det sig ikke om flere millioner medmindre jeg har vundet jokeren her til aften c",)

Men skønt lige at få det afklaret så man ikke står med 10-15000.-kr i tolden og ikke kan komme ind.

www.resten.dk
Davser Resten
Det skal ikke være et problem du kan bare sætte dem ind
på min konto i kasikornbank, så skal jeg nok bruge dem
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
og ikke på noget snavs det lover jeg

feriebamsen

hov hov bamse dig som ikke bruger penge må da have rigelig med penge i banken, næææ du så skulle resten hellere sætte dem ind på min konto.Grin

surin
jeg er aldrig blevet spurgt om hvad jeg havde af penge hverken på vej ind eller ud af thailand

surin
ja bamse du kan da ikke bruge alle de penge bare på at sidde i en bar og kun se på pigerne mens du drikker sodavand

Davser Surin
Jamen jeg sagde da ikke at jeg vill spenderer dem alle
men min konto kan da altid rumme lidt mere
OG jeg har da en gang prøvet at bruge næsten 100 bath en aften,så kom ikke her du Grin
Jeg ved ikke hvorfor pigerne kalder mig farang kinjau nr.1 det er sikkert ikke stavet rigtigt,men meningen er god nok

Mc.nærigbamsen

resten
hahaha i er sku en herlig flok herinde Smile

www.resten.dk
surin
det kan godt være at det ikke er stavet rigitgt men jeg tror det passer hvad pigerne siger om dig bamse

Spring til debat: